2 min. de lectură

Retailerii din Marea Britanie clasifică amenințările cibernetice ca fiind principalele riscuri de afaceri

Potrivit unui studiu recent realizat de Retail Economics și Barclays Corporate Banking, securitatea cibernetică ocupă cel mai înalt loc printre numeroasele probleme cu care se confruntă magazinele din Marea Britanie. Potrivit studiului, 70% dintre magazine enumeră amenințările cibernetice și de date ca fiind primele trei griji pentru anul următor; 34% dintre aceștia le consideră ca fiind cea mai importantă problemă.

This article was translated for you by artificial intelligence
Retailerii din Marea Britanie clasifică amenințările cibernetice ca fiind principalele riscuri de afaceri
Sursă: Depositphotos

Faptul că industria depinde atât de mult de tehnologie pentru operațiunile de bază și contactele cu consumatorii subliniază relevanța securității digitale în comerțul cu amănuntul. Potrivit cercetării, pentru magazine securitatea cibernetică este „baza rezilienței”.

Alte aspecte importante includ:

1. Mediu legislativ complicat (52% din magazine)
2. Probleme financiare, în special rate în creștere de 51%

În mod fascinant, chiar dacă securitatea cibernetică este o problemă de top, magazinele se simt competente în controlul acestor amenințări. Peste 80% dintre respondenți spun că politicile lor de securitate cibernetică fie se potrivesc, fie le depășesc pe cele ale rivalilor.

Source: Retail Economics, Barclays

În prezent, clasificate ca un risc mai mic, se preconizează că problemele sociale și de mediu vor deveni din ce în ce mai importante în următorii cinci ani. Karen Johnson de la Barclays consiliază cooperarea intersectorială pentru a gestiona aceste probleme.

Retailerii pun accent pe investițiile în tehnologie și pe dezvoltarea personalului pentru a garanta reziliența pe termen lung.

3. Îmbunătățirea lanțurilor de aprovizionare
4. Diversificarea produselor
5. Consolidarea strategiilor de gestionare a crizelor

Studiul a constatat, de asemenea, că opiniile comercianților cu amănuntul cu privire la GenAI au fost în general echilibrate, 41% văzând-o ca pe o oportunitate, 37% ca pe un risc și 23% spunând că este prea devreme pentru a spune sau nu sunt suficient de încrezători pentru a spune în ce direcție va merge.

CEO-ul Retail Economics, Richard Lim, subliniază importanța ca magazinele să rămână alerte și flexibile în fața dificultăților constante și a progreselor tehnologice rapide. El îndeamnă magazinele să rămână vigilente pentru perspectivele proaspete ale industriei și emite un avertisment împotriva complacerii în pregătirea pentru criminalitatea cibernetică.

Distribuiți articolul
Articole similare
Impactul sustenabilității comerțului cu amănuntul: Generația Z conduce schimbarea FMCG
3 min. de lectură

Impactul sustenabilității comerțului cu amănuntul: Generația Z conduce schimbarea FMCG

Sustenabilitatea comerțului cu amănuntul a devenit o preocupare critică pentru sectorul FMCG , pe măsură ce Generația Z devine un grup cheie de consumatori. Intrarea Generației Z în forța de muncă, cu convingerile lor puternice de mediu, pune presiune asupra comercianților cu amănuntul și a companiilor FMCG pentru a înțelege mai bine implicațiile schimbărilor climatice […]

Citiți articolul
Creșterea mărcilor direct-to-consumer (DTC) în Europa
5 min. de lectură

Creșterea mărcilor direct-to-consumer (DTC) în Europa

În ultimii ani, mărcile Direct-to-Consumer (DTC) au câștigat o tracțiune semnificativă în Europa. Acest model de afaceri, care implică mărci care vând direct clienților prin canalele lor online, ocolește efectiv intermediarii tradiționali de retail, cum ar fi magazinele universale sau piețele. În consecință, mărcile DTC au remodelat fundamental peisajul de retail, concentrându-se pe experiențe personalizate, […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+