22 min. de lectură

Ce este SEO?

SEO este un acronim frecvent utilizat, în special în marketing. Este posibil să îl fi întâlnit atunci când ați creat conținut sau chiar site-ul în sine. Dar ce înseamnă și de ce este atât de important pentru atât de mulți profesioniști?

This article was translated for you by artificial intelligence
Ce este SEO?
Sursă: Unsplash.com

Ce este SEO?

Optimizarea motorului de căutare, sau SEO pe scurt, este procesul de optimizare a unui site web sau a conținutului pentru a-și îmbunătăți vizibilitatea în motoarele de căutare , cum ar fi Google, Bing sau Yahoo.

Ca parte a SEO, marketerii sau copywriterii se concentreaza de obicei pe cuvinte cheie sau fraze specifice relevante pentru o marca, produs sau serviciu. Ei le folosesc pentru a încerca să aducă site-ul în partea de sus a rezultatelor căutării, ceea ce poate crește traficul și crește vânzările.

SEO este un domeniu provocator. Este un proces fără sfârșit, deoarece rezultatele căutării se schimbă constant. Într-o zi, site-ul dvs. poate fi clasat pe primul loc; A doua zi, poate fi clasat pe locul patru sau cinci. De aceea, trebuie să monitorizați constant noile tendințe, să vedeți ce poate fi îmbunătățit și să anticipați ce factori vă pot amenința poziția.

Cum funcționează motoarele de căutare?

Pentru a înțelege și a lucra cu SEO, trebuie să înțelegeți cum funcționează motoarele de căutare. Acestea sunt o parte esențială a întregului conținut sau a procesului de optimizare a site-ului web.

În primul rând, motoarele de căutare nu sunt doar Google, Bing sau Yahoo. În zilele noastre, acestea includ și platforme populare precum Facebook sau YouTube. Deci, pentru a vă clasa mai sus pe aceste platforme, trebuie să aplicați principiile SEO atunci când creați conținut pentru ele.

Dar cum funcționează motoarele de căutare? Pur și simplu. Algoritmii lor accesează zilnic mii de site-uri web și le stochează în baza lor de date. Apoi le selectează pe baza cuvântului cheie ales și vi le afișează.

Ordinea în care apar site-urile depinde de mai mulți factori. Google nu oferă prea multe informații despre acest lucru, dar putem confirma din experiență că tehnologia sa se concentrează în primul rând pe cuvinte cheie, relevanța conținutului, link-uri interne și externe și viteza de încărcare. Vom discuta principalii factori mai jos.

Source: Unsplash.com

Relevanță

În cazul în care căutați anvelope, nu doriți să vedeți haine în rezultatele căutării. Prin urmare, atunci când evaluează conținutul, accentul principal al Google este relevanța acestuia sau gradul în care există o relație exactă între interogarea de căutare și rezultatul căutării intenționat.

Domeniile cu rezultate precise, rapide și relevante sunt clasate sus și sunt pe primul loc în motoarele de căutare. Acesta este motivul pentru care ar trebui să utilizați cuvintele cheie potrivite atunci când creați conținut. Inteligența artificială a Google (sau a oricărui alt motor de căutare) va putea să le citească și să afișeze site-ul dvs. persoanelor care sunt cu adevărat interesate de subiect.

Relevanța conținutului este importantă, dar nu este singurul factor pe care Google îl ia în considerare. În prezent, există milioane de pagini web relevante și doar câteva pot fi clasate în primele poziții. Prin urmare, alți parametri trebuie luați în considerare atunci când vine vorba de SEO.

Știați că…?

Până la 68% dintre oameni nu se vor întoarce pe un site web dacă sunt dezamăgiți sau nu sunt interesați de conținutul pe care îl găsesc. Deci, dacă doriți ca o persoană să rămână pe site-ul dvs. și să facă o achiziție, trebuie să creați conținut personalizat, extrem de relevant, de înaltă calitate, care să răspundă dorințelor și nevoilor sale.

Autoritate

Autoritatea este parametrul unui motor de căutare pentru a determina dacă conținutul este corect și demn de încredere. Se referă la influența și reputația generală a unui domeniu, iar Google îl evaluează de obicei pe baza acceptării generale a site-ului de către utilizatori.

Dar cum determină Google câtă autoritate are un site? În general, face acest lucru pe baza backlink-urilor de pe alte site-uri. Acesta este motivul pentru care link building-ul este atat de important pentru SEO.

Backlink-urile sunt esentiale pentru un site web, dar in loc sa te concentrezi doar pe numarul de backlink-uri pe care le ai, ar trebui sa urmaresti si pe ce site-uri se afla. Un backlink pe un site de autoritate este mult mai valoros pentru Google decât mai multe link-uri pe site-uri mai mici și non-autoritare.

Utilitate

Doar pentru că conținutul este relevant și corect din punct de vedere faptic nu garantează automat că este util și va fi clasat de Google. Compania discută în mod constant importanța calității față de cantitate și subliniază că conținutul ar trebui creat pentru utilizatorii cărora le place să citească și să interacționeze cu acesta. Ce înseamnă acest lucru în practică?

Imaginați-vă că sunteți în căutarea unui articol despre cum să pierdeți în greutate. Rezultatul A, pe care îl deschideți, este scris de un expert de vârf și informat. Textul este relevant și oferă informații de calitate, motiv pentru care multe site-uri web se leagă de acesta.

Cu toate acestea, acest conținut este problematic, deoarece este slab structurat, nu are imagini și conține termeni tehnici pe care majoritatea oamenilor nu îi înțeleg.

Rezultatul B, pe de altă parte, are informații verificate care sunt scrise în termeni umani. De asemenea, este structurat și are imagini. Deci, oamenii obișnuiți o vor citi mult mai bine decât prima alternativă. Prin urmare, Google poate clasifica rezultatul B primul, chiar dacă nu există atât de multe site-uri web autorizate care să se conecteze la acesta.

În termeni simpli, Google analizează, de asemenea, dacă oamenii deschid pagina și pleacă pentru că văd o mulțime de text nestructurat sau dacă rămân pe pagină și o citesc.

Sfatul expertului

: poți folosi o valoare numită rată de respingere pentru a determina modul în care utilizatorii interacționează cu conținutul tău. Acest lucru vă spune ce procent de oameni vizitează site-ul, nu iau nicio măsură și pleacă imediat.

Siguranță

Securitatea este un alt factor în SEO și unde va fi clasat un site web. Tehnologia Google trebuie să poată vizita și accesa cu crawlere site-ul fără probleme.

Mulți utilizatori cred că factorul de clasare Google pentru securitate este protocolul hipertext securizat „https”. Cu toate acestea, John Mueller, analist senior de tendințe pentru webmasteri și relații de căutare pentru companie, spune că tehnologia Google nu se uită prea atent la acest detaliu. Ei se uită la alți parametri, cum ar fi codul sursă al paginii.

Pe de altă parte, protocolul https este esențial pentru utilizatori. Dacă vă deschid site-ul și constată că nu îl are, probabil că vor pleca imediat, crescând rata de respingere. Aceasta înseamnă că conținutul dvs. este irelevant pentru Google, ceea ce va determina scăderea clasamentului dvs. de căutare.

Source: Unsplash.com

Viteza site-ului web

În ultimii ani, viteza web a fost citată ca fiind unul dintre cei mai importanți parametri care afectează clasamentul rezultatelor căutării. Acest lucru se datorează faptului că Google încearcă în mod constant să îmbunătățească experiența utilizatorului. Știe că oamenii nu vor să aștepte prea mult pentru încărcarea paginilor. Deci, dacă site-ul dvs. este rapid, există șanse mari ca acesta să se claseze mai sus.

Deci, cum verifică Google viteza de încărcare? În iulie 2018, a introdus o actualizare a algoritmului axată pe acest detaliu, penalizând site-urile care durează mult timp să apară.

Vestea bună este că acum puteți utiliza mai multe instrumente pentru a verifica viteza site-ului dvs. Una dintre cele mai de bază este PageSpeed Insight, care vine direct de la Google.

Reacţie

Un procent mare de oameni folosesc astăzi telefoanele mobile pentru a căuta informații. Ecranele mici sunt preferate computerelor sau laptopurilor mari, ceea ce trebuie să țineți cont atunci când creați un site web. Site-ul ar trebui să se adapteze utilizatorilor de dispozitive mobile sau tablete, facilitând navigarea pe subpagini și asigurându-se că nu pleacă imediat ce se încarcă.

Google nu controlează direct cât de bine se adaptează un site web la ecrane mai mici. Cu toate acestea, controlează rata de respingere, care va fi mai mare dacă utilizatorii află că site-ul nu este ușor de vizualizat pe mobil.

Vârsta și numele domeniului

Știați că până la 60% dintre site-urile care apar în pozițiile de top pe Google au trei ani sau mai mult? Acest fapt a fost descoperit de Ahrefs, care a verificat peste două milioane de pagini în testul său din 2017.

Deci, dacă aveți un site web vechi de câțiva ani, aveți un avantaj față de cele mai noi site-uri.

În plus față de vârstă, numele de domeniu în sine este , de asemenea, important. În timp ce Google a penalizat domeniile cu potrivire exactă în trecut (cele cu un cuvânt cheie în adresa URL intenționat), aceste sancțiuni au fost în principal pentru site-urile spam cu conținut irelevant și de calitate scăzută.

Domeniile cu o potrivire exactă în cuvântul cheie care au conținut relevant și de înaltă calitate nu ar trebui să se teamă de sancțiuni. Dimpotriva, Google ii va recompensa cu clasamente de cautare mai bune pentru o treaba bine facuta.

Experiența utilizatorului

Experiența utilizatorului este strâns legată de utilitate. Google folosește inteligența artificială de ceva timp pentru a îmbunătăți clasarea site-urilor web. Se numește această tehnologie RankBrain, a cărei sarcină principală este de a urmări, în special.

  • Rata de clic – procentul de persoane care fac clic pe site-ul dvs. după ce acesta apare în rezultatele căutării
  • Rata de ieșire – numărul de persoane care fac clic pe site-ul dvs. și apoi revin la rezultatele căutării fără a lua nicio acțiune
  • Timpul de staționare – durata de timp pe care vizitatorii o petrec pe site-ul dvs.

Rețele sociale

Conform declaratiei oficiale Google, retelele sociale nu influenteaza in mod direct SEO. Cu toate acestea, un studiu care controlează 23 de milioane de acțiuni a găsit o legătură clară între partajarea conținutului pe aceste platforme și clasamentul motoarelor de căutare.

Mai mult, importanța rețelelor sociale este confirmată de faptul că site-urile care apar în primele poziții în Google au întotdeauna cel puțin un cont pe Facebook, Instagram sau X (Twitter).

Dacă doriți să vă îmbunătățiți clasamentul și nu utilizați site-uri de rețele sociale, luați în considerare încorporarea acestora în marketingul dvs. online.

Source: Unsplash.com

Tipuri de SEO

SEO este, în general, împărțit în două grupuri de bază, care sunt

Pe pagină

SEO on-page, sau SEO on-site, optimizează un site web pentru motoarele de căutare și utilizatori. Aceasta poate implica diverse modificări și modificări ale site-ului din punct de vedere al conținutului sau din punct de vedere tehnic.

SEO on-page este esențial pentru tehnologia motorului de căutare pentru a verifica relevanța și calitatea unui site web. Pe baza acestor date, îl clasifică în rezultatele căutării.

Un sfat

În unele cazuri, este posibil să întâlniți și SEO tehnic, care se ocupă de partea tehnică a site-ului dvs. web. Aceasta se încadrează în categoria SEO on-page.

În afara paginii

SEO off-page se concentrează pe modul în care alte site-uri web sau utilizatori menționează site-ul dvs. web. De exemplu, poate implica publicarea backlink-urilor.

SEO off-page își propune să facă site-ul dvs. mai de încredere și mai autoritar pentru motoarele de căutare și oameni.

SEO vs. SEM

Veți întâlni mai multe acronime în legătură cu SEO. Unul dintre ele este SEM.

SEM, sau Search Engine Marketing, este o strategie de marketing care crește vizibilitatea căutării unui site web prin publicitate plătită și optimizare. Spre deosebire de SEO, nu se concentrează pe generarea de trafic pur organic.

SEO vs. PPC

Pay-per-click, sau PPC, este un tip de publicitate în care agentul de publicitate plătește numai atunci când utilizatorul face clic pe anunț. Prin urmare, spre deosebire de SEO, nu este o modalitate organică de a obține clasamente de căutare mai mari.

SEO și PPC nu se ajută reciproc în niciun fel. Cu toate acestea, acestea sunt instrumente practice de marketing online și digital pentru a stimula vânzările.

White Hat SEO vs. Black Hat SEO

White Hat SEO este modalitatea corectă și etică de a optimiza un site web. Acesta include toate metodele și strategiile comune și des utilizate menționate mai sus, cum ar fi accelerarea timpului de încărcare a unui site web, utilizarea cuvintelor cheie potrivite, structurarea conținutului dvs. etc.

În același timp, pălăria albă SEO:

  • Respectă instrucțiunile motorului de căutare
  • Se concentrează pe publicul uman
  • Necesită o abordare consecventă și pe termen lung

Black Hat SEO este exact opusul. Este o abordare lipsită de etică care nu respectă regulile de bază ale motoarelor de căutare. De obicei, implică diverse tactici de manipulare, cum ar fi utilizarea cuvintelor cheie cu volum mare de căutare, dar care nu sunt relevante pentru conținut.

Black Hat SEO este, de asemenea, luat în considerare:

  • Automatizarea conținutului, cum ar fi roboții / inteligența artificială care creează comentarii sau articole
  • Crearea de pagini false umplute cu cuvinte cheie
  • Adăugarea de text invizibil care conține cuvinte cheie
  • Adăugarea linkurilor ascunse la text

Cât de important este SEO?

SEO este mult mai important pentru site-ul dvs. decât ați putea crede. Potrivit unui studiu din 2019 realizat de Brightedge, căutarea neplătită reprezintă până la 53.3% din traficul total al site-ului web. Datele mai recente din 2022 plasează cifra la până la 62% din trafic.

Dimensiunea pieței serviciilor SEO confirmă importanța acesteia. În 2022, va valora 68,27 miliarde de dolari la nivel mondial.

Source: Unsplash.com

Ce poate face SEO pentru tine?

SEO corect și bine gândit vă va aduce mai multe beneficii, printre care:

Creșterea gradului de cunoaștere a mărcii

Când apăreți în primele poziții de căutare, creșteți gradul de cunoaștere a mărcii. Oamenii se vor înregistra și vor afla despre marca dvs. chiar dacă nu vă vizitează site-ul web. Cu toate acestea, ei își pot aminti mai târziu și pot decide să facă o achiziție.

Construiți credibilitatea mărcii

Când site-ul dvs. web apare frecvent în partea de sus a rezultatelor căutării, acesta construiește credibilitate. Oamenii se așteaptă să fii probabil o autoritate pe care se pot baza dacă Google te preferă.

Obținerea vizitelor relevante

Spre deosebire de alte practici și metode, SEO vă poate ajuta să generați trafic de calitate reală pe site-ul dvs. web. Acesta vizează numai persoanele care caută cuvinte cheie și expresii legate de produsele sau serviciile dvs.

Amintiți-vă, nu contează ce fel de utilizatori vin pe site-ul dvs. Prea mulți oameni care nu sunt interesați de ceea ce aveți de oferit vor face clic pe pagină și apoi vor pleca. Drept urmare, Google va considera conținutul dvs. irelevant, ducând în cele din urmă la o deteriorare a poziției dvs. în rezultatele căutării.

Rentabilitate

SEO este mai rentabil decât alte canale și metode. Acest lucru este valabil mai ales pe termen lung , când vă poate economisi mulți bani.

Cu toate acestea, aveți grijă. Deși SEO vă poate ajuta să economisiți bani, acesta nu ar trebui să fie principalul motiv pentru alegerea acestuia. Ca să nu mai vorbim că nu ar trebui să economisiți niciodată în mod deliberat optimizarea, deoarece acest lucru nu vă poate aduce rezultate.

O parte esențială a marketingului

SEO completează alte practici și metode de marketing, cum ar fi publicitatea PPC sau social media. Aceasta conduce traficul relevant către site-ul web și poate crește în mod eficient vânzările de produse sau servicii.

Urmăriți modificările comportamentului consumatorilor

Cu optimizarea motorului de căutare, puteți rămâne la curent cu cele mai recente tendințe și puteți vedea cu ușurință ce caută oamenii. Cu aceste informații, vă puteți adapta la ele și le puteți oferi exact ceea ce caută.

Care sunt dezavantajele și riscurile SEO?

Există unele dezavantaje și riscuri asociate cu SEO, care sunt:

  • Așteptați mult timp pentru rezultate – chiar și cel mai bun SEO nu vă va oferi rezultate peste noapte. De obicei, nu trebuie să așteptați săptămâni sau luni pentru a vedea rezultatele
  • Munca continuă – SEO nu este o activitate unică. Este un proces pe termen lung și fără sfârșit în care îmbunătățiți constant conținutul, aspectele tehnice ale site-ului și alte detalii
  • Abilitatea de a ajunge doar la căutători – Cu SEO, puteți ajunge doar la cei interesați de domeniul ales și puteți căuta cuvinte cheie conexe. Va trebui să-i atrageți pe alții prin alte mijloace, cum ar fi publicitatea
  • Incapacitatea de a crea cerere – Nu puteți utiliza SEO pentru a crea cerere pentru un produs despre care oamenii nu știu. Aveți alte instrumente pentru asta, cum ar fi social media
  • O sursă de trafic incertă – SEO și tendințele de căutare sunt în continuă schimbare. Aceasta înseamnă că puteți renunța la prima sau a doua poziție în orice moment, ceea ce poate avea un impact semnificativ asupra traficului site-ului web
  • Dificultatea crescândă a SEO – menținerea unei poziții de top în căutare devine din ce în ce mai dificilă. Concurența este acerbă, forțând proprietarii de site-uri web să investească din ce în ce mai mulți bani în SEO. Pe de altă parte, atunci când este făcută de profesioniști cu experiență, rentabilitatea investiției este suficient de mare pentru a merita
  • Dificil de măsurat – Măsurarea succesului SEO este destul de dificilă. Niciun instrument nu vă poate spune dacă ați reușit. Trebuie să colectați date individuale din mai multe surse

Source: Unsplash.com

Cum se optimizează un site web pentru motoarele de căutare?

Optimizarea unui site web pentru motoarele de cautare consta in multi pasi si detalii care nu trebuie uitate. Cele mai importante sunt:

1. Creați o analiză a cuvintelor cheie

Primul pas este să efectuați o analiză a cuvintelor cheie pentru a determina ce caută oamenii despre produsul sau serviciul dvs. Puteți găsi cuvinte și expresii relevante folosind diverse instrumente, cum ar fi:

  • MarketingMiner
  • Ahrefs
  • Scrumbie

O altă alternativă este folosirea unui șoptitor. Acest lucru vă va oferi alte sugestii pe care oamenii le caută după ce introduc cuvântul selectat în motorul de căutare.

Actualizați-vă lista de cuvinte cheie în mod regulat. Monitorizați dacă oamenii au început să folosească alte cuvinte sau expresii de-a lungul timpului. Dacă da, notați-le și includeți-le atunci când creați conținut nou.

2. Asigurați-vă că site-ul dvs. este optimizat din punct de vedere tehnic

Dacă doriți să obțineți clasamente ridicate în motoarele de căutare, trebuie să vă optimizați nu numai conținutul , ci și site-ul în sine. Aceasta este ceea ce înseamnă SEO tehnic, iar următoarele detalii, în special, sunt cruciale:

  • Adrese URL clare și ușor de înțeles
  • O hartă clară a site-ului
  • Încărcare rapidă a paginii
  • Descrieri alternative ale imaginilor
  • Securitate SSL (adică protocolul „https”)
  • Design receptiv
  • Date structurate (utilizarea rubricilor H1 și H2)
  • Meta titluri

3. Creați conținut optimizat

Utilizați cuvintele cheie pe care le-ați găsit la pasul unu atunci când scrieți articole, postări pe blog, descrieri de produse, meta titluri și alte descrieri. În acest fel, vă veți optimiza conținutul și veți avea șanse mai mari de a obține clasamente de căutare de top.

Cu toate acestea, aveți grijă să nu exagerați cu cuvintele cheie. Textul supra-optimizat pare suspect și va determina Google să vă scadă rangul.

De asemenea, trebuie să vă asigurați că articolele sau descrierile sunt structurate. Aceasta înseamnă că nu arată ca o bucată mare de text pe care utilizatorii se vor opri imediat să o citească. În schimb, împărțiți conținutul în mai multe paragrafe și utilizați subtitluri (H2, H3 etc.). De asemenea, puteți utiliza marcatori, liste numerotate, casete cu coduri de culori și imagini ilustrative.

Un sfat

: Conținutul pe care îl publicați pe web nu trebuie să fie întotdeauna nou. Dacă unele articole mai vechi sunt încă relevante astăzi, actualizați-le pentru a reflecta cele mai recente tendințe și republicați-le.

4. Investește în link building

Link building-ul este, de asemenea, important pentru SEO de succes. Deci, nu vă fie frică să investiți în ea. Backlink-urile plasate corect vor creste autoritatea si credibilitatea site-ului tau.

De asemenea, puteți construi reputația site-ului sau a mărcii dvs. prin partajarea conținutului pe social media, unde puteți găsi noi clienți potențiali.

5. Analizați-vă SEO

După ce ați configurat SEO-ul, nu uitați să îl analizați și să îl revizuiți. Aflați cum vă descurcați, ce puteți îmbunătăți și, invers, ce ar trebui să continuați să faceți pentru că funcționează.

Faceți acest lucru în mod regulat, astfel încât să știți ce caută oamenii, ce noi tendințe apar și cum să vă adaptați la acestea.

Source: Unsplash.com

Cum măsori SEO?

Deci, ați învățat despre SEO, v-ați pus cunoștințele în practică și vă întrebați dacă eforturile dvs. au dat roadele dorite. Cum o faci?

Măsurarea SEO este o provocare. Se compune din mai multe sarcini. Cu toate acestea, puteți obține o idee generală despre cum vă descurcați în mai multe moduri.

Verificați traficul organic

Acest parametru vă arată numărul de vizite din rezultatele organice sau neplătite. Acesta este un indicator foarte bun al succesului dvs ., deoarece vă spune câte vizite au venit de la Google, de exemplu, și ce cuvinte cheie și expresii le-au condus.

Puteți găsi informații despre traficul organic în Google Analytics, de exemplu. Instrumentul are zeci de caracteristici și oferă o cantitate mare de date pe care le puteți filtra după diverși parametri, inclusiv perioada de timp.

SERP

SERP înseamnă pagina cu rezultatele motorului de căutare. În termeni simpli, este pagina care apare după ce introduceți un cuvânt cheie într-un motor de căutare și apăsați enter.

Dacă doriți să știți unde este clasat site-ul dvs. în prezent, deschideți Google, Bing sau Yahoo, tastați oricare dintre cuvintele cheie pe care doriți să le vizați și căutați-l.

CTR

Rata de clic, abreviat CTR, este o valoare care vă spune ce procent de utilizatori au venit pe site-ul dvs. din SERP. De obicei, cu cât apare mai sus o pagină, cu atât va primi mai multe clicuri.

Expert de consiliere Multe

alte detalii, cum ar fi titlul unei pagini sau subpagini sau meta descrierea, afectează, de asemenea, rata de clic. Dacă este interesant și atrăgător, va atrage mai mulți utilizatori.

Conversii

Numărul de conversii (adică situațiile în care un client atinge un obiectiv dorit, face o achiziție, se abonează la un newsletter etc.) vă poate spune, de asemenea, mai multe despre succesul SEO. Conversiile mai mari înseamnă că strategia dvs. este bună și că ar trebui să continuați.

Source: Unsplash.com

Continuați să lucrați la SEO

SEO este un domeniu complex și în continuă schimbare. Dacă doriți să aveți succes în acest sens, nu uitați să monitorizați în mod regulat tendințele actuale, să vă verificați poziția și să vă îmbunătățiți site-ul. Aceasta este singura modalitate de a vă asigura că nu veți fi depășit de concurenții dvs. și nu veți pierde mulți clienți noi.

Cele mai recente din categorie SEO
Distribuiți articolul
Articole similare
Magazinul TikTok atinge recordul de 100 de milioane de dolari: creștere de 165% a vânzărilor de Black Friday 2024
3 min. de lectură

Magazinul TikTok atinge recordul de 100 de milioane de dolari: creștere de 165% a vânzărilor de Black Friday 2024

Potrivit datelor recente, magazinul TikTok a crescut în popularitate ca destinație pentru cumpărătorii de sărbători în acest sezon. Black Friday și Cyber Monday din 2024 au înregistrat niveluri fără precedent de implicare atât din partea marilor branduri, cât și a comercianților cu amănuntul independenți, potrivit gigantului social media.

Citiți articolul
Redefinirea masculinității în marketing: Cum pot brandurile să ajungă la bărbații moderni
5 min. de lectură

Redefinirea masculinității în marketing: Cum pot brandurile să ajungă la bărbații moderni

Brandurile se confruntă cu o provocare importantă în schimbarea modului în care prezintă bărbații în campaniile lor. Potrivit unui raport recent Kantar, publicul modern nu se poate identifica cu stereotipurile consacrate despre bărbații puternici și rezistenți. În schimb, masculinitatea incluzivă în marketing, cu diverse diferențe, este esențială pentru crearea de conexiuni cu consumatorii și pentru […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+