Accent pe partajabilitate
Șeful rețelelor sociale, Instagram, Adam Mosseri, a subliniat el însuși importanța contenului partajabil. Având în vedere creșterea semnificativă a implicării utilizatorilor prin mesaje directe, Instagram a decis să acorde prioritate conținutului care se va răspândi prin mesaje.
Mosseri îi sfătuiește pe creatori să integreze în mod natural partajarea în conținutul lor. Această schimbare este evidențiată de noul număr de vizualizări „trimise” pe care Instagram îl introduce pe scară mai largă după un an de testare.
„Nu-l forța ca creator, dar dacă poți, gândește-te să creezi conținut pe care oamenii ar dori să-l trimită unui prieten, cuiva la care țin, atunci când creezi conținut și asta te va ajuta să crești acoperirea în timp.”
Pentru a crea conținut care încurajează partajarea, este esențial să înțelegeți factorii declanșatori din spatele comportamentului utilizatorilor. Și acestea sunt emoții.
Cum să utilizați elemente noi în strategia dvs.:
- Inspiră și distrează: Concentrați-vă pe crearea de conținut inspirațional, interesant și amuzant. Conținutul pozitiv care evocă admirație și fericire este mai probabil să fie împărtășit.
- Conexiune emoțională: Includeți elemente surpriză pentru a crește impactul emoțional pozitiv al conținutului dvs. și pentru a crește probabilitatea ca acesta să fie distribuit.
- Obiectiv comun: Meta dorește să promoveze experiențe pozitive pentru utilizatori. Alinierea conținutului cu aceste obiective poate contribui la creșterea interacțiunii.
Distribuția rolelor mai lungi
Instagram, rețeaua socială, și-a clarificat, de asemenea, poziția cu privire la distribuția rolelor mai lungi. În ciuda ambiguităților inițiale, platforma a confirmat că, deși utilizatorii pot posta Reels mai mult de 90 de secunde, clipurile mai lungi nu vor fi recomandate în secțiunile Explore sau Reels.
Pe de o parte, Instagram simplifică procesul de încărcare, dar afectează semnificativ impactul potențial. Platforma se apără cu rezultatele sondajului care arată că utilizatorii preferă clipuri mai scurte în aceste spații de recomandare. Conținutul mai lung tinde pur și simplu să reducă implicarea generală.