2 min. de lectură

Afirmațiile de sustenabilitate ale lui Shein investigate

Afirmațiile de sustenabilitate ale Shein sunt în curs de examinare, deoarece autoritatea comercială italiană lansează o investigație asupra Infinite Styles Services CO. Limited, compania cu sediul în Dublin care administrează site-ul italian al Shein. Ancheta se concentrează în primul rând pe afirmațiile de mediu potențial înșelătoare făcute pe platformă.

This article was translated for you by artificial intelligence
Afirmațiile de sustenabilitate ale lui Shein investigate
Sursă: Depositphotos

Organismul antitrust spune că compania pare să dea impresia că produce și vinde haine într-un mod care este bun pentru mediu , făcând afirmații care nu sunt clare sau sunt posibil false.

Autoritatea, care investighează afirmațiile de sustenabilitate ale Shein, și-a exprimat îngrijorarea cu privire la linia de îmbrăcăminte „evoluSHEIN”, comercializată ca fiind ecologică. Informațiile furnizate ar putea induce în eroare consumatorii cu privire la cantitatea de fibre verzi utilizate. Mai mult, există o lipsă de transparență în ceea ce privește incapacitatea articolelor de îmbrăcăminte de a fi reciclate în continuare.

Agenția antitrust a subliniat, de asemenea, problemele cu modul în care Shein a spus că s-au angajat să reducă emisiile de carbon și modul în care documentele lor de sustenabilitate pentru 2022 și 2023 au arătat că de fapt cresc emisiile de gaze cu efect de seră.

Shein este un brand de fast-fashion cunoscut pentru hainele sale ieftine, dar practicile sale de muncă și efectul asupra mediului sunt din ce în ce mai examinate. Există zvonuri că compania ar putea deveni publică la Londra, ceea ce a înrăutățit aceste îngrijorări.

Purtătorul de cuvânt al lui Shein nu a răspuns solicitărilor de comentarii cu privire la investigație la momentul articolului.

Distribuiți articolul
Articole similare
Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros
4 min. de lectură

Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros

În prezent, nicio tehnologie nu are un impact atât de profund asupra lumii afacerilor precum IA. Noi instrumente apar în mod constant și din ce în ce mai multe companii le integrează în procesele lor. Inteligența artificială face valuri și în comerțul electronic – de la crearea de conținut și recomandări de produse la îmbunătățirea […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Conținutul de învățare face ravagii în căutare
8 min. de lectură

Conținutul de învățare face ravagii în căutare

Până nu demult, introducerea de întrebări și interogări într-un motor de căutare era absolut naturală. Astăzi, situația s-a schimbat. Pe lângă intrarea AI în joc, oamenii caută din ce în ce mai mult răspunsuri direct pe rețelele sociale. În loc de Google, ei deschid TikTok sau Instagram și așteaptă explicații rapide și practice, în mod […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Cei mai buni retaileri de comerț electronic din lume vor ajunge la 6,56 trilioane de dolari în 2025
4 min. de lectură

Cei mai buni retaileri de comerț electronic din lume vor ajunge la 6,56 trilioane de dolari în 2025

Cel mai recent raport Retail Week oferă noi informații de piață cu privire la principalele companii de comerț electronic. Căutarea continuă de către consumatori a unor opțiuni de cumpărături rentabile a determinat comercianții cu amănuntul de top să dezvolte strategii digitale care îi readuc cu succes pe clienți în coșurile lor virtuale de cumpărături. Industria […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+