2 min. de lectură

Ce este vânzarea pe mai multe canale?

Vânzarea pe mai multe canale se referă la practica de a vinde produse pe mai multe canale de vânzare simultan. Această strategie permite comercianților cu amănuntul să ajungă la clienți oriunde preferă aceștia să cumpere, fie prin intermediul site-urilor web de marcă, al piețelor online, al platformelor de social media, al aplicațiilor mobile sau al […]

This article was translated for you by artificial intelligence

Vânzarea pe mai multe canale se referă la practica de a vinde produse pe mai multe canale de vânzare simultan. Această strategie permite comercianților cu amănuntul să ajungă la clienți oriunde preferă aceștia să cumpere, fie prin intermediul site-urilor web de marcă, al piețelor online, al platformelor de social media, al aplicațiilor mobile sau al magazinelor de tip brick-and-mortar.

Caracteristici principale:

  • Diverse puncte de contact pentru vânzări: Prezență pe mai multe platforme unde cumpără clienții
  • Abordări specifice canalelor: Strategii de vânzare personalizate pentru publicul unic al fiecărei platforme
  • Atingerea extinsă a pieței: Acces la diferite segmente de clienți prin canale variate
  • Distribuția riscurilor: Reducerea dependenței de un singur canal de vânzări

Beneficii:

  • Vizibilitate crescută a mărcii și oportunități de achiziție de clienți
  • Volum general de vânzări mai mare prin fluxuri multiple de venituri
  • Acces la baze de clienți stabilite pe piețe populare
  • Informații valoroase despre clienți pe mai multe canale și date despre modelele de cumpărare

Provocări:

  • Gestionarea inventarului pe mai multe platforme
  • Menținerea consecvenței prețurilor și a mesajelor de marcă
  • Cerințe operaționale și taxe specifice canalelor
  • Integrarea diferitelor tehnologii de platformă

Combinațiile multicanal comune includ site-uri web de marcă asociate cu Amazon, eBay, Walmart Marketplace, vânzări sociale pe Instagram și Facebook și locații fizice de vânzare cu amănuntul.

Distribuiți articolul
Articole similare
Shein devansează cele mai mari companii de modă din Europa cu o creștere de 48%, în timp ce Asos scade
4 min. de lectură

Shein devansează cele mai mari companii de modă din Europa cu o creștere de 48%, în timp ce Asos scade

Noi date arată un decalaj uriaș în retailul european de modă. Vânzările Shein au crescut cu 31,6% anual și au atins 48% numai în decembrie. Între timp, mărci consacrate precum H&M au rămas stabile, iar ASOS a scăzut cu 16,2%. Cifrele arată care sunt mărcile care câștigă bătălia pentru clienții europeni.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
UE vizează importurile online ieftine: 12 milioane de colete zilnice se confruntă cu noi reguli
4 min. de lectură

UE vizează importurile online ieftine: 12 milioane de colete zilnice se confruntă cu noi reguli

În fiecare zi, 12 milioane de pachete mici ajung în Europa de la magazine online din afara UE. Majoritatea sunt subevaluate în mod deliberat pentru a scăpa de taxe, iar multe conțin produse nesigure. Acum, Parlamentul European vrea să schimbe regulile jocului cu noi norme care ar putea remodela modul în care facem cumpărături online.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Bye Bye E-commerce? 70% vor face cumpărături de pe TikTok până în 2030
3 min. de lectură

Bye Bye E-commerce? 70% vor face cumpărături de pe TikTok până în 2030

Cifrele sunt uluitoare. Un nou studiu realizat pe 24 000 de cumpărători din întreaga lume arată că 70% dintre aceștia se așteaptă ca, până în 2030, majoritatea cumpărăturilor lor să fie făcute prin intermediul rețelelor sociale. Aceasta înseamnă că site-urile de comerț electronic de tip Amazon care domină în prezent ar putea deveni relicve în […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU