Timpul mediu pe site este ca un cronometru pentru implicarea pe site. Acesta vă spune cât timp, în medie, vizitatorii stau și explorează paginile dvs. web în timpul unei singure vizite. Această valoare vă oferă o privire asupra cât de captivant este conținutul dvs. și cât de bine site-ul dvs. reține atenția vizitatorilor. Un timp mediu mai mare pe site înseamnă, de obicei, că vizitatorii găsesc ceea ce au nevoie și se bucură de șederea lor, în timp ce un timp mai scurt ar putea semnala loc pentru îmbunătățirea experienței utilizatorului sau a relevanței conținutului. Este un indicator crucial pentru webmasteri și marketeri pentru a-și regla strategiile, pentru a îmbunătăți implicarea și, în cele din urmă, pentru a crea o experiență online mai satisfăcătoare pentru vizitatori.
Shein devansează cele mai mari companii de modă din Europa cu o creștere de 48%, în timp ce Asos scade
Noi date arată un decalaj uriaș în retailul european de modă. Vânzările Shein au crescut cu 31,6% anual și au atins 48% numai în decembrie. Între timp, mărci consacrate precum H&M au rămas stabile, iar ASOS a scăzut cu 16,2%. Cifrele arată care sunt mărcile care câștigă bătălia pentru clienții europeni.