Articole și știri pe tema Marketing B2B

Specialiștii în marketing B2B nu mai măsoară campaniile de marcă doar prin afișări
4 min. de lectură

Specialiștii în marketing B2B nu mai măsoară campaniile de marcă doar prin afișări

Majoritatea echipelor de marketing B2B se confruntă astăzi cu aceeași problemă – cum să explice directorului financiar de ce investește în campanii de brand atunci când rezultatele lor nu pot fi măsurate ca marketingul de performanță. Potrivit unui nou studiu de la LinkedIn, situația se schimbă, iar companiile caută noi valori care pot conecta marca […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Încrederea devine principala prioritate pentru 94% dintre agenții de marketing
5 min. de lectură

Încrederea devine principala prioritate pentru 94% dintre agenții de marketing

Conform studiului de referință LinkedIn 2025, 94% dintre marketerii B2B consideră că încrederea devine principala prioritate pentru ca o afacere să aibă succes. Studiul, care a avut loc în șase țări și a implicat 1 500 de persoane, demonstrează că organizațiile pun mai mult accent pe tehnicile care generează credibilitate decât pe măsurătorile tradiționale.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
LinkedIn dezvăluie decalajul de performanță al anunțurilor B2B și lansează noi soluții
3 min. de lectură

LinkedIn dezvăluie decalajul de performanță al anunțurilor B2B și lansează noi soluții

Constatările LinkedIn arată că 81% dintre anunțurile B2B nu reușesc să capteze atenția adecvată sau să atragă atenția. Platforma anunță noi cercetări privind preferințele cumpărătorilor, împreună cu capabilități îmbunătățite pentru evenimentele live și caracteristici LinkedIn Accelerate extinse, care includ anunțuri video bazate pe inteligență artificială și obiective de campanie suplimentare.

Cum să creați o strategie de marketing B2B în 6 pași
4 min. de lectură

Cum să creați o strategie de marketing B2B în 6 pași

Pentru companiile de comerț electronic care încearcă să interacționeze corect cu alte companii, dezvoltarea unui plan de marketing B2B de succes este absolut vitală. În timp ce marketingul B2C pune uneori accentul pe apelurile emoționale, marketingul B2B pune accentul pe relații și valoare și necesită o abordare mai strategică. Acesta este un ghid de bază […]

Marketing eficient B2B pe rețelele sociale: planificare și strategii
4 min. de lectură

Marketing eficient B2B pe rețelele sociale: planificare și strategii

Marketingul pe rețelele sociale B2B este acum un instrument important pentru companiile care doresc să ajungă la mai mulți oameni, să construiască încredere în brandul lor și să se conecteze cu posibili clienți și parteneri de afaceri. Acest tip de marketing este mai complex decât marketingul B2C, care se concentrează pe vânzări rapide. Trebuie să […]

Stăpânirea managementului de produs B2B: provocări și strategii
4 min. de lectură

Stăpânirea managementului de produs B2B: provocări și strategii

Un sondaj din 2024 realizat de Akeneo a arătat că aproape toate companiile B2B se confruntă cu provocări semnificative în managementul produselor, în special în gestionarea informațiilor despre produse. Aceasta cuprinde dificultățile pe care le întâmpină firmele în a se asigura că detaliile produselor lor sunt exacte, cuprinzătoare, actualizate și consecvente pe diverse canale și […]

Strategia de achiziție a clienților B2B: echilibrarea abordărilor digitale și tradiționale
3 min. de lectură

Strategia de achiziție a clienților B2B: echilibrarea abordărilor digitale și tradiționale

Organizațiile de marketing B2B au dezvoltat abordări holistice pentru a obține clienți care nu se mai bazează foarte mult pe contactul personal. Aceste strategii moderne de achiziție de clienți b2b îmbrățișează un amestec divers de canale digitale și tradiționale, reflectând peisajul în evoluție al interacțiunilor de afaceri. De la utilizarea rețelelor sociale și a publicității […]