2 min. de lectură

Legea poștală maghiară modificată intră în vigoare

Clienții maghiari vor avea acces la serviciile de cumpărături online ale Magyar Posta. Prețurile fixe vor fi stabilite astfel încât Magyar Posta să nu fie dezavantajată.

This article was translated for you by artificial intelligence
Legea poștală maghiară modificată intră în vigoare
Sursă: Depositphotos

Începând cu 28 martie 2024, fiecare magazin electronic din Ungaria trebuie să ofere clienților livrarea bunurilor prin intermediul Magyar Posta (poșta maghiară). Detaliile sunt furnizate de APEK din Cehia într-un memoriu juridic în limba engleză. Acestea sunt detaliate și pe blogul Post without Borders

: „Obligația de a oferi livrarea prin Magyar Posta se aplică tuturor întreprinderilor care vizează piața maghiară. Excepția este atunci când comerciantul livrează bunurile direct din străinătate. Prin urmare, dacă un magazin electronic trimite colete direct din Germania în Ungaria, Magyar Posta nu poate asigura livrarea și, prin urmare, nu trebuie să fie inclusă în oferta de transportatori a magazinului în cauză”. Sursa APEK.cz citată la 27.3.2024, ora 14:48.

Modificarea legii este menită să promoveze întreprinderile de stat, iar regulamentul se va aplica ofertei. Va fi la latitudinea clientului să decidă dacă să aleagă Poșta Ungară sau concurenții săi pentru a-și livra comanda. Cu toate acestea, e-shop-urile trebuie să ofere posibilitatea de a alege dintre toate metodele de livrare oferite de oficiul poștal: livrare la domiciliu (la adresă), livrare la oficiul poștal, livrare la un punct de colectare sau la cutii de colectare. Poșta maghiară a publicat pe site-ul său prețuri fixe pentru e-shop-uri. De exemplu, Magyar Posta a stabilit un preț maxim de 990 HUF (aprox. 2,5 EUR) pentru livrarea la un oficiu poștal sau la o cutie poștală, iar livrarea la domiciliu ar trebui să coste 1 990 HUF (aprox. 5 EUR). Prețul depinde de greutatea coletului. Respectarea reglementărilor guvernamentale este monitorizată de Autoritatea pentru Protecția Consumatorilor. Nerespectarea reglementărilor este considerată a fi în detrimentul intereselor consumatorilor și poate duce la luarea de măsuri de către autoritățile competente. Consecințele juridice pot include o amendă.

Distribuiți articolul
Articole similare
Actualizare GTM Tag Loading: Modificări esențiale pentru urmărirea conversiilor în comerțul electronic
4 min. de lectură

Actualizare GTM Tag Loading: Modificări esențiale pentru urmărirea conversiilor în comerțul electronic

Ați primit un e-mail despre modificările aduse modului în care Google Tag Manager (GTM) va încărca etichetele Google Ads și Floodlight începând cu 10 aprilie 2025? Această actualizare poate afecta urmărirea conversiilor, remarketing-ul și modul în care gestionați etichetele în GTM. Ce anume se schimbă, de ce se întâmplă și ce ar trebui să faceți? […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
IA, Deepfakes și site-uri web frauduloase. Marketingul digital nu a fost niciodată mai riscant
5 min. de lectură

IA, Deepfakes și site-uri web frauduloase. Marketingul digital nu a fost niciodată mai riscant

Publicitatea digitală se schimbă mai rapid ca niciodată, iar mărcile de comerț electronic, împreună cu agențiile de marketing, trebuie să țină pasul cu noile provocări și oportunități. Raportul Industry Pulse trasează tendințele, amenințările, deepfakes și inovațiile care vor influența publicitatea online în anul următor. Acesta se bazează pe opiniile experților în media digitală – publicitari, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+