2 min. de lectură

Retailerii din Marea Britanie clasifică amenințările cibernetice ca fiind principalele riscuri de afaceri

Potrivit unui studiu recent realizat de Retail Economics și Barclays Corporate Banking, securitatea cibernetică ocupă cel mai înalt loc printre numeroasele probleme cu care se confruntă magazinele din Marea Britanie. Potrivit studiului, 70% dintre magazine enumeră amenințările cibernetice și de date ca fiind primele trei griji pentru anul următor; 34% dintre aceștia le consideră ca fiind cea mai importantă problemă.

This article was translated for you by artificial intelligence
Retailerii din Marea Britanie clasifică amenințările cibernetice ca fiind principalele riscuri de afaceri
Sursă: Depositphotos

Faptul că industria depinde atât de mult de tehnologie pentru operațiunile de bază și contactele cu consumatorii subliniază relevanța securității digitale în comerțul cu amănuntul. Potrivit cercetării, pentru magazine securitatea cibernetică este „baza rezilienței”.

Alte aspecte importante includ:

1. Mediu legislativ complicat (52% din magazine)
2. Probleme financiare, în special rate în creștere de 51%

În mod fascinant, chiar dacă securitatea cibernetică este o problemă de top, magazinele se simt competente în controlul acestor amenințări. Peste 80% dintre respondenți spun că politicile lor de securitate cibernetică fie se potrivesc, fie le depășesc pe cele ale rivalilor.

Source: Retail Economics, Barclays

În prezent, clasificate ca un risc mai mic, se preconizează că problemele sociale și de mediu vor deveni din ce în ce mai importante în următorii cinci ani. Karen Johnson de la Barclays consiliază cooperarea intersectorială pentru a gestiona aceste probleme.

Retailerii pun accent pe investițiile în tehnologie și pe dezvoltarea personalului pentru a garanta reziliența pe termen lung.

3. Îmbunătățirea lanțurilor de aprovizionare
4. Diversificarea produselor
5. Consolidarea strategiilor de gestionare a crizelor

Studiul a constatat, de asemenea, că opiniile comercianților cu amănuntul cu privire la GenAI au fost în general echilibrate, 41% văzând-o ca pe o oportunitate, 37% ca pe un risc și 23% spunând că este prea devreme pentru a spune sau nu sunt suficient de încrezători pentru a spune în ce direcție va merge.

CEO-ul Retail Economics, Richard Lim, subliniază importanța ca magazinele să rămână alerte și flexibile în fața dificultăților constante și a progreselor tehnologice rapide. El îndeamnă magazinele să rămână vigilente pentru perspectivele proaspete ale industriei și emite un avertisment împotriva complacerii în pregătirea pentru criminalitatea cibernetică.

Distribuiți articolul
Articole similare
Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros
4 min. de lectură

Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros

În prezent, nicio tehnologie nu are un impact atât de profund asupra lumii afacerilor precum IA. Noi instrumente apar în mod constant și din ce în ce mai multe companii le integrează în procesele lor. Inteligența artificială face valuri și în comerțul electronic – de la crearea de conținut și recomandări de produse la îmbunătățirea […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Conținutul de învățare face ravagii în căutare
8 min. de lectură

Conținutul de învățare face ravagii în căutare

Până nu demult, introducerea de întrebări și interogări într-un motor de căutare era absolut naturală. Astăzi, situația s-a schimbat. Pe lângă intrarea AI în joc, oamenii caută din ce în ce mai mult răspunsuri direct pe rețelele sociale. În loc de Google, ei deschid TikTok sau Instagram și așteaptă explicații rapide și practice, în mod […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Cei mai buni retaileri de comerț electronic din lume vor ajunge la 6,56 trilioane de dolari în 2025
4 min. de lectură

Cei mai buni retaileri de comerț electronic din lume vor ajunge la 6,56 trilioane de dolari în 2025

Cel mai recent raport Retail Week oferă noi informații de piață cu privire la principalele companii de comerț electronic. Căutarea continuă de către consumatori a unor opțiuni de cumpărături rentabile a determinat comercianții cu amănuntul de top să dezvolte strategii digitale care îi readuc cu succes pe clienți în coșurile lor virtuale de cumpărături. Industria […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+