2 min. de lectură

Ce sunt datele „Zero-Party”?

Datele zero sunt informații pe care clienții le împărtășesc în mod intenționat și proactiv cu o întreprindere. Spre deosebire de datele de la prima parte (observate din comportamentul clienților) sau de datele de la terți (obținute din surse externe), datele de la partea zero sunt furnizate în mod explicit de consumatori prin interacțiuni directe, cum […]

This article was translated for you by artificial intelligence

Datele zero sunt informații pe care clienții le împărtășesc în mod intenționat și proactiv cu o întreprindere. Spre deosebire de datele de la prima parte (observate din comportamentul clienților) sau de datele de la terți (obținute din surse externe), datele de la partea zero sunt furnizate în mod explicit de consumatori prin interacțiuni directe, cum ar fi centrele de preferințe, testele, sondajele, actualizările de profil și intențiile de cumpărare.

Caracteristici cheie:

  • Partajate în mod voluntar: Clienții aleg în mod activ să furnizeze aceste informații
  • Precizie ridicată: Datele provin direct de la sursă (client)
  • Contextuale: adesea includ preferințe, intenții și context personal
  • bazate pe permisiune: Colectate cu transparență și consimțământ depline

Beneficii:

  • Personalizare mai puternică fără probleme de confidențialitate
  • Date de calitate superioară pentru adaptarea recomandărilor
  • Îmbunătățirea încrederii clienților prin colectarea transparentă a datelor
  • Reducerea dependenței de cookie-uri și de urmărirea terților
  • Capacitatea sporită de a anticipa nevoile clienților

Brandurile de comerț electronic colectează date de la nicio parte prin teste interactive, profiluri de stil, liste de dorințe, formulare de feedback pentru produse și centre de preferințe care permit clienților să își controleze experiența de cumpărături.

Distribuiți articolul
Articole similare
Actualizare GTM Tag Loading: Modificări esențiale pentru urmărirea conversiilor în comerțul electronic
4 min. de lectură

Actualizare GTM Tag Loading: Modificări esențiale pentru urmărirea conversiilor în comerțul electronic

Ați primit un e-mail despre modificările aduse modului în care Google Tag Manager (GTM) va încărca etichetele Google Ads și Floodlight începând cu 10 aprilie 2025? Această actualizare poate afecta urmărirea conversiilor, remarketing-ul și modul în care gestionați etichetele în GTM. Ce anume se schimbă, de ce se întâmplă și ce ar trebui să faceți? […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
De la $25K la $175K venituri lunare: Studiu de caz privind strategia PPC pentru comerțul electronic de modă
9 min. de lectură

De la $25K la $175K venituri lunare: Studiu de caz privind strategia PPC pentru comerțul electronic de modă

Căutați inspirație despre cum să vă dezvoltați afacerea de comerț electronic prin intermediul publicității plătite? David Krumpar de la Lighthouse Media Solutions a pregătit acest studiu de caz excepțional care prezintă modul în care un brand de modă durabilă a obținut rezultate remarcabile. În doar șase luni, strategia lor PPC cuprinzătoare a transformat performanța digitală […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+