3 min. de lectură

Marea Britanie Fashion E-commerce 2024: BNPL Tendințe de creștere și abonament

Modul în care clienții achiziționează și plătesc pentru hainele lor se schimbă semnificativ pe piața comerțului electronic de modă din Regatul Unit. Potrivit datelor furnizate de InternetRetailing, industria se confruntă cu schimbări notabile, determinate de tendințe interesante în ceea ce privește serviciile de abonament, preferințele de livrare și metodele de plată.

This article was translated for you by artificial intelligence
Marea Britanie Fashion E-commerce 2024: BNPL Tendințe de creștere și abonament
Sursă: Depositphotos

Servicii de abonament la modă

În ciuda caracterului inovator, cutiile de abonamente pentru modă au fost adoptate doar moderat; 5% dintre cumpărătorii de modă electronică din Regatul Unit aleg să se aboneze la cutii de accesorii, în timp ce 8% aleg cutii de îmbrăcăminte și încălțăminte. Când Stitch Fix, un jucător important din 2019, și-a anunțat plecarea de pe piața britanică în 2023, citând presiunile macroeconomice, a atras atenția asupra dificultăților pieței. Cu toate acestea, abonamentele care se concentrează pe livrare au avut mai mult succes; 26,7% dintre cumpărătorii de modă au abonamente anuale pentru servicii de livrare îmbunătățite. Pe măsură ce așteptările consumatorilor pentru experiențe de cumpărături convenabile cresc, acești abonați beneficiază în principal de livrare gratuită (83,6%) și de opțiuni de expediere rapidă (68,4%).

Evoluția metodelor de plată în comerțul electronic de modă

Preferințele pentru plăți prezintă atât consecvență, cât și schimbare. Cu 92% dintre consumatori care utilizează carduri de debit sau de credit, metodele tradiționale de plată sunt încă populare, dar alternativele digitale devin tot mai populare. 61% dintre cumpărătorii de modă folosesc servicii de plată terțe, cum ar fi PayPal, iar 36% dintre consumatori folosesc acum plățile mobile, a căror popularitate s-a dublat.

fashion uk - payment methods

Source: Internetretailing

Ascensiunea serviciilor „cumpăr acum, plătesc mai târziu

O tendință deosebit de interesantă este observată în industria Buy Now Pay Later(BNPL). Deși utilizarea a scăzut ușor de la 25 % la 23 %, piața a crescut semnificativ, cvadruplându-se din 2020.

Conform proiecțiilor, aceasta va depăși 16,7 miliarde de lire sterline cheltuite în 2023 prin intermediul serviciilor BNPL, ajungând la 30 de miliarde de lire sterline în acest an.

Respectând standardele etice de creditare, marii comercianți cu amănuntul de modă au adoptat opțiunile BNPL. De exemplu, clienții pot împărți plățile în mai multe rate cu ajutorul planurilor de plată flexibile ale Shein prin intermediul Klarna și Clearpay. În mod similar, ASOS oferă o serie de planuri de plată în rate, dar paginile lor de plată afișează în mod vizibil avertismente cu privire la cheltuielile responsabile. Schimbarea peisajului plăților reflectă schimbări mai ample în comportamentul și preferințele financiare ale consumatorilor, chiar dacă comercianții cu amănuntul subliniază valoarea cheltuielilor prudente atunci când utilizează opțiuni pentru plăți amânate.

Distribuiți articolul
Articole similare
Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros
4 min. de lectură

Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros

În prezent, nicio tehnologie nu are un impact atât de profund asupra lumii afacerilor precum IA. Noi instrumente apar în mod constant și din ce în ce mai multe companii le integrează în procesele lor. Inteligența artificială face valuri și în comerțul electronic – de la crearea de conținut și recomandări de produse la îmbunătățirea […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Conținutul de învățare face ravagii în căutare
8 min. de lectură

Conținutul de învățare face ravagii în căutare

Până nu demult, introducerea de întrebări și interogări într-un motor de căutare era absolut naturală. Astăzi, situația s-a schimbat. Pe lângă intrarea AI în joc, oamenii caută din ce în ce mai mult răspunsuri direct pe rețelele sociale. În loc de Google, ei deschid TikTok sau Instagram și așteaptă explicații rapide și practice, în mod […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Cei mai buni retaileri de comerț electronic din lume vor ajunge la 6,56 trilioane de dolari în 2025
4 min. de lectură

Cei mai buni retaileri de comerț electronic din lume vor ajunge la 6,56 trilioane de dolari în 2025

Cel mai recent raport Retail Week oferă noi informații de piață cu privire la principalele companii de comerț electronic. Căutarea continuă de către consumatori a unor opțiuni de cumpărături rentabile a determinat comercianții cu amănuntul de top să dezvolte strategii digitale care îi readuc cu succes pe clienți în coșurile lor virtuale de cumpărături. Industria […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+