3 min. de lectură

Anunțurile cu pauză vor transforma comerțul electronic?

Publicitatea digitală este în continuă evoluție și se adaptează la comportamentul consumatorilor. Cea mai recentă tendință care modelează marketingul online pe platformele de streaming este pauza publicitară. Acesta este un nou format publicitar care apare atunci când telespectatorii fac o pauză la conținutul pe care îl urmăresc.

Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
This article was translated for you by artificial intelligence
Anunțurile cu pauză vor transforma comerțul electronic?
Sursă: Depositphotos

Ce le face avantajoase în comparație cu reclamele tradiționale? Acestea nu întrerup conținutul, ci folosesc pauzele naturale de vizionare, ceea ce le face mai puțin intruzive și captează atenția atunci când telespectatorii au timp și spațiu pentru a interacționa.

Cum funcționează anunțurile cu pauză?

Spre deosebire de reclamele tradiționale pre-roll și mid-roll care sunt difuzate înainte sau în timpul videoclipurilor, reclamele de pauză apar doar atunci când telespectatorii aleg să facă pauză. Reclama se afișează de obicei ca o imagine statică sau ușor animată pe ecran – adesea cu un cod QR sau un CTA clar pe care telespectatorii trebuie să îl urmeze. De exemplu, YouTube a extins reclamele de pauză la televizoarele inteligente din septembrie 2024, unde o reclamă statică apare lângă player atunci când acesta este pus pe pauză.Netflix a testat chiar și reclame de pauză shoppable interactive în colaborare cu Google. Acestea au permis spectatorilor să scaneze ținutele purtate de personajele din Emily in Paris și să cumpere produse similare.NBCUniversal a introdus reclame de pauză în transmisiunile live pe platforma Peacock. Reclamele statice apăreau atunci când conținutul era pus pe pauză. Potrivit NBCU, acest format a condus la o creștere cu 43% a vizitelor pe site-ul web al mărcii și la o reamintire cu 43% mai mare a anunțului, comparativ cu spoturile publicitare tradiționale.

Aceste rezultate sugerează că publicitatea de pauză poate fi un instrument eficient pentru creșterea implicării telespectatorilor fără a le întrerupe experiența de vizionare.

Will Pause Ads Transform E-commerce?

Source: Reddit, Pale_Baker3255

Cum pot beneficia mărcile de comerț electronic de acest nou format publicitar?

Întreprinderile de comerț electronic caută în permanență noi modalități de a atrage clienții la momentul potrivit. Anunțurile de pauză reprezintă un instrument potențial care permite mărcilor să ajungă la telespectatori atunci când aceștia sunt pregătiți să acționeze. Potrivit Video Advertising Bureau, 51% dintre telespectatori au întreprins o acțiune după ce au văzut un anunț de pauză – fie căau vizitat un site web, au dat clic pe un magazin electronic sau au făcut o achiziție. Din perspectiva marketingului omnichannel, aceste anunțuri pot completa în mod eficient campaniile digitale și de televiziune. Avantajul lor constă în crearea unei tranziții perfecte între vizionarea pasivă și cumpărăturile active, datorită integrării cu codurile QR, clicurilor directe și recomandărilor personalizate.

Distribuiți articolul
Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Articole similare
Cele mai bune strategii de marketing digital pentru întreprinderile mici în 2025
26 min. de lectură

Cele mai bune strategii de marketing digital pentru întreprinderile mici în 2025

Experiența cu numeroase e-shop-uri arată cum tehnologia și relațiile conduc la creștere. Pentru 2025, strategiile dovedite includ SEO, AI, marketingul de conținut, PPC și crearea de comunități – majoritatea necesitând doar timp și efort, nu bugete mari. Având în vedere că IA este acum esențială pentru a rămâne competitiv, să explorăm cele mai eficiente abordări […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Citiți articolul
58% împărtășesc e-mailuri pentru reduceri, dar protejează datele sociale
3 min. de lectură

58% împărtășesc e-mailuri pentru reduceri, dar protejează datele sociale

Comercianții cu amănuntul constată că, în timp ce clienții adoră reducerile, aceștia sunt, de asemenea, preocupați de confidențialitatea lor atunci când împărtășesc informații personale. Potrivit unui studiu recent al companiei de consultanță în domeniul transformării digitale Daemon, ofertele promoționale și e-mailurile pentru reduceri rămân o atracție puternică pentru toate generațiile; generația Millennials conduce cu 67%, […]

Citiți articolul
Digital Wallet Passes: Stimulați-vă vânzările de comerț electronic cu cupoane mobile
5 min. de lectură

Digital Wallet Passes: Stimulați-vă vânzările de comerț electronic cu cupoane mobile

De la legitimații de îmbarcare de bază la instrumente de marketing eficiente, legitimațiile de portofel digitale au cunoscut o dezvoltare semnificativă. În cadrul aplicațiilor de portofel mobil precum Apple Wallet, Google Pay și Samsung Pay, aceste reprezentări digitale pot conține orice, de la permise de îmbarcare și bilete la carduri de membru, carduri de fidelitate […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+