Conținutul generat de AI este un text creat de algoritmi de calculator care simulează scrierea și gândirea umană. Aceste sisteme pot produce piese întregi, cum ar fi articole sau postări pe rețelele sociale, sau pot ajuta la brainstorming prin chat-uri interactive. Pe măsură ce generarea de conținut AI devine mai răspândită, este esențial ca profesioniștii să înțeleagă și să utilizeze eficient această tehnologie. Învățarea utilizării instrumentelor AI poate spori productivitatea și creativitatea în crearea de conținut, echilibrând în același timp automatizarea cu expertiza umană pentru a menține calitatea și autenticitatea.
Actualizare GTM Tag Loading: Modificări esențiale pentru urmărirea conversiilor în comerțul electronic
Ați primit un e-mail despre modificările aduse modului în care Google Tag Manager (GTM) va încărca etichetele Google Ads și Floodlight începând cu 10 aprilie 2025? Această actualizare poate afecta urmărirea conversiilor, remarketing-ul și modul în care gestionați etichetele în GTM. Ce anume se schimbă, de ce se întâmplă și ce ar trebui să faceți? […]