2 min. de lectură

Ce este rata de clic?

Rata de clic (CTR) este o valoare cheie în publicitatea digitală care măsoară cât de des oamenii fac clic pe un anunț sau pe o listă de produse după ce o vizualizează. Se calculează împărțind numărul de clicuri la numărul de afișări și înmulțind cu 100.

This article was translated for you by artificial intelligence

Rata de clic (CTR) este o valoare cheie în publicitatea digitală care măsoară cât de des oamenii fac clic pe un anunț sau pe o listă de produse după ce o vizualizează. Se calculează împărțind numărul de clicuri la numărul de afișări și înmulțind cu 100. De exemplu, 5 clicuri din 100 de afișări generează o valoare CTR de 5%.

Valoarea CTR servește drept indicator al relevanței unui anunț și al atractivității acestuia pentru utilizatori. Fiecare anunț, înregistrare și cuvânt cheie din campanie are propria valoare CTR, pe care o puteți monitoriza în cont. Un CTR ridicat sugerează că utilizatorii consideră conținutul dvs. util și pertinent pentru nevoile lor.

Această valoare joacă un rol esențial în determinarea performanței anunțului, contribuind la componenta CTR estimată a punctajului general al anunțului. Cu toate acestea, ceea ce constituie o valoare CTR „bună” poate varia în funcție de industrie, de platforma de publicitate și de tipul campaniei.

Analizând valoarea CTR, puteți identifica elementele campaniei care au performanțe bune și care necesită îmbunătățiri. Alinierea strânsă a cuvintelor cheie, a anunțurilor și a înregistrărilor cu compania și între ele crește probabilitatea ca utilizatorii să dea clic pe conținutul dvs. după ce au căutat termeni similari.

CTR este un instrument esențial pentru optimizarea strategiei de publicitate digitală, ajutându-vă să vă rafinați abordarea pentru a vă implica mai bine publicul țintă.

Distribuiți articolul
Articole similare
Shein devansează cele mai mari companii de modă din Europa cu o creștere de 48%, în timp ce Asos scade
4 min. de lectură

Shein devansează cele mai mari companii de modă din Europa cu o creștere de 48%, în timp ce Asos scade

Noi date arată un decalaj uriaș în retailul european de modă. Vânzările Shein au crescut cu 31,6% anual și au atins 48% numai în decembrie. Între timp, mărci consacrate precum H&M au rămas stabile, iar ASOS a scăzut cu 16,2%. Cifrele arată care sunt mărcile care câștigă bătălia pentru clienții europeni.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
UE vizează importurile online ieftine: 12 milioane de colete zilnice se confruntă cu noi reguli
4 min. de lectură

UE vizează importurile online ieftine: 12 milioane de colete zilnice se confruntă cu noi reguli

În fiecare zi, 12 milioane de pachete mici ajung în Europa de la magazine online din afara UE. Majoritatea sunt subevaluate în mod deliberat pentru a scăpa de taxe, iar multe conțin produse nesigure. Acum, Parlamentul European vrea să schimbe regulile jocului cu noi norme care ar putea remodela modul în care facem cumpărături online.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Bye Bye E-commerce? 70% vor face cumpărături de pe TikTok până în 2030
3 min. de lectură

Bye Bye E-commerce? 70% vor face cumpărături de pe TikTok până în 2030

Cifrele sunt uluitoare. Un nou studiu realizat pe 24 000 de cumpărători din întreaga lume arată că 70% dintre aceștia se așteaptă ca, până în 2030, majoritatea cumpărăturilor lor să fie făcute prin intermediul rețelelor sociale. Aceasta înseamnă că site-urile de comerț electronic de tip Amazon care domină în prezent ar putea deveni relicve în […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU