Articole și știri pe tema Marketing de conținut

7 strategii de conținut care stimulează vânzările de comerț electronic cu până la 42%
12 min. de lectură

7 strategii de conținut care stimulează vânzările de comerț electronic cu până la 42%

Majoritatea brandurilor de comerț electronic aruncă bani în reclame și se întreabă de ce vânzările se plafonează. Iată ce le scapă: 84% dintre oameni cumpără după ce au vizionat un videoclip despre un produs, iar brandurile care utilizează conținut strategic înregistrează de 6 ori mai multe conversii decât cele care se bazează doar pe reclame. […]

Omar Angri Omar Angri
Co-Founder & CEO, MarginBusiness
Rolul personalizării în marketingul de conținut
12 min. de lectură

Rolul personalizării în marketingul de conținut

Personalizarea în marketingul de conținut al comerțului electronic a apărut ca o strategie puternică pentru captarea atenției, stimularea implicării și încurajarea loialității. Dar, dincolo de beneficiile sale practice, personalizarea exploatează în profunzime psihologia consumatorilor, valorificând comportamentul uman și prejudecățile cognitive pentru a crea experiențe semnificative care convertesc.

Sarah Pokorna Sarah Pokorna
SEO Manager, WhitePress Publishing LTD
Strategii de localizare a conținutului pentru comerțul electronic global
32 min. de lectură

Strategii de localizare a conținutului pentru comerțul electronic global

Localizarea conținutului face companiile să aibă de 3 ori mai multe șanse de a crește vânzările globale, conform unui studiu realizat în 2024 de Common Sense Advisory. Vă vom arăta cinci metode practice de localizare care funcționează chiar acum în comerțul electronic global. Aceste metode se concentrează pe calitatea traducerii, adaptarea culturală și SEO specific […]

Alexandra Bukovčanová Alexandra Bukovčanová
Chief Marketing Officer, Translata
Copywriting vs. Content Writing
4 min. de lectură

Copywriting vs. Content Writing

Orice companie de comerț electronic trebuie să înțeleagă diferențele dintre copywriting și content writing. Deși au utilizări diferite și aplică strategii diferite, ambele sunt esențiale în atragerea și implicarea clienților. Acest articol explică diferențele dintre aceste stiluri de scriere pentru a vă ajuta să luați decizii de marketing mai bune.

Cum să faci un text bun excelent? 9 sfaturi pentru redactorii avansați
8 min. de lectură

Cum să faci un text bun excelent? 9 sfaturi pentru redactorii avansați

De mult timp sa spus că nu există copywriter ca un copywriter și, și în acest caz, calitatea depășește cu mult cantitatea. Citiți mai departe pentru câteva sfaturi simple pentru redactorii avansați, care vă vor face munca mai eficientă și textul rezultat să arate mai ușor.

Puterea corecturii în crearea de texte de calitate
3 min. de lectură

Puterea corecturii în crearea de texte de calitate

Corectura este una dintre cele mai importante etape în crearea de texte de calitate pentru diferite forme de comunicare. Nu este vorba doar despre eliminarea greșelilor gramaticale și de ortografie de pe site-uri web și bloguri, ci se aplică și materialelor promoționale tipărite și chiar cărților. Corectura face ca textul dvs. să fie precis, clar […]

De ce este important să citați experți atunci când scrieți bloguri?
2 min. de lectură

De ce este important să citați experți atunci când scrieți bloguri?

Situația actuală a pieței nu este cea mai roz datorită utilizării AI pentru copywriteri. Fiecare companie se va gândi de două ori dacă merită să investească într-o copie de calitate de la un expert sau dacă copia generată de AI va fi suficientă.