Organismul antitrust spune că compania pare să dea impresia că produce și vinde haine într-un mod care este bun pentru mediu , făcând afirmații care nu sunt clare sau sunt posibil false.
Autoritatea, care investighează afirmațiile de sustenabilitate ale Shein, și-a exprimat îngrijorarea cu privire la linia de îmbrăcăminte „evoluSHEIN”, comercializată ca fiind ecologică. Informațiile furnizate ar putea induce în eroare consumatorii cu privire la cantitatea de fibre verzi utilizate. Mai mult, există o lipsă de transparență în ceea ce privește incapacitatea articolelor de îmbrăcăminte de a fi reciclate în continuare.
Agenția antitrust a subliniat, de asemenea, problemele cu modul în care Shein a spus că s-au angajat să reducă emisiile de carbon și modul în care documentele lor de sustenabilitate pentru 2022 și 2023 au arătat că de fapt cresc emisiile de gaze cu efect de seră.
Shein este un brand de fast-fashion cunoscut pentru hainele sale ieftine, dar practicile sale de muncă și efectul asupra mediului sunt din ce în ce mai examinate. Există zvonuri că compania ar putea deveni publică la Londra, ceea ce a înrăutățit aceste îngrijorări.
Purtătorul de cuvânt al lui Shein nu a răspuns solicitărilor de comentarii cu privire la investigație la momentul articolului.