3 min. de lectură

Instagram introduce noi metrici

Instagram continuă să îșiperfecționeze instrumentele de analiză pentru a ajuta creatorii de conținut - și, astfel, mărcile de comerț electronic - să maximizeze implicarea publicului. Platforma a introdus noi metrici Reels care vor permite întreprinderilor să înțeleagă mai bine comportamentul publicului și să optimizeze conținutul pentru a obține o acoperire maximă și conversii.

Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
This article was translated for you by artificial intelligence
Instagram introduce noi metrici
Sursă: Depositphotos

Rata de vizualizare ajunge

Una dintre cele mai importante actualizări este metrica View Rate, care arată ce procent de spectatori au urmărit videoclipul pentru mai mult de trei secunde. Acest rezultat se compară cu comportamentul mediu al spectatorilor din celelalte videoclipuri.

Acest lucru vă ajută să determinați dacă un anumit videoclip a reținut atenția mai bine sau mai rău decât de obicei.

Evoluția vizualizărilor în timp

O altă actualizare importantă este Vizualizări de-a lungul timpului, care oferă o privire mai detaliată asupra modului în care evoluează implicarea publicului. Posibilitatea de a filtra datele între urmăritori și profiluri aleatorii care au vizualizat conținutul dvs. adaugă un alt nivel de segmentare a audienței.

Înțelegerea modelelor de retenție a vizualizatorilor permite brandurilor să își ajusteze mesajul și stilul vizual pentru rezultate mai bune.

Sfaturi noi pentru îmbunătățirea performanței video

Instagram a introdus o nouă secțiune de sfaturi privind performanța Reels, care oferă o prezentare generală rapidă a modului în care videoclipurile individuale sunt performante. Aceasta ar trebui să ajute la identificarea formatelor și subiectelor care interesează cel mai mult publicul.

Ce vor aduce Instagram și noile sale metrici?

Instagram a subliniat faptul că cel mai important factor în creșterea audienței videoclipurilor este timpul total de vizionare. Cu cât un spectator rămâne mai mult timp cu videoclipul, cu atât algoritmul Instagram îl evaluează și îl distribuie mai bine.

Acum este momentul să vă concentrați pe crearea de conținut captivant care să mențină atenția spectatorilor cât mai mult timp posibil.

Prin utilizarea acestor actualizări, mărcile pot identifica elementele care mențin audiența atentă, pot optimiza strategiile creative pentru a maximiza timpul de vizionare și pot înțelege mai bine preferințele atât ale urmăritorilor, cât și ale potențialilor clienți noi.

Întrucât Instagram favorizează din ce în ce mai mult conținutul video, aceste noi măsurători vor fi esențiale pentru creșterea gradului de implicare și extinderea audienței sau susținerea vânzărilor.

Distribuiți articolul
Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Articole similare
Încredere, vânzări, reputație: De ce sunt esențiale recenziile în comerțul electronic?
4 min. de lectură

Încredere, vânzări, reputație: De ce sunt esențiale recenziile în comerțul electronic?

Recenziile online sunt un instrument esențial pentru luarea deciziilor de către consumatori și pentru consolidarea încrederii. Un sondaj recent realizat de Trustpilot în rândul a 600 de IMM-uri britanice cu putere de decizie și 2 000 de consumatori demonstrează importanța acestora pentru creșterea economică și provocările asociate.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
SHEIN IPO Valoare scade la 50 miliarde dolari
3 min. de lectură

SHEIN IPO Valoare scade la 50 miliarde dolari

Potrivit unui raport exclusiv al Reuters, Shein trece prin ceea ce noi, cei din industrie, numim un „moment de verificare a realității”. Afacerea este următoarea: Shein se gândește să debuteze pe bursa de la Londra, dar există o piedică. Incredibil, evaluarea lor actuală de 50 de miliarde de dolari este cu aproximativ un sfert mai […]

Citiți articolul
Planul Google de investiții în inteligență artificială de 75 de miliarde de dolari pentru 2025
2 min. de lectură

Planul Google de investiții în inteligență artificială de 75 de miliarde de dolari pentru 2025

Într-o declarație a directorului general Sundar Pichai cu privire la publicarea câștigurilor Alphabet pentru T4 2024, compania a afirmat că intenționează să cheltuiască aproximativ 75 de miliarde de dolari pentru cheltuieli de capital în 2025. Aceasta este o creștere semnificativă față de cele 32,3 miliarde de dolari care au fost cheltuite în 2023 și arată […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+