2 min. de lectură

Meta Reels generează un angajament cu 87% mai mare față de brand Gen Z

Meta își propune să-și demonstreze puterea în susținerea creșterii afacerii. Ei susțin că formatul Reels poate valorifica creativitatea, făcându-l un instrument puternic pentru conectarea cu consumatorii. Într-adevăr, cu peste 3,5 miliarde de Reels distribuite zilnic pe Facebook și Instagram, videoclipurile scurte au devenit un element cheie pentru implicare. Până la 50% din timpul petrecut pe Instagram este dedicat vizionării Reels. Deci, cum se poate profita la maximum de ele?

This article was translated for you by artificial intelligence
Meta Reels generează un angajament cu 87% mai mare față de brand Gen Z
Sursă: Meta

Meta Documentul Catalyzing Connections dezvăluie că 87% dintre utilizatorii din generația Z au început să urmărească un brand după ce au vizionat Reel. 80% chiar au făcut o achiziție după ce l-au vizionat. Acest lucru demonstrează în mod clar importanța conținutului video în influențarea comportamentului consumatorilor.

Odată cu creșterea ponderii video, care reprezintă acum 60% din timpul petrecut pe Facebook și Instagram, reclamele Reels oferă mărcilor o oportunitate unică de a ajunge la clienți acolo unde sunt cei mai implicați.

Meta subliniază trei principii creative cheie care maximizează eficacitatea reclamelor Reels:

  1. Gândiți vertical: reclamele în format 9:16 au performanțe mai bune.
  2. Pariați pe sunet: Videoclipurile cu sunet ating niveluri mai ridicate de implicare.
  3. Mențineți zona sigură: Elementele creative din reclamă ar trebui să fie vizibile și eficiente în interfața Reels. „Zona sigură” este spațiul din videoclip în care conținutul nu se va suprapune cu interfața cu utilizatorul aplicației, cum ar fi comenzile, elementele grafice sau subtitrările.
Meta Reels Drives 87% Higher Gen Z Brand Engagement

Source: Meta

Potrivit datelor Meta, utilizarea acestor principii creative duce la un cost pe rezultat (CPR) cu 34% mai mic în comparație cu reclamele imagine și până la o distribuție de până la două ori mai mare în plasarea rolelor.

Campaniile cu elemente creative optimizate au înregistrat o distribuție de 68% în feed, povești și role, confirmând eficiența acestora.

Știi acum cum vei folosi Reels Ads pentru a-ți susține marca?

Distribuiți articolul
Articole similare
Înțelegerea publicității plătite în social media
16 min. de lectură

Înțelegerea publicității plătite în social media

Publicitatea plătită pe rețelele sociale a apărut ca un instrument puternic pentru întreprinderile care doresc să își consolideze prezența online și să se implice în mod eficient în relația cu publicul țintă. Spre deosebire de postările organice, anunțurile plătite permit mărcilor să profite de vasta acoperire a platformelor de social media pentru a transmite mesaje […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Citiți articolul
Înțelegerea publicității plătite în social media
16 min. de lectură

Înțelegerea publicității plătite în social media

Publicitatea plătită pe rețelele sociale a apărut ca un instrument puternic pentru întreprinderile care doresc să își consolideze prezența online și să se implice în mod eficient în relația cu publicul țintă. Spre deosebire de postările organice, anunțurile plătite permit mărcilor să profite de vasta acoperire a platformelor de social media pentru a transmite mesaje […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Citiți articolul
Q5: Potențialul de marketing neexploatat al sezonului de după sărbători
3 min. de lectură

Q5: Potențialul de marketing neexploatat al sezonului de după sărbători

Perioada cuprinsă între 26 decembrie și jumătatea lunii ianuarie, cunoscută în cercurile de marketing ca Q5, reprezintă o mină de aur de oportunități pentru mărci, adesea ignorată. În timp ce multe întreprinderi își reduc eforturile de marketing după perioada sărbătorilor, acest „trimestru ascuns” oferă avantaje unice pentru cei care îi înțeleg potențialul.

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+