2 min. de lectură

IMM-urile din Marea Britanie prosperă cu strategii de publicitate pentru construirea mărcii

Datele recente dezvăluie o tendință izbitoare în rândul întreprinderilor mici și mijlocii (IMM-uri) din Marea Britanie: majoritatea profită de strategiile lor de publicitate și de consolidare a mărcii. Un studiu realizat de Amazon Ads arată că 86% dintre IMM-uri consideră că abordările lor actuale de publicitate au atras cu succes noi clienți și au sporit gradul de conștientizare a mărcii în ultimul an.

This article was translated for you by artificial intelligence
IMM-urile din Marea Britanie prosperă cu strategii de publicitate pentru construirea mărcii
Sursă: Depositphotos

Impactul publicității se extinde dincolo de simpla achiziție de clienți, jucând un rol crucial în creșterea afacerii. Trei sferturi dintre companiile chestionate au raportat că eforturile lor de publicitate au fost esențiale în extinderea operațiunilor lor în Marea Britanie. În plus, peste jumătate dintre respondenți au remarcat că publicitatea a contribuit la extinderea afacerii lor internaționale și la recunoașterea mărcii.

Aceste rezultate pozitive au influențat bugetele de publicitate. Dintre IMM-urile din Marea Britanie solicitate, puțin peste o treime și-au păstrat bugetul față de anul precedent, în timp ce peste jumătate și-au ajustat cheltuielile de publicitate pentru a-și sprijini eforturile de construire a mărcii.

Studiul a constatat că aproape trei sferturi din cele 600 de IMM-uri chestionate investesc activ în publicitate pentru a-și stimula brandul și afacerea. Cu toate acestea, o minoritate semnificativă, aproape treizeci la sută, nu cheltuiesc bani pe campanii publicitare. Când au fost întrebați de ce nu au făcut publicitate, cele mai frecvent raportate răspunsuri au fost costurile ridicate și randamentele dezamăgitoare ale eforturilor anterioare.

Source: Depositphotos

Ludovic de Valon, Director of Global SMB Marketing la Amazon Ads, și-a reiterat angajamentul de a simplifica marketingul pentru IMM-uri. El a subliniat eforturile lor de a depăși provocările prin intermediul punctelor de acces cu costuri reduse, a sistemelor de măsurare în buclă închisă și a prezentării eficiente a produselor către o bază largă de clienți, toate menite să sprijine creșterea afacerii și construirea mărcii.

Această cercetare subliniază importanța tot mai mare a publicității în sectorul IMM-urilor pentru dezvoltarea afacerilor și stabilirea mărcii, subliniind în același timp provocările cu care se confruntă unele companii în utilizarea acestui instrument de creștere.

Distribuiți articolul
Articole similare
WhatsApp unifică marketingul pe Facebook și Instagram
4 min. de lectură

WhatsApp unifică marketingul pe Facebook și Instagram

WhatsApp a anunțat actualizări majore pentru companii la conferința sa de la Miami, care integrează gestionarea marketingului pe WhatsApp, Facebook și Instagram. Companiile pot gestiona acum campanii pentru toate cele trei platforme prin intermediul unui singur tablou de bord Ads Manager.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reddit lansează Quality Score pentru campaniile publicitare
3 min. de lectură

Reddit lansează Quality Score pentru campaniile publicitare

Reddit tocmai a implementat ceva ce fiecare agent de publicitate va recunoaște – un sistem de scor de calitate pentru anunțuri, la fel ca cel al Google. Noul scor de optimizare evaluează configurarea contului dvs. și vă spune exact unde să vă îmbunătățiți, făcând publicitatea Reddit mai puțin un joc de ghicit.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge