2 min. de lectură

Povestire emoționantă: 96% dintre spectatori o cer

Un studiu recent efectuat pe 12.000 de spectatori video dezvăluie o schimbare semnificativă a preferințelor publicului, subliniind importanța poveștii emoționale în conținutul video. În timp ce calitatea tehnică rămâne crucială, 92% dintre spectatori apreciază imaginile clare și sunetul bun, aspectele emoționale sunt acum în centrul atenției.

This article was translated for you by artificial intelligence
Povestire emoționantă: 96% dintre spectatori o cer
Sursă: Depositphotos

Acest studiu recent din raportul YouTube Why We Watch 2.0 a constatat că 96% dintre respondenți consideră că markerii emoționali sunt esențiali pentru un conținut de înaltă calitate. Spectatorii tânjesc după videoclipuri care captează atenția, spun povești convingătoare și oferă perspective unice. În mod surprinzător, mai puțin de 1% dintre spectatori se concentrează exclusiv pe aspectele tehnice.

Source: EMEA - Why we watch

Source: EMEA – Why we watch

Diferențele bazate pe vârstă au apărut în preferințele emoționale. În timp ce toate grupele de vârstă acordă prioritate conținutului care atrage atenția sau poveștile emoționale, spectatorii de peste 35 de ani apreciază încrederea, în timp ce publicul mai tânăr caută creativitate și relevanță personală.

Încrederea a devenit un factor critic, 82% dintre respondenți așteptându-se ca conținutul de înaltă calitate să fie de încredere. YouTube s-a clasat pe primul loc pentru încredere, în special în rândul spectatorilor mai tineri, depășind media tradițională.

EMEA - Why we watch

Source: EMEA – Why we watch

Această schimbare reflectă o tendință mai largă a consumului de media, în care publicul cere:

  • autenticitate
  • conexiuni mai profunde

De la tutoriale de machiaj pentru celebrități la documentare despre crime adevărate, creatorii de conținut se adaptează pentru a satisface aceste noi așteptări, îmbinând competența tehnică cu rezonanța emoțională pentru a captiva spectatorii în era digitală.

Distribuiți articolul
Articole similare
IA, Deepfakes și site-uri web frauduloase. Marketingul digital nu a fost niciodată mai riscant
5 min. de lectură

IA, Deepfakes și site-uri web frauduloase. Marketingul digital nu a fost niciodată mai riscant

Publicitatea digitală se schimbă mai rapid ca niciodată, iar mărcile de comerț electronic, împreună cu agențiile de marketing, trebuie să țină pasul cu noile provocări și oportunități. Raportul Industry Pulse trasează tendințele, amenințările, deepfakes și inovațiile care vor influența publicitatea online în anul următor. Acesta se bazează pe opiniile experților în media digitală – publicitari, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Ancheta UE relevă că: 52% dintre vânzătorii de produse second-hand încalcă drepturile consumatorilor
4 min. de lectură

Ancheta UE relevă că: 52% dintre vânzătorii de produse second-hand încalcă drepturile consumatorilor

Comisia Europeană a publicat recent rezultatele îngrijorătoare ale monitorizării sale extinse a vânzătorilor online de bunuri second-hand. Conform raportului oficial al CE și al autorităților naționale de protecție a consumatorilor din 27 de țări (25 de state membre ale UE plus Islanda și Norvegia), până la 52% din magazinele electronice monitorizate încalcă legislația Uniunii Europene […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+