2 min. de lectură

Ne luăm rămas bun de la capturile de ecran Instagram?

Se pare că Instagram are în vedere o nouă caracteristică de confidențialitate care ar împiedica utilizatorii să facă capturi de ecran în chat.

This article was translated for you by artificial intelligence
Ne luăm rămas bun de la capturile de ecran Instagram?
Sursă: Depositphotos

Rețeaua socială, Instagram lucrează la tehnologie pentru a bloca capturile de ecran în conversațiile de chat. Restricția vizează în mod specific mass-media care poate fi vizualizată o singură dată. Acest lucru ar putea fi deosebit de benefic pentru companiile care partajează informații sensibile prin mesaje directe, cum ar fi coduri de reducere, oferte speciale sau previzualizări exclusive ale produselor. Caracteristica va asigura că materialele nu sunt copiate sau utilizate în mod abuziv.

Rețelele sociale se străduiesc să sporească protecția vieții private a utilizatorilor și controlul asupra conținutului personal, iar această inovație ar putea avea un impact semnificativ asupra modului în care utilizatorii interacționează cu conținutul efemer de pe platformă. Segmentul de comerț electronic ar simți probabil și impactul – această caracteristică ar putea aduce anumite avantaje în asigurarea confidențialității în comunicarea dintre companii și clienți.

„Deocamdată, această caracteristică este încă în curs de dezvoltare, iar Instagram nu a anunțat oficial implementarea acesteia. Se pare că platforma analizează cu atenție echilibrul dintre confidențialitatea sporită și confortul utilizatorului”, raportează Swipe Insight.

Interzicerea capturilor de ecran ar putea schimba modul în care utilizatorii salvează sau își amintesc informațiile partajate în chat-uri. Poate fi important ca întreprinderile să se adapteze – de exemplu, prin furnizarea unor forme mai permanente de comunicare. În același timp, poate apărea o situație în care utilizatorii caută metode alternative de captare sau salvare a conținutului chatului.

Distribuiți articolul
Articole similare
Vânzarea pe TikTok: Ghidul de cumpărături din Spania dezvăluit
3 min. de lectură

Vânzarea pe TikTok: Ghidul de cumpărături din Spania dezvăluit

TikTok a lansat un ghid cuprinzător pentru vânzarea pe TikTok în timp ce se pregătește să lanseze TikTok Shop în Spania. Această resursă extinsă dezvăluie funcționarea internă a pieței TikTok, oferind informații cruciale pentru comercianții dornici să înceapă să vândă pe platformă. Vânzătorii spanioli care stăpânesc aceste caracteristici cheie pot obține un avantaj competitiv semnificativ […]

Citiți articolul
Direcționarea Google Demand Generation: noi opțiuni de vârstă și sex
3 min. de lectură

Direcționarea Google Demand Generation: noi opțiuni de vârstă și sex

Google și-a îmbunătățit capacitățile de direcționare Demand Gen cu o actualizare semnificativă. Noile funcții de direcționare Google Demand Gen includ acum opțiuni optimizate pentru anumite grupe de vârstă și sex. Acest progres în direcționarea Google Demand Gen oferă agenților de publicitate un control mai precis asupra publicului lor, permițând o direcționare mai eficientă a anumitor […]

Citiți articolul
Noile instrumente Google pentru vânzători sporesc suportul pentru sezonul de vârf al vânzărilor
4 min. de lectură

Noile instrumente Google pentru vânzători sporesc suportul pentru sezonul de vârf al vânzărilor

Black Friday și Crăciunul sunt chiar după colț. Odată cu apropierea sezonului de cumpărături, Google lansează mai multe actualizări importante menite să ajute la maximizarea succesului. Noile instrumente Google pentru vânzători din Google Merchant Center și Google Ads sunt concepute pentru a oferi vânzătorilor informații actualizate, pentru a îmbunătăți automatizarea și pentru a optimiza strategiile […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+