2 min. de lectură

Ce este cuvântul cheie?

Un cuvânt-cheie este un cuvânt sau o expresie care reprezintă subiectul principal al unui conținut, utilizat pentru a se alinia la interogările de căutare și a îmbunătăți vizibilitatea în rezultatele motoarelor de căutare. Cuvintele-cheie sunt esențiale în optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) și în marketingul digital, deoarece ajută site-urile web să atragă trafic relevant […]

This article was translated for you by artificial intelligence

Un cuvânt-cheie este un cuvânt sau o expresie care reprezintă subiectul principal al unui conținut, utilizat pentru a se alinia la interogările de căutare și a îmbunătăți vizibilitatea în rezultatele motoarelor de căutare. Cuvintele-cheie sunt esențiale în optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) și în marketingul digital, deoarece ajută site-urile web să atragă trafic relevant prin alinierea la ceea ce caută utilizatorii online.Tipuri de cuvinte-cheieSEO Keywords: Vizate pentru rezultatele căutării organice (neplătite).Cuvinte-cheie PPC: Utilizate în campaniile de publicitate pay-per-click pentru a apărea în rezultatele de căutare sponsorizate.Cuvinte-cheie cu coadă scurtă vs. cuvinte-cheie cu coadă lungă:

  • Cu coadă scurtă: Termeni generali cu volum mare de căutare (de exemplu, „pantofi”).
  • Long-tail: Expresii specifice cu o concurență redusă (de exemplu, „cei mai buni pantofi de alergare pentru femei”).

De ce sunt importante cuvintele-cheie?

  • Acestea conectează intenția utilizatorului cu conținutul site-ului, îmbunătățind vizibilitatea în paginile cu rezultate ale motoarelor de căutare(SERP).
  • Ajută întreprinderile să își atragă publicul țintă și să determine conversii prin abordarea unor nevoi sau interogări specifice.

Prin selectarea strategică și optimizarea pentru cuvinte-cheie relevante, întreprinderile își pot îmbunătăți prezența online și se pot conecta eficient cu potențialii clienți.

Distribuiți articolul
Articole similare
Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros
4 min. de lectură

Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros

În prezent, nicio tehnologie nu are un impact atât de profund asupra lumii afacerilor precum IA. Noi instrumente apar în mod constant și din ce în ce mai multe companii le integrează în procesele lor. Inteligența artificială face valuri și în comerțul electronic – de la crearea de conținut și recomandări de produse la îmbunătățirea […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Conținutul de învățare face ravagii în căutare
8 min. de lectură

Conținutul de învățare face ravagii în căutare

Până nu demult, introducerea de întrebări și interogări într-un motor de căutare era absolut naturală. Astăzi, situația s-a schimbat. Pe lângă intrarea AI în joc, oamenii caută din ce în ce mai mult răspunsuri direct pe rețelele sociale. În loc de Google, ei deschid TikTok sau Instagram și așteaptă explicații rapide și practice, în mod […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Caracteristici avansate ale Google Analytics 4
15 min. de lectură

Caracteristici avansate ale Google Analytics 4

Google Analytics 4 nu este doar o altă versiune a Google Analytics, ci o abordare complet nouă a analizei datelor utilizatorilor. Acesta oferă mai multe caracteristici avansate care vă permit să lucrați mai eficient cu datele și să obțineți informații mai profunde despre comportamentul vizitatorilor. Dacă doriți să obțineți informații mai exacte despre clienții dvs. […]

Adam Cagala Adam Cagala
Data Master v ptagroup, ptagroup
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+