3 min. de lectură

Amazon britanic înăsprește regulile de returnare pentru vânzătorii internaționali

Amazon britanic a anunțat că noile reguli de returnare vor intra în vigoare pe 11 noiembrie 2024. Această mișcare face parte din efortul Amazon de a simplifica procesul de returnare și de a crește satisfacția clienților pe platforma din Marea Britanie, creând o experiență de returnare mai fiabilă și mai uniformă. Cu toate acestea, modificările vor afecta direct vânzătorii internaționali.

This article was translated for you by artificial intelligence
Amazon britanic înăsprește regulile de returnare pentru vânzătorii internaționali
Sursă: Depositphotos

Conform noilor reguli, vânzătorii internaționali trebuie să furnizeze clienților din Marea Britanie o adresă de returnare internă sau să aranjeze o etichetă de urmărire preplătită pentru retururi. În cazul în care vânzătorul nu îndeplinește această cerință în termen de patru zile de la solicitarea de returnare, clientul va primi automat o rambursare fără obligația de a returna produsul.

Ce se schimbă:

  1. Adresa de returnare internă sau cerința de etichetă liberă: Vânzătorii trebuie să aibă o adresă de returnare în Marea Britanie sau să furnizeze o etichetă de retur preplătită cu capacități de urmărire.
  2. Rambursare automată după patru zile: Dacă vânzătorul nu îndeplinește condițiile de returnare în termen de patru zile, Amazon va rambursa clientul, iar clientul poate păstra produsul.

Potrivit Amazon UK, acesta este un pas pentru a consolida încrederea clienților din Marea Britanie care se așteaptă la posibilitatea de a returna articole fără a suporta cheltuieli.

Asistență pentru vânzători

Amazon își propune să ușureze tranziția vânzătorilor internaționali la noile reguli , oferindu-le o listă de furnizori de servicii recomandați. Acestea includ companii precum Evri, Royal Mail, UPS, DHL și La Poste Groupe.

Perioada prelungită de retur de sărbători

Amazon extinde, de asemenea, perioada de returnare în timpul sezonului de sărbători. Această modificare se aplică mai multor țări europene, inclusiv Germania, Franța, Italia și Olanda.

Articolele achiziționate în perioada 1 noiembrie – 25 decembrie pot fi returnate până la 31 ianuarie sau în termen de 30 de zile de la cumpărare (oricare dintre acestea survine mai târziu).

Această extensie susține confortul clienților și este un factor important pentru vânzătorii care se pregătesc pentru sezonul sărbătorilor.

Recomandări de comerț electronic

Dacă vă vindeți produsele pe Amazon britanic, mai aveți ceva timp pentru a implementa modificările. Concentrați-vă pe soluții eficiente și luați în considerare ceea ce trebuie aranjat.

Vânzătorii ar trebui să-și evalueze infrastructura actuală de returnare și să ia în considerare utilizarea furnizorilor recomandați de Amazon pentru a simplifica respectarea regulilor.

De asemenea, este demn de remarcat faptul că Amazon își schimbă de obicei politicile de returnare și în alte țări europene. Prin urmare, ne putem aștepta la ajustări similare nu numai în Regatul Unit, ci și în alte țări. Cu toate acestea, platforma nu a furnizat încă informații despre acest lucru.

Distribuiți articolul
Articole similare
Magazinul TikTok atinge recordul de 100 de milioane de dolari: creștere de 165% a vânzărilor de Black Friday 2024
3 min. de lectură

Magazinul TikTok atinge recordul de 100 de milioane de dolari: creștere de 165% a vânzărilor de Black Friday 2024

Potrivit datelor recente, magazinul TikTok a crescut în popularitate ca destinație pentru cumpărătorii de sărbători în acest sezon. Black Friday și Cyber Monday din 2024 au înregistrat niveluri fără precedent de implicare atât din partea marilor branduri, cât și a comercianților cu amănuntul independenți, potrivit gigantului social media.

Citiți articolul
Redefinirea masculinității în marketing: Cum pot brandurile să ajungă la bărbații moderni
5 min. de lectură

Redefinirea masculinității în marketing: Cum pot brandurile să ajungă la bărbații moderni

Brandurile se confruntă cu o provocare importantă în schimbarea modului în care prezintă bărbații în campaniile lor. Potrivit unui raport recent Kantar, publicul modern nu se poate identifica cu stereotipurile consacrate despre bărbații puternici și rezistenți. În schimb, masculinitatea incluzivă în marketing, cu diverse diferențe, este esențială pentru crearea de conexiuni cu consumatorii și pentru […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+