3 min. de lectură

Preferințele consumatorilor în era ofertelor personalizate

Imaginează-ți că intri în magazinul tău preferat și ești întâmpinat cu o ofertă care se simte ca și cum ar fi fost făcută doar pentru tine. Sună grozav, nu? Ei bine, potrivit cercetărilor recente efectuate de PYMNTS, exact asta doresc cumpărătorii - dar multe companii ratează ținta.

This article was translated for you by artificial intelligence
Preferințele consumatorilor în era ofertelor personalizate
Sursă: Depositphotos

Acest studiu aruncă o lumină asupra unei tendințe fascinante: aproape jumătate dintre consumatori sunt gata să sară la comercianți care pot servi oferte mai relevante. Și dacă sunteți milenial, este și mai probabil să fiți în căutarea acelor oferte personalizate perfecte.

Dar iată kickerul – doar 44% dintre consumatori simt că ofertele pe care le primesc au lovit cu adevărat locul. Este ca și cum ți-ai lua șosete de ziua ta când sperai la acel nou gadget strălucitor. Companiile trebuie să-și intensifice jocul și să-și cunoască cu adevărat clienții dacă doresc să-i facă să revină.

Acum, nu este vorba doar despre ceea ce oferiți, ci despre modul în care îl oferiți. Cercetarea arată că, dacă este ușor să obțineți această afacere, clienții sunt mai predispuși să dea o șansă unui nou comerciant. Oamenii mai tineri sunt preocupați de acele oferte digitale – gândiți-vă la texte, aplicații și chiar la acele ferestre pop-up plictisitoare.

Studiul arată, de asemenea, că recunoașterea facială și ofertele personalizate devin copiii cool de pe bloc, o treime dintre cumpărători spunând că sunt cruciale pentru experiența lor de cumpărături. Și dacă vă aflați în categoria milenială sau cu venituri mari, este și mai probabil să vă ocupați de acea viață personalizată.

Source: PYMNTS Intelligence

Dar aici devine dificil pentru companii. Nu este suficient să trimiteți oferte vrând-nevrând. Sosul secret este în date. Companiile trebuie să devină inteligente în analizarea tuturor acelor informații suculente despre consumatori pentru a crea oferte care să vorbească cu adevărat fiecărui cumpărător.

Și în timp ce toată lumea iubește o reducere bună, cercetările arată că avantajele non-monetare pot fi la fel de atrăgătoare pentru construirea loialității. Gândiți-vă la acces exclusiv la produse noi sau recomandări personalizate. Este ca și cum ai face parte dintr-un club secret și cine nu iubește acest sentiment?

Lovituri diferite pentru oameni diferiți. Studiul a constatat că consumatorii cu venituri mici sunt preocupați de aceste economii monetare, în special transportul gratuit. Între timp, generația Z și milenialii sunt mai predispuși să fie entuziasmați de ofertele non-monetare, cum ar fi primele dibs pe produse noi.

Source: PYMNTS Intelligence

Personalizarea este numele jocului în lumea cumpărăturilor de astăzi. Dar nu este întotdeauna ușor de realizat. Companiile trebuie să-și pună pălăriile de detectiv, să se scufunde în date și să înțeleagă cu adevărat ce îi face pe clienții lor să bifeze.

Deci, data viitoare când primiți o ofertă care pare că a fost făcută doar pentru dvs., știți că există o mulțime de știință și strategie în spatele acelui pitch personalizat perfect. Iar pentru companii, mesajul este clar: fii personal sau rămâi în urmă!

Distribuiți articolul
Articole similare
Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros
4 min. de lectură

Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros

În prezent, nicio tehnologie nu are un impact atât de profund asupra lumii afacerilor precum IA. Noi instrumente apar în mod constant și din ce în ce mai multe companii le integrează în procesele lor. Inteligența artificială face valuri și în comerțul electronic – de la crearea de conținut și recomandări de produse la îmbunătățirea […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Conținutul de învățare face ravagii în căutare
8 min. de lectură

Conținutul de învățare face ravagii în căutare

Până nu demult, introducerea de întrebări și interogări într-un motor de căutare era absolut naturală. Astăzi, situația s-a schimbat. Pe lângă intrarea AI în joc, oamenii caută din ce în ce mai mult răspunsuri direct pe rețelele sociale. În loc de Google, ei deschid TikTok sau Instagram și așteaptă explicații rapide și practice, în mod […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Cei mai buni retaileri de comerț electronic din lume vor ajunge la 6,56 trilioane de dolari în 2025
4 min. de lectură

Cei mai buni retaileri de comerț electronic din lume vor ajunge la 6,56 trilioane de dolari în 2025

Cel mai recent raport Retail Week oferă noi informații de piață cu privire la principalele companii de comerț electronic. Căutarea continuă de către consumatori a unor opțiuni de cumpărături rentabile a determinat comercianții cu amănuntul de top să dezvolte strategii digitale care îi readuc cu succes pe clienți în coșurile lor virtuale de cumpărături. Industria […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+