2 min. de lectură

Ce este Content ID pe YouTube?

Content ID pe YouTube este un sistem de amprentare digitală dezvoltat de YouTube pentru a ajuta creatorii de conținut și deținătorii de drepturi de autor să își gestioneze și să își protejeze proprietatea intelectuală pe platformă. Content ID pe YouTube este: 1.

This article was translated for you by artificial intelligence

Content ID pe YouTube este un sistem de amprentare digitală dezvoltat de YouTube pentru a ajuta creatorii de conținut și deținătorii de drepturi de autor să își gestioneze și să își protejeze proprietatea intelectuală pe platformă.

Content ID pe YouTube este:

1. Un sistem automat de gestionare a drepturilor de autor
2. Lansat în 2007 de YouTube
3. Conceput pentru a identifica și gestiona conținutul protejat prin drepturi de autor

Cum funcționează:

  • Proprietarii de conținut își trimit conținutul original pe YouTube
  • YouTube creează o amprentă digitală a acestui conținut
  • Sistemul scanează apoi toate videoclipurile încărcate în această bază de date de amprente
  • Dacă se găsește o potrivire, acțiunea întreprinsă depinde de politica aleasă de proprietarul drepturilor de autor (blocare, generare de bani sau urmărire)



Content ID îi ajută pe creatori și pe deținătorii de drepturi de autor să:

  • Detectează automat folosirea conținutului lor pe YouTube
  • Alege cum este gestionat conținutul lor atunci când este găsit
  • Generează bani din încărcările neautorizate ale conținutului lor
  • Obțineți informații despre modul în care este utilizat conținutul lor

Acest sistem a devenit un instrument crucial pentru protecția drepturilor de autor și monetizarea conținutului pe YouTube încă de la introducerea sa.

 

Distribuiți articolul
Articole similare
Stimularea armoniei la locul de muncă: Puterea relațiilor cu angajații
17 min. de lectură

Stimularea armoniei la locul de muncă: Puterea relațiilor cu angajații

Cultivarea unor relații pozitive între angajați și conducere este esențială pentru îmbunătățirea experienței angajaților și creșterea succesului organizațional. Resursele umane joacă un rol esențial în această dinamică, promovând comunicarea deschisă și încrederea în cadrul forței de muncă. Acordând prioritate susținerii, împuternicirii și bunăstării angajaților, profesioniștii din domeniul resurselor umane pot crea un mediu în care […]

Kerry Pierson Kerry Pierson
Co-Founder, Perlman Pierson
Citiți articolul
Încredere, vânzări, reputație: De ce sunt esențiale recenziile în comerțul electronic?
4 min. de lectură

Încredere, vânzări, reputație: De ce sunt esențiale recenziile în comerțul electronic?

Recenziile online sunt un instrument esențial pentru luarea deciziilor de către consumatori și pentru consolidarea încrederii. Un sondaj recent realizat de Trustpilot în rândul a 600 de IMM-uri britanice cu putere de decizie și 2 000 de consumatori demonstrează importanța acestora pentru creșterea economică și provocările asociate.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
SHEIN IPO Valoare scade la 50 miliarde dolari
3 min. de lectură

SHEIN IPO Valoare scade la 50 miliarde dolari

Potrivit unui raport exclusiv al Reuters, Shein trece prin ceea ce noi, cei din industrie, numim un „moment de verificare a realității”. Afacerea este următoarea: Shein se gândește să debuteze pe bursa de la Londra, dar există o piedică. Incredibil, evaluarea lor actuală de 50 de miliarde de dolari este cu aproximativ un sfert mai […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+