
Ce le face avantajoase în comparație cu reclamele tradiționale? Acestea nu întrerup conținutul, ci folosesc pauzele naturale de vizionare, ceea ce le face mai puțin intruzive și captează atenția atunci când telespectatorii au timp și spațiu pentru a interacționa.
Cum funcționează anunțurile cu pauză?
Spre deosebire de reclamele tradiționale pre-roll și mid-roll care sunt difuzate înainte sau în timpul videoclipurilor, reclamele de pauză apar doar atunci când telespectatorii aleg să facă pauză. Reclama se afișează de obicei ca o imagine statică sau ușor animată pe ecran – adesea cu un cod QR sau un CTA clar pe care telespectatorii trebuie să îl urmeze. De exemplu, YouTube a extins reclamele de pauză la televizoarele inteligente din septembrie 2024, unde o reclamă statică apare lângă player atunci când acesta este pus pe pauză.Netflix a testat chiar și reclame de pauză shoppable interactive în colaborare cu Google. Acestea au permis spectatorilor să scaneze ținutele purtate de personajele din Emily in Paris și să cumpere produse similare.NBCUniversal a introdus reclame de pauză în transmisiunile live pe platforma Peacock. Reclamele statice apăreau atunci când conținutul era pus pe pauză. Potrivit NBCU, acest format a condus la o creștere cu 43% a vizitelor pe site-ul web al mărcii și la o reamintire cu 43% mai mare a anunțului, comparativ cu spoturile publicitare tradiționale.
Aceste rezultate sugerează că publicitatea de pauză poate fi un instrument eficient pentru creșterea implicării telespectatorilor fără a le întrerupe experiența de vizionare.

Source: Reddit, Pale_Baker3255
Cum pot beneficia mărcile de comerț electronic de acest nou format publicitar?
Întreprinderile de comerț electronic caută în permanență noi modalități de a atrage clienții la momentul potrivit. Anunțurile de pauză reprezintă un instrument potențial care permite mărcilor să ajungă la telespectatori atunci când aceștia sunt pregătiți să acționeze. Potrivit Video Advertising Bureau, 51% dintre telespectatori au întreprins o acțiune după ce au văzut un anunț de pauză – fie căau vizitat un site web, au dat clic pe un magazin electronic sau au făcut o achiziție. Din perspectiva marketingului omnichannel, aceste anunțuri pot completa în mod eficient campaniile digitale și de televiziune. Avantajul lor constă în crearea unei tranziții perfecte între vizionarea pasivă și cumpărăturile active, datorită integrării cu codurile QR, clicurilor directe și recomandărilor personalizate.