Meta Documentul Catalyzing Connections dezvăluie că 87% dintre utilizatorii din generația Z au început să urmărească un brand după ce au vizionat Reel. 80% chiar au făcut o achiziție după ce l-au vizionat. Acest lucru demonstrează în mod clar importanța conținutului video în influențarea comportamentului consumatorilor.
Odată cu creșterea ponderii video, care reprezintă acum 60% din timpul petrecut pe Facebook și Instagram, reclamele Reels oferă mărcilor o oportunitate unică de a ajunge la clienți acolo unde sunt cei mai implicați.
Meta subliniază trei principii creative cheie care maximizează eficacitatea reclamelor Reels:
- Gândiți vertical: reclamele în format 9:16 au performanțe mai bune.
- Pariați pe sunet: Videoclipurile cu sunet ating niveluri mai ridicate de implicare.
- Mențineți zona sigură: Elementele creative din reclamă ar trebui să fie vizibile și eficiente în interfața Reels. „Zona sigură” este spațiul din videoclip în care conținutul nu se va suprapune cu interfața cu utilizatorul aplicației, cum ar fi comenzile, elementele grafice sau subtitrările.
Potrivit datelor Meta, utilizarea acestor principii creative duce la un cost pe rezultat (CPR) cu 34% mai mic în comparație cu reclamele imagine și până la o distribuție de până la două ori mai mare în plasarea rolelor.
Campaniile cu elemente creative optimizate au înregistrat o distribuție de 68% în feed, povești și role, confirmând eficiența acestora.
Știi acum cum vei folosi Reels Ads pentru a-ți susține marca?