2 min. de lectură

Ce este rata de clic?

Rata de clic (CTR) este o valoare cheie în publicitatea digitală care măsoară cât de des oamenii fac clic pe un anunț sau pe o listă de produse după ce o vizualizează. Se calculează împărțind numărul de clicuri la numărul de afișări și înmulțind cu 100.

This article was translated for you by artificial intelligence

Rata de clic (CTR) este o valoare cheie în publicitatea digitală care măsoară cât de des oamenii fac clic pe un anunț sau pe o listă de produse după ce o vizualizează. Se calculează împărțind numărul de clicuri la numărul de afișări și înmulțind cu 100. De exemplu, 5 clicuri din 100 de afișări generează o valoare CTR de 5%.

Valoarea CTR servește drept indicator al relevanței unui anunț și al atractivității acestuia pentru utilizatori. Fiecare anunț, înregistrare și cuvânt cheie din campanie are propria valoare CTR, pe care o puteți monitoriza în cont. Un CTR ridicat sugerează că utilizatorii consideră conținutul dvs. util și pertinent pentru nevoile lor.

Această valoare joacă un rol esențial în determinarea performanței anunțului, contribuind la componenta CTR estimată a punctajului general al anunțului. Cu toate acestea, ceea ce constituie o valoare CTR „bună” poate varia în funcție de industrie, de platforma de publicitate și de tipul campaniei.

Analizând valoarea CTR, puteți identifica elementele campaniei care au performanțe bune și care necesită îmbunătățiri. Alinierea strânsă a cuvintelor cheie, a anunțurilor și a înregistrărilor cu compania și între ele crește probabilitatea ca utilizatorii să dea clic pe conținutul dvs. după ce au căutat termeni similari.

CTR este un instrument esențial pentru optimizarea strategiei de publicitate digitală, ajutându-vă să vă rafinați abordarea pentru a vă implica mai bine publicul țintă.

Distribuiți articolul
Articole similare
De ce M&S a ales TikTok Shop și Zalando pentru creștere
3 min. de lectură

De ce M&S a ales TikTok Shop și Zalando pentru creștere

Gigantul britanic de retail Marks & Spencer își schimbă semnificativ strategia de vânzări online. Potrivit unui raport ChannelX, compania a semnat un acord cu Zalando pentru a se ocupa de toată logistica din Europa continentală și intră simultan în TikTok Shop, unde un produs de înfrumusețare se vinde la fiecare secundă în Marea Britanie.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Magazinul TikTok a blocat 70 de milioane de produse în șase luni
3 min. de lectură

Magazinul TikTok a blocat 70 de milioane de produse în șase luni

TikTok Shop a publicat cifre care arată amploarea luptei împotriva fraudei în comerțul online. Platforma a respins peste 70 de milioane de produse înainte de listare în primele șase luni ale anului 2025 – cu 40% mai mult decât în semestrul precedent. În plus, au refuzat 1,4 milioane de cereri de înregistrare a vânzătorilor.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Returnările de depozit pot funcționa pentru produse cosmetice? Kaufland testează ideea
3 min. de lectură

Returnările de depozit pot funcționa pentru produse cosmetice? Kaufland testează ideea

Retailerul german lansează un proiect pilot care ar putea schimba jocul ambalajelor. Clienții Kaufland din München returnează acum ambalajele goale de cosmetice în același mod în care ar returna o sticlă de Coca-Cola – pentru 29 de cenți fiecare la aparatul de depozitare. Detaliile provin din comunicatul de presă al lui Kaufland publicat în redacția […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU