2 min. de lectură

Ne luăm rămas bun de la capturile de ecran Instagram?

Se pare că Instagram are în vedere o nouă caracteristică de confidențialitate care ar împiedica utilizatorii să facă capturi de ecran în chat.

This article was translated for you by artificial intelligence
Ne luăm rămas bun de la capturile de ecran Instagram?
Sursă: Depositphotos

Rețeaua socială, Instagram lucrează la tehnologie pentru a bloca capturile de ecran în conversațiile de chat. Restricția vizează în mod specific mass-media care poate fi vizualizată o singură dată. Acest lucru ar putea fi deosebit de benefic pentru companiile care partajează informații sensibile prin mesaje directe, cum ar fi coduri de reducere, oferte speciale sau previzualizări exclusive ale produselor. Caracteristica va asigura că materialele nu sunt copiate sau utilizate în mod abuziv.

Rețelele sociale se străduiesc să sporească protecția vieții private a utilizatorilor și controlul asupra conținutului personal, iar această inovație ar putea avea un impact semnificativ asupra modului în care utilizatorii interacționează cu conținutul efemer de pe platformă. Segmentul de comerț electronic ar simți probabil și impactul – această caracteristică ar putea aduce anumite avantaje în asigurarea confidențialității în comunicarea dintre companii și clienți.

„Deocamdată, această caracteristică este încă în curs de dezvoltare, iar Instagram nu a anunțat oficial implementarea acesteia. Se pare că platforma analizează cu atenție echilibrul dintre confidențialitatea sporită și confortul utilizatorului”, raportează Swipe Insight.

Interzicerea capturilor de ecran ar putea schimba modul în care utilizatorii salvează sau își amintesc informațiile partajate în chat-uri. Poate fi important ca întreprinderile să se adapteze – de exemplu, prin furnizarea unor forme mai permanente de comunicare. În același timp, poate apărea o situație în care utilizatorii caută metode alternative de captare sau salvare a conținutului chatului.

Distribuiți articolul
Articole similare
Anunțurile cu pauză vor transforma comerțul electronic?
3 min. de lectură

Anunțurile cu pauză vor transforma comerțul electronic?

Publicitatea digitală este în continuă evoluție și se adaptează la comportamentul consumatorilor. Cea mai recentă tendință care modelează marketingul online pe platformele de streaming este pauza publicitară. Acesta este un nou format publicitar care apare atunci când telespectatorii fac o pauză la conținutul pe care îl urmăresc.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Cele mai bune strategii de marketing digital pentru întreprinderile mici în 2025
26 min. de lectură

Cele mai bune strategii de marketing digital pentru întreprinderile mici în 2025

Experiența cu numeroase e-shop-uri arată cum tehnologia și relațiile conduc la creștere. Pentru 2025, strategiile dovedite includ SEO, AI, marketingul de conținut, PPC și crearea de comunități – majoritatea necesitând doar timp și efort, nu bugete mari. Având în vedere că IA este acum esențială pentru a rămâne competitiv, să explorăm cele mai eficiente abordări […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Citiți articolul
58% împărtășesc e-mailuri pentru reduceri, dar protejează datele sociale
3 min. de lectură

58% împărtășesc e-mailuri pentru reduceri, dar protejează datele sociale

Comercianții cu amănuntul constată că, în timp ce clienții adoră reducerile, aceștia sunt, de asemenea, preocupați de confidențialitatea lor atunci când împărtășesc informații personale. Potrivit unui studiu recent al companiei de consultanță în domeniul transformării digitale Daemon, ofertele promoționale și e-mailurile pentru reduceri rămân o atracție puternică pentru toate generațiile; generația Millennials conduce cu 67%, […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+