4 min. de lectură

Ce este SEO local?

Pentru a face o afacere mai vizibilă în rezultatele căutării locale, folosește SEO local. Această strategie vă îmbunătățește prezența online, astfel încât afacerea dumneavoastră să se claseze mai sus în căutările locale relevante și să atragă mai mulți oameni. SEO local implică tehnici și bune practici concepute pentru a vă crește clasamentul în interogările bazate pe locație. Este crucial pentru magazinele fizice, afacerile din zona de servicii și orice afacere care vizează o anumită zonă. Prin optimizarea pentru căutarea locală, ajutați oamenii din zona dvs. să vă găsească mai ușor bunurile sau serviciile, crescând potențial numărul de clienți, generând mai multe apeluri și generând venituri. SEO local include îmbunătățirea înregistrărilor de afaceri, recenziilor clienților, paginilor de social media și conținutului site-ului web pentru a fi mai relevante și mai vizibile la nivel local.

This article was translated for you by artificial intelligence
Ce este SEO local?
Sursă: Depositphotos

Importanța SEO local

În lumea digitală de astăzi, SEO local devine din ce în ce mai important. Ajută companiile să devină mai vizibile în zona lor, ceea ce le face mai ușor de găsit pentru persoanele din zonă care își caută bunurile sau serviciile. Această expunere suplimentară duce de obicei la mai multe vânzări, deoarece persoanele care fac căutări locale sunt mai predispuse să dorească să cumpere ceva sau să viziteze o companie.

De asemenea, deoarece căutările mobile devin din ce în ce mai populare, SEO local îi ajută pe oamenii care caută afaceri să se închidă în timp ce sunt în mișcare. Această optimizare mobilă este foarte importantă , deoarece o mulțime de căutări în zonă se fac pe telefoane și tablete.

Părți importante ale SEO local

  • Realizarea corectă a Google My Business (GMB) este cea mai importantă parte a SEO local. O afacere poate fi văzută mult mai mult în rezultatele căutării locale și pe Google Maps dacă pagina sa GMB este bine optimizată. Aceasta înseamnă oferirea de detalii corecte și complete despre companie, cum ar fi numele, locația, numărul de telefon (NAP), programul de lucru și serviciile pe care le oferă.
  • O altă parte importantă este direcționarea termenilor locali. Adăugarea de cuvinte cheie specifice locației pe site-ul web al unei companii, meta etichete și alt conținut online este o modalitate de a face acest lucru. Companiile pot crește probabilitatea ca acestea să apară în căutările care includ termeni de zonă făcând acest lucru
  • Evaluările și recenziile de pe web sunt foarte importante pentru SEO local. Nu numai că recenziile bune fac o afacere să arate mai bine, dar o ajută și să se claseze mai sus în rezultatele căutării. SEO local al unei companii poate fi mult îmbunătățit cerând clienților fericiți să lase recenzii și răspunzând atât la feedback-ul pozitiv, cât și la cel negativ.
  • Procesul de obținere a legăturilor și citatelor locale este, de asemenea, important. Aceasta înseamnă să-ți pui afacerea pe site-uri web de încredere și directoare de cartier. Pentru ca motoarele de căutare să vă creadă, informațiile NAP trebuie să fie aceleași pe toate aceste platforme.



Cum să îmbunătățiți SEO local

Pentru a face corect SEO local, trebuie să luați mai multe metode. Pentru început, companiile ar trebui să-și revendice și să-și îmbunătățească pagina Compania mea pe Google, asigurându-se că toate informațiile sunt corecte și actualizate. Adăugarea de noi postări și actualizări la pagina ta GMB în mod regulat poate ajuta, de asemenea, oamenii să te găsească și să interacționeze cu tine.

Companiile pot ajunge mai bine la clienții locali creând materiale și pagini de destinație specifice zonei. Acestea ar putea include:

  • Postări pe blog despre evenimentele din zonă
  • Ghiduri pentru atracțiile locale
  • pagini care sunt doar pentru servicii în anumite locuri
Companiile ar trebui să construiască în mod activ o reputație online puternică, încurajând clienții mulțumiți să lase recenzii și abordând prompt orice feedback negativ. Această abordare nu numai că îmbunătățește rezultatele căutării, dar construiește și încrederea clienților. Concentrându-se pe acești factori, companiile pot îmbunătăți rezultatele căutării locale și pot atrage mai mulți clienți locali.
Distribuiți articolul
Articole similare
Cum să gestionați actualizările Google Core
4 min. de lectură

Cum să gestionați actualizările Google Core

Google Core Updates transformă în mod regulat algoritmii de căutare pentru a îmbunătăți calitatea și fiabilitatea rezultatelor. Cu toate acestea, aceste actualizări pot afecta clasamentul site-urilor web în căutare, afectând vizibilitatea comerțului electronic. Ce ar trebui să faceți atunci când site-urile încep să piardă trafic din actualizările Google Core?

Citiți articolul
Ghid de strategie SEO video: Dublați-vă conversiile de comerț electronic
6 min. de lectură

Ghid de strategie SEO video: Dublați-vă conversiile de comerț electronic

Includerea unei strategii SEO video puternice nu este opțională pe scena comerțului electronic; este mai degrabă necesar. Implicarea consumatorilor, îmbunătățirea vizibilității produselor și creșterea conversiilor au fost realizate cu mare succes folosind conținut video. Acest articol prezintă abordări eficiente pentru a maximiza conținutul video pentru a crește performanța generală a comerțului electronic și pentru a […]

Citiți articolul
Cum să optimizați postările de blog pentru SEO
4 min. de lectură

Cum să optimizați postările de blog pentru SEO

Dacă doriți mai mult trafic gratuit și mai mulți oameni să vă vadă site-ul, ar trebui să vă asigurați că postările de pe blog sunt prietenoase cu SEO. Optimizarea blogului pentru motoarele de căutare este crucială pentru creșterea vizibilității și atragerea mai multor cititori. Prin implementarea strategiilor SEO cheie, puteți ajuta motoarele de căutare să […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+