6 min. de lectură

Piața europeană de îngrijire a animalelor de companie: înfloritoare pe măsură ce animalele de companie devin familie

Schimbarea opiniilor cu privire la animalele de companie și creșterea numărului de proprietari de animale de companie conduc la o expansiune notabilă pe piața europeană de îngrijire a animalelor de companie.

This article was translated for you by artificial intelligence
Piața europeană de îngrijire a animalelor de companie: înfloritoare pe măsură ce animalele de companie devin familie
Sursă: Depositphotos

Statisticile UK Pet Food arată că între 2012 și 2020 deținerea de animale de companie în Marea Britanie a crescut de la aproximativ 45% la peste 60%. Reflectând această tendință în întreaga Europă, Federația Europeană pentru Hrană pentru Animale de Companie (FEDIAF) a estimat în 2022 că 90 de milioane de case europene vor avea cel puțin un animal de companie în 2022.

Previziuni și creșterea pieței

Piața de îngrijire a animalelor de companie din Europa este probabil să se extindă foarte mult. Studiile de piață indică faptul că sectorul a fost evaluat la 10.737,3 milioane USD la sfârșitul anului 2022 și se așteaptă să ajungă la 23.026,7 milioane USD până în 2033, crescând la un CAGR de 7,2% în perioada de prognoză 2023-2033.

Source: Futuremarketinsights

Principalele tendințe

  1. Animalele de companie sunt tratate mai mult ca membri ai familiei, ceea ce duce la creșterea cheltuielilor pentru bunuri și servicii de lux.
  2. Premiumizare: Produsele naturale și organice pentru animale de companie devin din ce în ce mai căutate.
  3. Cu comerțul electronic care realizează 35% din vânzările din Marea Britanie, cea mai mare piață de îngrijire a animalelor de companie din Europa de Vest, magazinele online conduc sectorul.
  4. Sustenabilitate: Piață în creștere pentru produse durabile și ecologice de îngrijire a animalelor de companie.
  5. Companiile oferă bunuri și servicii personalizate pentru a se potrivi cerințelor specifice ale animalelor de companie.

Dominanța Regatului Unit și creșterea regională

Piața europeană a hranei pentru animale de companie, evaluată la 47,74 miliarde USD în 2022, a înregistrat o creștere semnificativă de 23,6% între 2017 și 2021. Această expansiune este determinată în primul rând de creșterea populației de animale de companie, care a ajuns la 324,4 milioane în 2022 de la 290,5 milioane în 2017, împreună cu tendința tot mai mare de umanizare a animalelor de companie și concentrarea sporită asupra sănătății și bunăstării animalelor de companie.

Regatul Unit conduce piața europeană, reprezentând 14,9% din total în 2022. Dominația Regatului Unit provine din creșterea populației de animale de companie, utilizarea sporită a hranei comerciale pentru animale de companie, disponibilitatea largă a diverselor diete alimentare pentru animale de companie, valoarea percepută pentru bani și cererea tot mai mare de diete specializate, care îmbunătățesc sănătatea.

Sourece: Mordorintelligence.com

Polonia este proiectată să fie piața cu cea mai rapidă creștere din Europa, cu un CAGR așteptat de 14,3% în perioada de prognoză. Această creștere este atribuită unei populații de animale de companie în creștere și unei treceri de la hrana gătită acasă la hrana comercială pentru animale de companie, determinată de tendința crescândă de umanizare a animalelor de companie.

În general, piața europeană a hranei pentru animale de companie este prognozată să crească la un CAGR de 7,5% în perioada următoare. Această creștere va fi alimentată de creșterea continuă a populației de animale de companie, de concentrarea tot mai mare a proprietarilor de animale de companie asupra sănătății și bunăstării animalelor de companie și de adoptarea sporită a hranei comerciale pentru animale de companie în întreaga regiune.

Piața globală de comerț electronic pentru îngrijirea animalelor de companie: prezentare generală și informații

Piața comerțului electronic pentru îngrijirea animalelor de companie este un sector în creștere rapidă, determinat de rata tot mai mare de adopție a animalelor de companie la nivel mondial. Această piață implică comercializarea online a articolelor de îngrijire a animalelor de companie, a produselor alimentare, a îmbrăcămintei și a accesoriilor. În 2022, piața globală de comerț electronic pentru îngrijirea animalelor de companie a fost evaluată la aproximativ 23,01 miliarde USD și se preconizează că va ajunge la 45,60 miliarde USD până în 2030, crescând la un CAGR de aproximativ 8,92% în perioada de prognoză (2023-2030).

Principalii factori determinanți ai pieței:

  1. Creșterea ratelor de adopție a animalelor de companie
  2. Comoditatea cumpărăturilor online
  3. Integrarea segmentelor de îngrijire a animalelor de companie de către principalii actori din comerțul electronic (de exemplu, luarea în considerare de către Amazon a adăugării serviciilor veterinare de telesănătate)

Aşteaptă cu nerăbdare

Pe măsură ce privim spre viitorul pieței europene de îngrijire a animalelor de companie, este clar că prietenii noștri blănoși, cu pene și solzi sunt mai mult decât animale de companie – sunt familie. Această schimbare de perspectivă conduce la o transformare remarcabilă în industrie.

În perioada 2024-2029, se preconizează că piața comerțului electronic de îngrijire a animalelor de companie din Europa de Vest va înregistra o creștere pozitivă a valorii. De la alimente premium, organice pentru animale de companie, la jucării ecologice și servicii de sănătate de ultimă oră, piața răspunde dorinței noastre de a oferi animalelor noastre de companie tot ce este mai bun.

Deși există provocări, în special pentru noii veniți, oportunitățile sunt la fel de diverse ca și animalele noastre de companie. Pe măsură ce liniile dintre produsele umane și cele pentru animale de companie continuă să se estompeze și cu comerțul electronic deschizând noi căi pentru confort și personalizare, un lucru este sigur: legătura dintre animalele de companie și oamenii lor va continua să modeleze această piață înfloritoare pentru anii următori.

Distribuiți articolul
Articole similare
Facebook conduce comerțul social: tendințele platformei în cumpărăturile sociale
7 min. de lectură

Facebook conduce comerțul social: tendințele platformei în cumpărăturile sociale

În ciuda entuziasmului tot mai mare și a investițiilor semnificative în cumpărăturile pe rețelele sociale (Social Commerce) pe piețele occidentale, acest amestec inovator de rețele sociale și comerț electronic nu a obținut încă succesul răsunător pe care experții din industrie și dezvoltatorii de platforme l-au anticipat inițial. Conceptul de a cumpăra produse direct prin intermediul […]

Citiți articolul
Marketing cross-channel pentru comerțul electronic: cheia succesului
4 min. de lectură

Marketing cross-channel pentru comerțul electronic: cheia succesului

CleverTap, o platformă lider de implicare și retenție a clienților, a făcut lumină asupra rolului critic al marketingului cross-channel pentru comerțul electronic. Informațiile lor dezvăluie modul în care comercianții cu amănuntul online pot folosi în mod eficient mai multe canale de comunicare pentru a spori implicarea clienților, a crește vânzările și a îmbunătăți ratele de […]

Citiți articolul
Noile instrumente Google pentru vânzători sporesc suportul pentru sezonul de vârf al vânzărilor
4 min. de lectură

Noile instrumente Google pentru vânzători sporesc suportul pentru sezonul de vârf al vânzărilor

Black Friday și Crăciunul sunt chiar după colț. Odată cu apropierea sezonului de cumpărături, Google lansează mai multe actualizări importante menite să ajute la maximizarea succesului. Noile instrumente Google pentru vânzători din Google Merchant Center și Google Ads sunt concepute pentru a oferi vânzătorilor informații actualizate, pentru a îmbunătăți automatizarea și pentru a optimiza strategiile […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+