2 min. de lectură

Retailerii din Marea Britanie clasifică amenințările cibernetice ca fiind principalele riscuri de afaceri

Potrivit unui studiu recent realizat de Retail Economics și Barclays Corporate Banking, securitatea cibernetică ocupă cel mai înalt loc printre numeroasele probleme cu care se confruntă magazinele din Marea Britanie. Potrivit studiului, 70% dintre magazine enumeră amenințările cibernetice și de date ca fiind primele trei griji pentru anul următor; 34% dintre aceștia le consideră ca fiind cea mai importantă problemă.

This article was translated for you by artificial intelligence
Retailerii din Marea Britanie clasifică amenințările cibernetice ca fiind principalele riscuri de afaceri
Sursă: Depositphotos

Faptul că industria depinde atât de mult de tehnologie pentru operațiunile de bază și contactele cu consumatorii subliniază relevanța securității digitale în comerțul cu amănuntul. Potrivit cercetării, pentru magazine securitatea cibernetică este „baza rezilienței”.

Alte aspecte importante includ:

1. Mediu legislativ complicat (52% din magazine)
2. Probleme financiare, în special rate în creștere de 51%

În mod fascinant, chiar dacă securitatea cibernetică este o problemă de top, magazinele se simt competente în controlul acestor amenințări. Peste 80% dintre respondenți spun că politicile lor de securitate cibernetică fie se potrivesc, fie le depășesc pe cele ale rivalilor.

Source: Retail Economics, Barclays

În prezent, clasificate ca un risc mai mic, se preconizează că problemele sociale și de mediu vor deveni din ce în ce mai importante în următorii cinci ani. Karen Johnson de la Barclays consiliază cooperarea intersectorială pentru a gestiona aceste probleme.

Retailerii pun accent pe investițiile în tehnologie și pe dezvoltarea personalului pentru a garanta reziliența pe termen lung.

3. Îmbunătățirea lanțurilor de aprovizionare
4. Diversificarea produselor
5. Consolidarea strategiilor de gestionare a crizelor

Studiul a constatat, de asemenea, că opiniile comercianților cu amănuntul cu privire la GenAI au fost în general echilibrate, 41% văzând-o ca pe o oportunitate, 37% ca pe un risc și 23% spunând că este prea devreme pentru a spune sau nu sunt suficient de încrezători pentru a spune în ce direcție va merge.

CEO-ul Retail Economics, Richard Lim, subliniază importanța ca magazinele să rămână alerte și flexibile în fața dificultăților constante și a progreselor tehnologice rapide. El îndeamnă magazinele să rămână vigilente pentru perspectivele proaspete ale industriei și emite un avertisment împotriva complacerii în pregătirea pentru criminalitatea cibernetică.

Distribuiți articolul
Articole similare
Shein devansează cele mai mari companii de modă din Europa cu o creștere de 48%, în timp ce Asos scade
4 min. de lectură

Shein devansează cele mai mari companii de modă din Europa cu o creștere de 48%, în timp ce Asos scade

Noi date arată un decalaj uriaș în retailul european de modă. Vânzările Shein au crescut cu 31,6% anual și au atins 48% numai în decembrie. Între timp, mărci consacrate precum H&M au rămas stabile, iar ASOS a scăzut cu 16,2%. Cifrele arată care sunt mărcile care câștigă bătălia pentru clienții europeni.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
UE vizează importurile online ieftine: 12 milioane de colete zilnice se confruntă cu noi reguli
4 min. de lectură

UE vizează importurile online ieftine: 12 milioane de colete zilnice se confruntă cu noi reguli

În fiecare zi, 12 milioane de pachete mici ajung în Europa de la magazine online din afara UE. Majoritatea sunt subevaluate în mod deliberat pentru a scăpa de taxe, iar multe conțin produse nesigure. Acum, Parlamentul European vrea să schimbe regulile jocului cu noi norme care ar putea remodela modul în care facem cumpărături online.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Bye Bye E-commerce? 70% vor face cumpărături de pe TikTok până în 2030
3 min. de lectură

Bye Bye E-commerce? 70% vor face cumpărături de pe TikTok până în 2030

Cifrele sunt uluitoare. Un nou studiu realizat pe 24 000 de cumpărători din întreaga lume arată că 70% dintre aceștia se așteaptă ca, până în 2030, majoritatea cumpărăturilor lor să fie făcute prin intermediul rețelelor sociale. Aceasta înseamnă că site-urile de comerț electronic de tip Amazon care domină în prezent ar putea deveni relicve în […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU