2 min. de lectură

IMM-urile din Marea Britanie prosperă cu strategii de publicitate pentru construirea mărcii

Datele recente dezvăluie o tendință izbitoare în rândul întreprinderilor mici și mijlocii (IMM-uri) din Marea Britanie: majoritatea profită de strategiile lor de publicitate și de consolidare a mărcii. Un studiu realizat de Amazon Ads arată că 86% dintre IMM-uri consideră că abordările lor actuale de publicitate au atras cu succes noi clienți și au sporit gradul de conștientizare a mărcii în ultimul an.

This article was translated for you by artificial intelligence
IMM-urile din Marea Britanie prosperă cu strategii de publicitate pentru construirea mărcii
Sursă: Depositphotos

Impactul publicității se extinde dincolo de simpla achiziție de clienți, jucând un rol crucial în creșterea afacerii. Trei sferturi dintre companiile chestionate au raportat că eforturile lor de publicitate au fost esențiale în extinderea operațiunilor lor în Marea Britanie. În plus, peste jumătate dintre respondenți au remarcat că publicitatea a contribuit la extinderea afacerii lor internaționale și la recunoașterea mărcii.

Aceste rezultate pozitive au influențat bugetele de publicitate. Dintre IMM-urile din Marea Britanie solicitate, puțin peste o treime și-au păstrat bugetul față de anul precedent, în timp ce peste jumătate și-au ajustat cheltuielile de publicitate pentru a-și sprijini eforturile de construire a mărcii.

Studiul a constatat că aproape trei sferturi din cele 600 de IMM-uri chestionate investesc activ în publicitate pentru a-și stimula brandul și afacerea. Cu toate acestea, o minoritate semnificativă, aproape treizeci la sută, nu cheltuiesc bani pe campanii publicitare. Când au fost întrebați de ce nu au făcut publicitate, cele mai frecvent raportate răspunsuri au fost costurile ridicate și randamentele dezamăgitoare ale eforturilor anterioare.

Source: Depositphotos

Ludovic de Valon, Director of Global SMB Marketing la Amazon Ads, și-a reiterat angajamentul de a simplifica marketingul pentru IMM-uri. El a subliniat eforturile lor de a depăși provocările prin intermediul punctelor de acces cu costuri reduse, a sistemelor de măsurare în buclă închisă și a prezentării eficiente a produselor către o bază largă de clienți, toate menite să sprijine creșterea afacerii și construirea mărcii.

Această cercetare subliniază importanța tot mai mare a publicității în sectorul IMM-urilor pentru dezvoltarea afacerilor și stabilirea mărcii, subliniind în același timp provocările cu care se confruntă unele companii în utilizarea acestui instrument de creștere.

Distribuiți articolul
Articole similare
Facebook simplifică conținutul video: Tot conținutul devine în curând bobine
7 min. de lectură

Facebook simplifică conținutul video: Tot conținutul devine în curând bobine

Iată o actualizare a platformei care va schimba modul în care milioane de oameni partajează videoclipuri. Pe măsură ce Facebook simplifică crearea de videoclipuri, tocmai a anunțat că, în următoarele luni, fiecare videoclip încărcat pe platformă va deveni automat o rolă. Nu mai trebuie să alegeți între formate – totul este unificat acum. Să analizăm […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin deschide al 23-lea magazin din România în urma unei investiții de 3 milioane de euro
4 min. de lectură

Leroy Merlin deschide al 23-lea magazin din România în urma unei investiții de 3 milioane de euro

Ceea ce a început ca o investiție de 3 milioane de euro într-un centru comercial din România este de fapt parte a unui proiect mult mai mare. În timp ce majoritatea retailerilor reduc cheltuielile, gigantul francez Leroy Merlin își dublează investițiile în Europa de Est cu un plan care ar putea remodela întregul peisaj al […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Publicitatea Microsoft devine serioasă: actualizări majore care chiar contează
4 min. de lectură

Publicitatea Microsoft devine serioasă: actualizări majore care chiar contează

Microsoft Advertising tocmai a lansat cele mai importante actualizări din ultimele luni, abordând principalele probleme care au frustrat agenții de publicitate. Aceste schimbări ar putea face în sfârșit din platformă o alternativă serioasă la Google Ads. De la raportare revizuită la schimbări majore ale logicii Performance Max și importuri simplificate între platforme – iată ce […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+