2 min. de lectură

Modulele cookie

Cookie-urile sunt înregistrări pe care un browser web le stochează după ce faceți clic pe un link afiliat. Acesta este exact modul în care funcționează marketingul afiliat.

This article was translated for you by artificial intelligence

Cookie-urile sunt înregistrări pe care un browser web le stochează după ce faceți clic pe un link afiliat. Acesta este exact modul în care funcționează marketingul afiliat. Când se face clic pe un link, un cookie este creat și stocat în browser, de obicei timp de 30 de zile. După această perioadă, acestea sunt șterse automat, iar editorul nu mai are dreptul la comision. Cookie-urile sunt datele editorului care asigură că editorul primește un comision. Acest lucru se aplică chiar dacă clientul nu face o achiziție imediat, dar revine la magazinul electronic după câteva zile. Acestea urmăresc dacă clientul face o achiziție după ce face clic pe o reclamă pentru a se asigura că editorului i se plătește comisionul.

Tipuri de cookie-uri:

  • Cookie-uri de sesiune: temporare și șterse când browserul este închis
  • Cookie-uri persistente: Rămâneți pe dispozitiv pentru o perioadă stabilită
  • Cookie-uri primare: setate de site-ul web pe care îl accesați;
  • Cookie-uri terță parte: setate de alte domenii

Funcţii:

  • Rețineți preferințele utilizatorului
  • Urmăriți comportamentul utilizatorilor pentru analize
  • Activați publicitatea personalizată
  • Mențineți sesiunile de conectare

În timp ce cookie-urile sunt cruciale pentru marketingul afiliat, ele au aplicații mai largi în tehnologia web și joacă un rol semnificativ în modul în care site-urile web moderne funcționează și interacționează cu utilizatorii.

Distribuiți articolul
Articole similare
Shein devansează cele mai mari companii de modă din Europa cu o creștere de 48%, în timp ce Asos scade
4 min. de lectură

Shein devansează cele mai mari companii de modă din Europa cu o creștere de 48%, în timp ce Asos scade

Noi date arată un decalaj uriaș în retailul european de modă. Vânzările Shein au crescut cu 31,6% anual și au atins 48% numai în decembrie. Între timp, mărci consacrate precum H&M au rămas stabile, iar ASOS a scăzut cu 16,2%. Cifrele arată care sunt mărcile care câștigă bătălia pentru clienții europeni.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
UE vizează importurile online ieftine: 12 milioane de colete zilnice se confruntă cu noi reguli
4 min. de lectură

UE vizează importurile online ieftine: 12 milioane de colete zilnice se confruntă cu noi reguli

În fiecare zi, 12 milioane de pachete mici ajung în Europa de la magazine online din afara UE. Majoritatea sunt subevaluate în mod deliberat pentru a scăpa de taxe, iar multe conțin produse nesigure. Acum, Parlamentul European vrea să schimbe regulile jocului cu noi norme care ar putea remodela modul în care facem cumpărături online.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Bye Bye E-commerce? 70% vor face cumpărături de pe TikTok până în 2030
3 min. de lectură

Bye Bye E-commerce? 70% vor face cumpărături de pe TikTok până în 2030

Cifrele sunt uluitoare. Un nou studiu realizat pe 24 000 de cumpărători din întreaga lume arată că 70% dintre aceștia se așteaptă ca, până în 2030, majoritatea cumpărăturilor lor să fie făcute prin intermediul rețelelor sociale. Aceasta înseamnă că site-urile de comerț electronic de tip Amazon care domină în prezent ar putea deveni relicve în […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU