5 min. de lectură

Cum să găsiți cuvinte cheie pentru SEO

Sistemul de căutare Google folosește mai mult de 200 de lucruri pentru a decide cum să clasifice site-urile web. Este important să studiezi mult cuvintele cheie dacă vrei ca site-ul tău să iasă în evidență. Găsirea cuvintelor cheie potrivite care se adresează publicului tău te va ajuta să vii cu un plan bun care îți va urca paginile în clasamentul motoarelor de căutare și le va aduce trafic gratuit constant. Acest ghid important de cercetare a cuvintelor cheie va vorbi despre cât de important este și vă va arăta cum să găsiți cele mai bune cuvinte cheie pentru conținutul dvs., asigurându-vă în același timp că se potrivesc cu ceea ce caută oamenii.

This article was translated for you by artificial intelligence
Cum să găsiți cuvinte cheie pentru SEO
Sursă: Depositphotos

Cum să înțelegeți cuvintele cheie

Cuvintele cheie sunt cuvinte și propoziții care sunt folosite pentru a crea și îmbunătăți conținutul online. Uneori sunt numite și cuvinte cheie SEO. În ochii unui posibil client, acestea sunt cuvintele pe care le pune în bara de căutare care descriu cel mai bine bunurile sau serviciile pe care doresc să le găsească sau întrebarea pe care doresc să o pună. Pentru marketeri, cuvintele cheie alese cu atenție spun motoarelor de căutare despre conținutul paginii tale și îi ajută să-l claseze și să-l sugereze.

Cuvintele cheie vă pot spune multe despre cum gândește și se simte publicul, precum și despre ceea ce își dorește și are nevoie – intenția cuvintelor cheie. Utilizarea cuvintelor cheie potrivite în scrisul tău poate îmbunătăți considerabil succesul afacerii tale. Cuvintele cheie sunt de obicei folosite pentru optimizarea motoarelor de căutare (SEO) sau marketingul general. Scopul este ca termenii de căutare ai unui client să se potrivească cu cuvintele cheie de pe site-ul dvs.

De ce este importantă cercetarea cuvintelor cheie

Termenii de pe site-ul tău web descriu afacerea ta și ceea ce vinzi. Dar motoarele de căutare precum Google folosesc numărul și calitatea cuvintelor cheie din conținutul tău pentru a decide unde să-ți plaseze site-ul pe o pagină cu rezultate a motorului de căutare (SERP). Mai mult trafic și expunere provin din clasamente SERP mai mari. De fapt, aproximativ 32% din toate clicurile merg la primul rezultat dintr-o căutare Google.

Făcând cercetare de cuvinte cheie, puteți găsi cei mai buni termeni care sunt atât populari, cât și specifici. În acest fel, puteți satisface nevoile clienților înainte ca aceștia să-și dea seama. Utilizarea cuvintelor cheie bune în postările de blog, articole sau detalii despre produse vă poate ajuta site-ul să se claseze mai sus, ceea ce va aduce mai mulți vizitatori și vă va ajuta să vă învingeți concurenții.

By doing keyword research, you can find the best terms that are both popular and specific. This way, you can meet customers' needs before they even know it. Using good keywords in blog posts, articles, or product details can help your website rank higher, which will bring in more visitors and help you beat your competitors.

Source: Depositphotos

Cum să începeți să faceți cercetare de cuvinte cheie

Înainte de a începe cercetarea cuvintelor cheie pentru a vă îmbunătăți scrisul, ar trebui să vă familiarizați cu câteva idei de bază:

  • Cuvintele cheie principale sunt termenii principali pentru care doriți să vă clasați și să le includeți intenționat în titlu, adresă URL, meta descriere și text
  • Cuvintele cheie cu coadă lungă sunt expresii specifice cu trei sau mai multe cuvinte pe care cumpărătorii care sunt mai avansați în ciclul de cumpărare le folosesc adesea
  • Înțelegerea scopului interogării de căutare a unui utilizator se numește semnificația cuvintelor cheie
  • Volumul lunar de căutare este numărul mediu de căutări pentru un cuvânt cheie în fiecare lună
  • Autoritatea topică înseamnă să vă prezentați cunoștințele site-ului prin conținut detaliat care este legat de alt conținut

Cercetarea cuvintelor cheie

Pentru a găsi cuvintele cheie de care aveți nevoie pentru a atrage persoanele dorite și pentru a construi o strategie puternică de cuvinte cheie, urmați acești pași:

  • Introduceți probleme generale legate de nișa dvs.
  • Adăugați termeni de căutare pe care utilizatorii îi pot folosi pentru a găsi fiecare subiect
  • Găsiți cuvintele de căutare care se potrivesc cu ea
  • Verificați puterea cuvintelor cheie
  • Află cum te poziționezi în domeniul tău
  • Verificați scopul căutării

Menținerea stabilă a clasamentului cuvintelor cheie

Pentru a menține rezultatele cuvintelor cheie ridicate, aflați despre modificările aduse algoritmului și actualizați conținutul des. Găsiți noi șanse și cuvinte cheie populare care ar putea ajuta conținutul să se claseze mai sus.

Nu uita că studiul cuvintelor cheie este doar primul pas în planul tău SEO . Asigurați-vă că tot conținutul este util, ușor de citit și complet dacă doriți să ieșiți cu adevărat în evidență. SEO on-page este important, iar site-ul tău ar trebui să fie simplu de utilizat și să funcționeze bine pe telefoane.
A avea răbdare pe măsură ce avansezi încet în SERP este important pentru SEO organic, ceea ce necesită timp. În timp, traficul și expunerea site-ului tău se vor îmbunătăți dacă continui și folosești metodele potrivite.

Distribuiți articolul
Articole similare
Lista de verificare SEO tehnică: Lista finală pentru îmbunătățirea site-ului dvs. web
30 min. de lectură

Lista de verificare SEO tehnică: Lista finală pentru îmbunătățirea site-ului dvs. web

Sănătatea tehnică a unui site web este baza unei optimizări SEO de succes. Dacă motoarele de căutare întâmpină dificultăți în scanarea site-ului dvs. web, așteaptă prea mult ca serverul să răspundă sau sunt derutate de conținutul duplicat, va fi aproape imposibil să obțineți poziții înalte în SERPs. Optimizarea tehnică slabă a unui site web poate […]

Darya Maksimava Darya Maksimava
Senor SEO Specialist, Evisions
Strategia Breakthrough: Cum să creezi mii de articole în doar 60 de zile
8 min. de lectură

Strategia Breakthrough: Cum să creezi mii de articole în doar 60 de zile

Poate părea o provocare, nu-i așa? Chiar și atunci când este demonstrat, mulți proprietari de afaceri rămân sceptici cu privire la scalarea creației de conținut în mod eficient. Crearea a mii de articole de înaltă calitate în doar 60 de zile este un obiectiv ambițios, dar este realizabil cu abordarea corectă. Această călătorie nu înseamnă […]

Adel Rovcanin Adel Rovcanin
Director of Marketing, Flyrank
Cercetare SEO locală a cuvintelor cheie: Un ghid cuprinzător pas cu pas
26 min. de lectură

Cercetare SEO locală a cuvintelor cheie: Un ghid cuprinzător pas cu pas

Dacă conduceți o afacere locală, apariția în partea de sus a rezultatelor căutării Google nu este doar un lucru plăcut, ci este esențial. În fiecare zi, potențialii clienți caută produse și servicii în apropierea lor. Dacă nu vă găsesc pe dvs., vă vor găsi concurenții. Cercetarea cuvintelor cheie SEO locale vă ajută să vă asigurați […]

Ivana Polcova Ivana Polcova
SEO & UX specialist, CREATIVE sites
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+