Cum să înțelegeți cuvintele cheie
Cuvintele cheie sunt cuvinte și propoziții care sunt folosite pentru a crea și îmbunătăți conținutul online. Uneori sunt numite și cuvinte cheie SEO. În ochii unui posibil client, acestea sunt cuvintele pe care le pune în bara de căutare care descriu cel mai bine bunurile sau serviciile pe care doresc să le găsească sau întrebarea pe care doresc să o pună. Pentru marketeri, cuvintele cheie alese cu atenție spun motoarelor de căutare despre conținutul paginii tale și îi ajută să-l claseze și să-l sugereze.
Cuvintele cheie vă pot spune multe despre cum gândește și se simte publicul, precum și despre ceea ce își dorește și are nevoie – intenția cuvintelor cheie. Utilizarea cuvintelor cheie potrivite în scrisul tău poate îmbunătăți considerabil succesul afacerii tale. Cuvintele cheie sunt de obicei folosite pentru optimizarea motoarelor de căutare (SEO) sau marketingul general. Scopul este ca termenii de căutare ai unui client să se potrivească cu cuvintele cheie de pe site-ul dvs.
De ce este importantă cercetarea cuvintelor cheie
Termenii de pe site-ul tău web descriu afacerea ta și ceea ce vinzi. Dar motoarele de căutare precum Google folosesc numărul și calitatea cuvintelor cheie din conținutul tău pentru a decide unde să-ți plaseze site-ul pe o pagină cu rezultate a motorului de căutare (SERP). Mai mult trafic și expunere provin din clasamente SERP mai mari. De fapt, aproximativ 32% din toate clicurile merg la primul rezultat dintr-o căutare Google.
Făcând cercetare de cuvinte cheie, puteți găsi cei mai buni termeni care sunt atât populari, cât și specifici. În acest fel, puteți satisface nevoile clienților înainte ca aceștia să-și dea seama. Utilizarea cuvintelor cheie bune în postările de blog, articole sau detalii despre produse vă poate ajuta site-ul să se claseze mai sus, ceea ce va aduce mai mulți vizitatori și vă va ajuta să vă învingeți concurenții.
Cum să începeți să faceți cercetare de cuvinte cheie
Înainte de a începe cercetarea cuvintelor cheie pentru a vă îmbunătăți scrisul, ar trebui să vă familiarizați cu câteva idei de bază:
- Cuvintele cheie principale sunt termenii principali pentru care doriți să vă clasați și să le includeți intenționat în titlu, adresă URL, meta descriere și text
- Cuvintele cheie cu coadă lungă sunt expresii specifice cu trei sau mai multe cuvinte pe care cumpărătorii care sunt mai avansați în ciclul de cumpărare le folosesc adesea
- Înțelegerea scopului interogării de căutare a unui utilizator se numește semnificația cuvintelor cheie
- Volumul lunar de căutare este numărul mediu de căutări pentru un cuvânt cheie în fiecare lună
- Autoritatea topică înseamnă să vă prezentați cunoștințele site-ului prin conținut detaliat care este legat de alt conținut
Cercetarea cuvintelor cheie
Pentru a găsi cuvintele cheie de care aveți nevoie pentru a atrage persoanele dorite și pentru a construi o strategie puternică de cuvinte cheie, urmați acești pași:
- Introduceți probleme generale legate de nișa dvs.
- Adăugați termeni de căutare pe care utilizatorii îi pot folosi pentru a găsi fiecare subiect
- Găsiți cuvintele de căutare care se potrivesc cu ea
- Verificați puterea cuvintelor cheie
- Află cum te poziționezi în domeniul tău
- Verificați scopul căutării
Menținerea stabilă a clasamentului cuvintelor cheie
Pentru a menține rezultatele cuvintelor cheie ridicate, aflați despre modificările aduse algoritmului și actualizați conținutul des. Găsiți noi șanse și cuvinte cheie populare care ar putea ajuta conținutul să se claseze mai sus.
Nu uita că studiul cuvintelor cheie este doar primul pas în planul tău SEO . Asigurați-vă că tot conținutul este util, ușor de citit și complet dacă doriți să ieșiți cu adevărat în evidență. SEO on-page este important, iar site-ul tău ar trebui să fie simplu de utilizat și să funcționeze bine pe telefoane.
A avea răbdare pe măsură ce avansezi încet în SERP este important pentru SEO organic, ceea ce necesită timp. În timp, traficul și expunerea site-ului tău se vor îmbunătăți dacă continui și folosești metodele potrivite.