4 min. de lectură

WhatsApp unifică marketingul pe Facebook și Instagram

WhatsApp a anunțat actualizări majore pentru companii la conferința sa de la Miami, care integrează gestionarea marketingului pe WhatsApp, Facebook și Instagram. Companiile pot gestiona acum campanii pentru toate cele trei platforme prin intermediul unui singur tablou de bord Ads Manager.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
This article was translated for you by artificial intelligence
WhatsApp unifică marketingul pe Facebook și Instagram
Sursă: Canva Pro License

Un singur tablou de bord pentru a le conduce pe toate

Companiile pot crea și gestiona acum marketingul pe WhatsApp, Facebook și Instagram direct în Ads Manager. Același conținut creativ, același buget, același proces de configurare. Încărcați-vă lista de abonați, alegeți WhatsApp ca plasament suplimentar sau lăsați sistemele AI să se ocupe de optimizarea bugetului pe toate platformele. Nu mai trebuie să săriți între diferite interfețe pentru a vă gestiona marketingul pe rețelele sociale.Integrarea Advantage+ este deosebit de inteligentă. În loc să decideți manual unde să vă cheltuiți bugetul, AI-ul lor va transfera automat banii către orice platformă care funcționează cel mai bine pentru publicul dvs. specific.

Inteligența artificială care chiar pare utilă

WhatsApp testează inteligența artificială pentru afaceri care merge dincolo de chatbots de bază. Acest sistem poate face recomandări personalizate de produse pe site-ul dvs. web, apoi poate urmări clienții prin chat-ul WhatsApp pentru a răspunde la întrebări sau pentru a oferi actualizări. Gândiți-vă la această călătorie a clientului – cineva navighează pe site-ul dvs., primește sugestii de produse bazate pe AI, apoi primește asistență continuă prin WhatsApp, fără a schimba platformele. În primul rând, vor extinde acest sistem la mai multe întreprinderi din Mexic, ceea ce are sens pentru testarea pe o piață în care adoptarea WhatsApp este deja masivă.

Suportul pentru voce și video sosește în sfârșit

Platforma adaugă funcții de apelare care ar fi trebuit să existe cu ani în urmă. Întreprinderile mai mari care utilizează platforma WhatsApp Business vor putea în curând să primească apeluri de la clienții care doresc asistență live sau să îi sune direct atunci când aceștia au solicitat contactul.Mesajele vocale și apelurile video sunt, de asemenea, pe drum. Suportul video deschide posibilități pentru:

  • programări telemedicale
  • demonstrații de produse
  • depanarea tehnică care este imposibilă prin text

Se pare că WhatsApp a ajuns acolo unde ar fi trebuit să fie comunicarea de afaceri de la bun început. Cele mai multe probleme ale clienților se rezolvă mai repede cu ajutorul vocii decât prin schimburi nesfârșite de mesaje.

Or shorter:"WhatsApp Business interface showing new calling and voice features with travel company example, displaying active call screen and voice message capabilities.

Source: about.fb.com/news

De ce contează de fapt acest lucru

WhatsApp are 2 miliarde de utilizatori la nivel global, dar adoptarea de către companii a fost frustrant de limitată în comparație cu regiuni precum America Latină și Asia. Aceste actualizări abordează barierele reale care au împiedicat companiile să adopte pe deplin platforma. Integrarea Unified Ads Manager elimină fricțiunile pentru companiile care desfășoară deja campanii pe Facebook și Instagram. În loc să învețe noi instrumente, acestea pot extinde campaniile existente la WhatsApp.Funcțiile vocale și de apelare fac WhatsApp viabil pentru industriile care au nevoie de comunicare în timp real, servicii pentru clienți, asistență medicală, asistență tehnică și vânzări.

Ce ar trebui să ia în considerare întreprinderile

Dacă faceți deja publicitate pe Facebook sau Instagram, testarea WhatsApp ca plasament suplimentar pare o mișcare evidentă. Caracteristicile AI vor funcționa probabil cel mai bine pentru companiile cu cataloage de produse clare și fluxuri de lucru stabilite pentru serviciul clienți. Nu vă așteptați la magie – aveți nevoie în continuare de procese de bază bune.Funcțiile vocale și de apelare contează cel mai mult pentru afacerile axate pe servicii. În cazul în care clienții dvs. au frecvent nevoie de asistență care este dificil de gestionat prin text, acest lucru ar putea fi semnificativ. Pentru întreprinderile care doresc să se diversifice dincolo de publicitatea tradițională pe rețelele sociale, aceste actualizări fac ca WhatsApp să merite o altă privire. Mai ales dacă clienții dvs. îl folosesc deja pentru comunicarea personală.

Distribuiți articolul
Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU

Freelance Digital Marketing Specialist at Ecommerce Bridge with nearly a decade of experience in digital marketing, where I’ve specialised in managing international teams and building strategic partnerships. As former International Team Lead at Groupon, I managed teams across various European countries, handled KPI achievement, and worked daily with agencies in English. These days, I focus on content strategy, link building, and coordinating with international agencies in e-commerce expansion. What truly fulfils me is working with people and seeing everyone happy and satisfied with the results. I’m passionate about researching and writing about the latest trends in e-commerce and digital marketing, bringing fresh insights and industry news to our readers. I hold a Master’s degree in Mass Media Studies and completed international courses in London and Bristol.

Articole similare
Bye Bye E-commerce? 70% vor face cumpărături de pe TikTok până în 2030
3 min. de lectură

Bye Bye E-commerce? 70% vor face cumpărături de pe TikTok până în 2030

Cifrele sunt uluitoare. Un nou studiu realizat pe 24 000 de cumpărători din întreaga lume arată că 70% dintre aceștia se așteaptă ca, până în 2030, majoritatea cumpărăturilor lor să fie făcute prin intermediul rețelelor sociale. Aceasta înseamnă că site-urile de comerț electronic de tip Amazon care domină în prezent ar putea deveni relicve în […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Postările Instagram apar acum în rezultatele căutării Google
4 min. de lectură

Postările Instagram apar acum în rezultatele căutării Google

Începând de astăzi, 10 iulie 2025, s-a întâmplat ceva semnificativ pentru companiile de comerț electronic care utilizează Instagram. Postările dvs. de produse, conținutul din spatele scenei și mărturiile clienților pot apărea acum atunci când oamenii caută pe Google – chiar dacă nu vă urmăresc sau nu folosesc Instagram deloc.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU