3 min. de lectură

Anunțurile cu pauză vor transforma comerțul electronic?

Publicitatea digitală este în continuă evoluție și se adaptează la comportamentul consumatorilor. Cea mai recentă tendință care modelează marketingul online pe platformele de streaming este pauza publicitară. Acesta este un nou format publicitar care apare atunci când telespectatorii fac o pauză la conținutul pe care îl urmăresc.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
This article was translated for you by artificial intelligence
Anunțurile cu pauză vor transforma comerțul electronic?
Sursă: Depositphotos

Ce le face avantajoase în comparație cu reclamele tradiționale? Acestea nu întrerup conținutul, ci folosesc pauzele naturale de vizionare, ceea ce le face mai puțin intruzive și captează atenția atunci când telespectatorii au timp și spațiu pentru a interacționa.

Cum funcționează anunțurile cu pauză?

Spre deosebire de reclamele tradiționale pre-roll și mid-roll care sunt difuzate înainte sau în timpul videoclipurilor, reclamele de pauză apar doar atunci când telespectatorii aleg să facă pauză. Reclama se afișează de obicei ca o imagine statică sau ușor animată pe ecran – adesea cu un cod QR sau un CTA clar pe care telespectatorii trebuie să îl urmeze. De exemplu, YouTube a extins reclamele de pauză la televizoarele inteligente din septembrie 2024, unde o reclamă statică apare lângă player atunci când acesta este pus pe pauză.Netflix a testat chiar și reclame de pauză shoppable interactive în colaborare cu Google. Acestea au permis spectatorilor să scaneze ținutele purtate de personajele din Emily in Paris și să cumpere produse similare.NBCUniversal a introdus reclame de pauză în transmisiunile live pe platforma Peacock. Reclamele statice apăreau atunci când conținutul era pus pe pauză. Potrivit NBCU, acest format a condus la o creștere cu 43% a vizitelor pe site-ul web al mărcii și la o reamintire cu 43% mai mare a anunțului, comparativ cu spoturile publicitare tradiționale.

Aceste rezultate sugerează că publicitatea de pauză poate fi un instrument eficient pentru creșterea implicării telespectatorilor fără a le întrerupe experiența de vizionare.

Will Pause Ads Transform E-commerce?

Source: Reddit, Pale_Baker3255

Cum pot beneficia mărcile de comerț electronic de acest nou format publicitar?

Întreprinderile de comerț electronic caută în permanență noi modalități de a atrage clienții la momentul potrivit. Anunțurile de pauză reprezintă un instrument potențial care permite mărcilor să ajungă la telespectatori atunci când aceștia sunt pregătiți să acționeze. Potrivit Video Advertising Bureau, 51% dintre telespectatori au întreprins o acțiune după ce au văzut un anunț de pauză – fie căau vizitat un site web, au dat clic pe un magazin electronic sau au făcut o achiziție. Din perspectiva marketingului omnichannel, aceste anunțuri pot completa în mod eficient campaniile digitale și de televiziune. Avantajul lor constă în crearea unei tranziții perfecte între vizionarea pasivă și cumpărăturile active, datorită integrării cu codurile QR, clicurilor directe și recomandărilor personalizate.

Distribuiți articolul
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Articole similare
Cumpărăturile de sărbători încep acum vara și durează 3 luni, arată cercetările
7 min. de lectură

Cumpărăturile de sărbători încep acum vara și durează 3 luni, arată cercetările

Amazon Ads a lansat un ghid de marketing pentru sezonul de sărbători 2025. Rezultatele arată o schimbare radicală în comportamentul de cumpărături: 14% dintre clienți încep să cumpere vara, iar 31% finalizează achizițiile după Cyber Monday. Prețul și calitatea conținutului contează mai mult ca niciodată.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
CTV, televiziune și video social: Care este diferența și de ce contează?
4 min. de lectură

CTV, televiziune și video social: Care este diferența și de ce contează?

Video-ul este peste tot astăzi. Dar nu toate materialele video sunt la fel – și cu siguranță nu se afișează în același mod, nu sunt măsurate în același mod și nu au aceeași performanță. În timp ce discuțiile de marketing reunesc adesea termeni precum publicitate video, spoturi TV sau social video, în practică acestea sunt […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Date noi: O treime dintre cumpărători pleacă după o experiență de căutare proastă
5 min. de lectură

Date noi: O treime dintre cumpărători pleacă după o experiență de căutare proastă

Un client ajunge la magazinul dvs. online. Știe ce caută, tastează primul cuvânt în căutare – și nimic. Nu există niciun rezultat, nicio alternativă și nicio asistență disponibilă. Câteva secunde mai târziu, clientul cumpără deja în altă parte. Deși căutarea pe site poate părea un detaliu tehnic, în practică, aceasta joacă un rol-cheie în procesul […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge