Articole și știri pe tema Marketing prin e-mail

Cum să creați campanii de e-mail care funcționează
4 min. de lectură

Cum să creați campanii de e-mail care funcționează

Să spunem că este o dimineață frumoasă de sâmbătă. Ești ocupat să organizezi o vacanță în familie cu copiii tăi. Primești un e-mail de la o companie de aventură în aer liber. Vă spune despre o oportunitate unică de a vă duce familia într-o excursie plină de distracție în pădure. Subiectul este „Evadare în sălbăticie: […]

Care întreprinderi beneficiază cel mai mult de e-mail marketing?
8 min. de lectură

Care întreprinderi beneficiază cel mai mult de e-mail marketing?

Marketingul prin e-mail – sau buletinele de știri mult defăimate care ne umplu adesea căsuțele de primire – este încă relevant în epoca actuală a rețelelor sociale și a conținutului instantaneu. Acesta oferă o formă diferită de contact cu clienții care este de neînlocuit pentru majoritatea întreprinderilor.

Dezvăluirea marketingului prin e-mail de succes: 10 principii esențiale pentru succes
4 min. de lectură

Dezvăluirea marketingului prin e-mail de succes: 10 principii esențiale pentru succes

Marketingul prin e-mail este un instrument vital pentru orice afacere de succes. Dar cum te asiguri că campaniile tale de e-mail sunt cu adevărat eficiente și îți mențin clienții fericiți? Succesul depinde de mulți factori, așa că iată 10 reguli cheie pentru a vă ajuta să creați e-mailuri captivante și să obțineți o eficiență maximă.