2 min. de lectură

Ce este vânzarea pe mai multe canale?

Vânzarea pe mai multe canale se referă la practica de a vinde produse pe mai multe canale de vânzare simultan. Această strategie permite comercianților cu amănuntul să ajungă la clienți oriunde preferă aceștia să cumpere, fie prin intermediul site-urilor web de marcă, al piețelor online, al platformelor de social media, al aplicațiilor mobile sau al […]

This article was translated for you by artificial intelligence

Vânzarea pe mai multe canale se referă la practica de a vinde produse pe mai multe canale de vânzare simultan. Această strategie permite comercianților cu amănuntul să ajungă la clienți oriunde preferă aceștia să cumpere, fie prin intermediul site-urilor web de marcă, al piețelor online, al platformelor de social media, al aplicațiilor mobile sau al magazinelor de tip brick-and-mortar.

Caracteristici principale:

  • Diverse puncte de contact pentru vânzări: Prezență pe mai multe platforme unde cumpără clienții
  • Abordări specifice canalelor: Strategii de vânzare personalizate pentru publicul unic al fiecărei platforme
  • Atingerea extinsă a pieței: Acces la diferite segmente de clienți prin canale variate
  • Distribuția riscurilor: Reducerea dependenței de un singur canal de vânzări

Beneficii:

  • Vizibilitate crescută a mărcii și oportunități de achiziție de clienți
  • Volum general de vânzări mai mare prin fluxuri multiple de venituri
  • Acces la baze de clienți stabilite pe piețe populare
  • Informații valoroase despre clienți pe mai multe canale și date despre modelele de cumpărare

Provocări:

  • Gestionarea inventarului pe mai multe platforme
  • Menținerea consecvenței prețurilor și a mesajelor de marcă
  • Cerințe operaționale și taxe specifice canalelor
  • Integrarea diferitelor tehnologii de platformă

Combinațiile multicanal comune includ site-uri web de marcă asociate cu Amazon, eBay, Walmart Marketplace, vânzări sociale pe Instagram și Facebook și locații fizice de vânzare cu amănuntul.

Distribuiți articolul
Articole similare
Brandingul angajatorului nu este o tendință – este o strategie de afaceri
6 min. de lectură

Brandingul angajatorului nu este o tendință – este o strategie de afaceri

Timp de peste un deceniu, Ventsislava Nikolova a continuat să vadă aceeași neconcordanță în companii: întreprinderile doreau rezultate, dar ignorau experiența de branding a angajaților din spatele acestor rezultate. Acesta este motivul pentru care a fondat WorkVibes și organizează acum primul summitdin Bulgaria dedicat brandingului de angajator.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU