2 min. de lectură

Ce este cuvântul cheie?

Un cuvânt-cheie este un cuvânt sau o expresie care reprezintă subiectul principal al unui conținut, utilizat pentru a se alinia la interogările de căutare și a îmbunătăți vizibilitatea în rezultatele motoarelor de căutare. Cuvintele-cheie sunt esențiale în optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) și în marketingul digital, deoarece ajută site-urile web să atragă trafic relevant […]

This article was translated for you by artificial intelligence

Un cuvânt-cheie este un cuvânt sau o expresie care reprezintă subiectul principal al unui conținut, utilizat pentru a se alinia la interogările de căutare și a îmbunătăți vizibilitatea în rezultatele motoarelor de căutare. Cuvintele-cheie sunt esențiale în optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) și în marketingul digital, deoarece ajută site-urile web să atragă trafic relevant prin alinierea la ceea ce caută utilizatorii online.Tipuri de cuvinte-cheieSEO Keywords: Vizate pentru rezultatele căutării organice (neplătite).Cuvinte-cheie PPC: Utilizate în campaniile de publicitate pay-per-click pentru a apărea în rezultatele de căutare sponsorizate.Cuvinte-cheie cu coadă scurtă vs. cuvinte-cheie cu coadă lungă:

  • Cu coadă scurtă: Termeni generali cu volum mare de căutare (de exemplu, „pantofi”).
  • Long-tail: Expresii specifice cu o concurență redusă (de exemplu, „cei mai buni pantofi de alergare pentru femei”).

De ce sunt importante cuvintele-cheie?

  • Acestea conectează intenția utilizatorului cu conținutul site-ului, îmbunătățind vizibilitatea în paginile cu rezultate ale motoarelor de căutare(SERP).
  • Ajută întreprinderile să își atragă publicul țintă și să determine conversii prin abordarea unor nevoi sau interogări specifice.

Prin selectarea strategică și optimizarea pentru cuvinte-cheie relevante, întreprinderile își pot îmbunătăți prezența online și se pot conecta eficient cu potențialii clienți.

Distribuiți articolul
Articole similare
Shein devansează cele mai mari companii de modă din Europa cu o creștere de 48%, în timp ce Asos scade
4 min. de lectură

Shein devansează cele mai mari companii de modă din Europa cu o creștere de 48%, în timp ce Asos scade

Noi date arată un decalaj uriaș în retailul european de modă. Vânzările Shein au crescut cu 31,6% anual și au atins 48% numai în decembrie. Între timp, mărci consacrate precum H&M au rămas stabile, iar ASOS a scăzut cu 16,2%. Cifrele arată care sunt mărcile care câștigă bătălia pentru clienții europeni.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
UE vizează importurile online ieftine: 12 milioane de colete zilnice se confruntă cu noi reguli
4 min. de lectură

UE vizează importurile online ieftine: 12 milioane de colete zilnice se confruntă cu noi reguli

În fiecare zi, 12 milioane de pachete mici ajung în Europa de la magazine online din afara UE. Majoritatea sunt subevaluate în mod deliberat pentru a scăpa de taxe, iar multe conțin produse nesigure. Acum, Parlamentul European vrea să schimbe regulile jocului cu noi norme care ar putea remodela modul în care facem cumpărături online.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Bye Bye E-commerce? 70% vor face cumpărături de pe TikTok până în 2030
3 min. de lectură

Bye Bye E-commerce? 70% vor face cumpărături de pe TikTok până în 2030

Cifrele sunt uluitoare. Un nou studiu realizat pe 24 000 de cumpărători din întreaga lume arată că 70% dintre aceștia se așteaptă ca, până în 2030, majoritatea cumpărăturilor lor să fie făcute prin intermediul rețelelor sociale. Aceasta înseamnă că site-urile de comerț electronic de tip Amazon care domină în prezent ar putea deveni relicve în […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU