4 min. de lectură

Care este viitorul publicității programatice?

Deoarece publicitatea programatică este în continuă schimbare, comerțul electronic trebuie să se pregătească pentru noile tendințe și provocări care vor schimba această industrie în următorii câțiva ani. Un nou studiu al WARC numit "The Future of Programmatic" spune că viitorul publicității programatice va fi modelat de o serie de probleme care vor avea un efect mare asupra magazinelor online.

This article was translated for you by artificial intelligence
Care este viitorul publicității programatice?
Sursă: Depositphotos

Cu software și algoritmi, publicitatea programatică face posibilă cumpărarea și vânzarea automată a anunțurilor digitale. Publicitatea programatică nu implică agenții de publicitate și editorii care negociază între ei manual. În schimb, folosește tehnologii pentru a pune reclame imediat în fața persoanelor potrivite în timp real. În timpul acestui proces, datele sunt colectate și urmărirea avansată este utilizată pentru a afișa anunțuri mai eficient și mai precis pe baza a ceea ce le place utilizatorilor și a modului în care acționează.

Siguranța este subiectul principal

Siguranța mărcii este acum cel mai important lucru pentru 60% dintre marketeri și agenții. Știrile recente care au arătat că milioane de dolari au fost pierdute din plasări proaste de reclame au făcut această îngrijorare și mai puternică. Reclamele au încălcat adesea regulile de siguranță a mărcii apărând lângă conținut care ar putea fi dureros sau rasist.

Source: WARC

Este important ca companiile să se asigure că anunțurile lor apar într-un loc sigur și de încredere. Pentru ca clienții să aibă încredere în tine și în brandul tău onest, aceasta este o necesitate.

Chiar dacă Google a decis să amâne eliminarea cookie-urilor terțe, acestea vor continua probabil să joace un rol mai mic în publicitatea programatică. Potrivit raportului WARC, doar 25% dintre agenții de publicitate cred că sunt pregătiți pentru această schimbare, în principal când vine vorba de direcționare, acces la date și segmentarea clienților. 76% dintre respondenți fac deja pași în această direcție pentru a rămâne competitivi, punând confidențialitatea pe primul loc. Companiile de comerț electronic trebuie să accelereze adoptarea strategiilor de date primare.

Fraudă și risipă bugetară

Frauda publicitară este încă o mare problemă. Un sfert din cele 67 de miliarde de lire sterline cheltuite pe publicitate pe web-ul deschis sunt irosite pe vizualizări false sau nu foarte bune. Controalele mai stricte și mai multă deschidere în lanțul de aprovizionare media pot ajuta agenții de publicitate să-și cheltuiască banii mai înțelept și să obțină un randament mai bun al investiției lor.

Chiar dacă „sustenabilitatea” este un cuvânt popular în acest moment, majoritatea companiilor care folosesc publicitatea programatică au spus că reducerea emisiilor de carbon nu este o prioritate pentru ele. Chiar dacă acest sector a scos peste 215.000 de tone metrice de dioxid de carbon într-o singură lună în cinci economii mari, acest lucru este totuși valabil. Doar 31% dintre companii au început să urmărească și să reducă poluarea.

Clienții devin din ce în ce mai preocupați de mediu, așa că companiile de comerț electronic ar trebui să se gândească la modul în care alegerile lor de publicitate îl afectează.

Mutarea fondurilor pe platforme închise

Studiul vorbește, de asemenea, despre o tendință îngrijorătoare: se investesc mai puțini bani în web-ul deschis, deoarece mai mulți agenți de publicitate preferă platformele închise precum Amazon, Google și Meta. WARC crede că până în 2024, mai mult de jumătate din toți banii din publicitate vor fi cheltuiți pe doar cinci site-uri.

Există 76% dintre companii care cheltuiesc 40% sau mai puțin din cheltuielile lor de publicitate pe web-ul deschis în acest moment. Companiile ar trebui să se gândească cu atenție dacă merită să investească mai mulți bani în platforme închise precum Google sau Facebook sau dacă ar fi mai bine să se uite la opțiunile de publicitate pe web-ul deschis, pe care toată lumea le poate vedea.

Comerțul electronic trebuie să se confrunte cu probleme reale, cum ar fi reducerea adresabilității, grijile legate de siguranța mărcii și escrocherii. Proprietarii de afaceri își pot îmbunătăți planurile de publicitate și pot obține rezultate mai bune anul viitor, urmărind schimbările și adaptându-se la tendințe.

 

Distribuiți articolul
Articole similare
58% împărtășesc e-mailuri pentru reduceri, dar protejează datele sociale
3 min. de lectură

58% împărtășesc e-mailuri pentru reduceri, dar protejează datele sociale

Comercianții cu amănuntul constată că, în timp ce clienții adoră reducerile, aceștia sunt, de asemenea, preocupați de confidențialitatea lor atunci când împărtășesc informații personale. Potrivit unui studiu recent al companiei de consultanță în domeniul transformării digitale Daemon, ofertele promoționale și e-mailurile pentru reduceri rămân o atracție puternică pentru toate generațiile; generația Millennials conduce cu 67%, […]

Citiți articolul
Digital Wallet Passes: Stimulați-vă vânzările de comerț electronic cu cupoane mobile
5 min. de lectură

Digital Wallet Passes: Stimulați-vă vânzările de comerț electronic cu cupoane mobile

De la legitimații de îmbarcare de bază la instrumente de marketing eficiente, legitimațiile de portofel digitale au cunoscut o dezvoltare semnificativă. În cadrul aplicațiilor de portofel mobil precum Apple Wallet, Google Pay și Samsung Pay, aceste reprezentări digitale pot conține orice, de la permise de îmbarcare și bilete la carduri de membru, carduri de fidelitate […]

Citiți articolul
88% dintre cumpărători doresc Omnichannel: 5 strategii cheie pentru succesul comerțului cu amănuntul modern
6 min. de lectură

88% dintre cumpărători doresc Omnichannel: 5 strategii cheie pentru succesul comerțului cu amănuntul modern

Cel mai recent raport anual Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) aduce noi informații cu privire la direcția în care se îndreaptă așteptările cumpărătorilor actuali. Studiul a fost realizat pe un eșantion de peste 8 000 de clienți din țări precum SUA, Marea Britanie, Franța, Germania, Canada, Australia și India. De ce este omnichannel cuvântul la […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+