2 min. de lectură

Afirmațiile de sustenabilitate ale lui Shein investigate

Afirmațiile de sustenabilitate ale Shein sunt în curs de examinare, deoarece autoritatea comercială italiană lansează o investigație asupra Infinite Styles Services CO. Limited, compania cu sediul în Dublin care administrează site-ul italian al Shein. Ancheta se concentrează în primul rând pe afirmațiile de mediu potențial înșelătoare făcute pe platformă.

This article was translated for you by artificial intelligence
Afirmațiile de sustenabilitate ale lui Shein investigate
Sursă: Depositphotos

Organismul antitrust spune că compania pare să dea impresia că produce și vinde haine într-un mod care este bun pentru mediu , făcând afirmații care nu sunt clare sau sunt posibil false.

Autoritatea, care investighează afirmațiile de sustenabilitate ale Shein, și-a exprimat îngrijorarea cu privire la linia de îmbrăcăminte „evoluSHEIN”, comercializată ca fiind ecologică. Informațiile furnizate ar putea induce în eroare consumatorii cu privire la cantitatea de fibre verzi utilizate. Mai mult, există o lipsă de transparență în ceea ce privește incapacitatea articolelor de îmbrăcăminte de a fi reciclate în continuare.

Agenția antitrust a subliniat, de asemenea, problemele cu modul în care Shein a spus că s-au angajat să reducă emisiile de carbon și modul în care documentele lor de sustenabilitate pentru 2022 și 2023 au arătat că de fapt cresc emisiile de gaze cu efect de seră.

Shein este un brand de fast-fashion cunoscut pentru hainele sale ieftine, dar practicile sale de muncă și efectul asupra mediului sunt din ce în ce mai examinate. Există zvonuri că compania ar putea deveni publică la Londra, ceea ce a înrăutățit aceste îngrijorări.

Purtătorul de cuvânt al lui Shein nu a răspuns solicitărilor de comentarii cu privire la investigație la momentul articolului.

Distribuiți articolul
Articole similare
De ce M&S a ales TikTok Shop și Zalando pentru creștere
3 min. de lectură

De ce M&S a ales TikTok Shop și Zalando pentru creștere

Gigantul britanic de retail Marks & Spencer își schimbă semnificativ strategia de vânzări online. Potrivit unui raport ChannelX, compania a semnat un acord cu Zalando pentru a se ocupa de toată logistica din Europa continentală și intră simultan în TikTok Shop, unde un produs de înfrumusețare se vinde la fiecare secundă în Marea Britanie.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Magazinul TikTok a blocat 70 de milioane de produse în șase luni
3 min. de lectură

Magazinul TikTok a blocat 70 de milioane de produse în șase luni

TikTok Shop a publicat cifre care arată amploarea luptei împotriva fraudei în comerțul online. Platforma a respins peste 70 de milioane de produse înainte de listare în primele șase luni ale anului 2025 – cu 40% mai mult decât în semestrul precedent. În plus, au refuzat 1,4 milioane de cereri de înregistrare a vânzătorilor.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Returnările de depozit pot funcționa pentru produse cosmetice? Kaufland testează ideea
3 min. de lectură

Returnările de depozit pot funcționa pentru produse cosmetice? Kaufland testează ideea

Retailerul german lansează un proiect pilot care ar putea schimba jocul ambalajelor. Clienții Kaufland din München returnează acum ambalajele goale de cosmetice în același mod în care ar returna o sticlă de Coca-Cola – pentru 29 de cenți fiecare la aparatul de depozitare. Detaliile provin din comunicatul de presă al lui Kaufland publicat în redacția […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU