2 min. de lectură

Ce sunt datele „Zero-Party”?

Datele zero sunt informații pe care clienții le împărtășesc în mod intenționat și proactiv cu o întreprindere. Spre deosebire de datele de la prima parte (observate din comportamentul clienților) sau de datele de la terți (obținute din surse externe), datele de la partea zero sunt furnizate în mod explicit de consumatori prin interacțiuni directe, cum […]

This article was translated for you by artificial intelligence

Datele zero sunt informații pe care clienții le împărtășesc în mod intenționat și proactiv cu o întreprindere. Spre deosebire de datele de la prima parte (observate din comportamentul clienților) sau de datele de la terți (obținute din surse externe), datele de la partea zero sunt furnizate în mod explicit de consumatori prin interacțiuni directe, cum ar fi centrele de preferințe, testele, sondajele, actualizările de profil și intențiile de cumpărare.

Caracteristici cheie:

  • Partajate în mod voluntar: Clienții aleg în mod activ să furnizeze aceste informații
  • Precizie ridicată: Datele provin direct de la sursă (client)
  • Contextuale: adesea includ preferințe, intenții și context personal
  • bazate pe permisiune: Colectate cu transparență și consimțământ depline

Beneficii:

  • Personalizare mai puternică fără probleme de confidențialitate
  • Date de calitate superioară pentru adaptarea recomandărilor
  • Îmbunătățirea încrederii clienților prin colectarea transparentă a datelor
  • Reducerea dependenței de cookie-uri și de urmărirea terților
  • Capacitatea sporită de a anticipa nevoile clienților

Brandurile de comerț electronic colectează date de la nicio parte prin teste interactive, profiluri de stil, liste de dorințe, formulare de feedback pentru produse și centre de preferințe care permit clienților să își controleze experiența de cumpărături.

Distribuiți articolul
Articole similare
Facebook simplifică conținutul video: Tot conținutul devine în curând bobine
7 min. de lectură

Facebook simplifică conținutul video: Tot conținutul devine în curând bobine

Iată o actualizare a platformei care va schimba modul în care milioane de oameni partajează videoclipuri. Pe măsură ce Facebook simplifică crearea de videoclipuri, tocmai a anunțat că, în următoarele luni, fiecare videoclip încărcat pe platformă va deveni automat o rolă. Nu mai trebuie să alegeți între formate – totul este unificat acum. Să analizăm […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin deschide al 23-lea magazin din România în urma unei investiții de 3 milioane de euro
4 min. de lectură

Leroy Merlin deschide al 23-lea magazin din România în urma unei investiții de 3 milioane de euro

Ceea ce a început ca o investiție de 3 milioane de euro într-un centru comercial din România este de fapt parte a unui proiect mult mai mare. În timp ce majoritatea retailerilor reduc cheltuielile, gigantul francez Leroy Merlin își dublează investițiile în Europa de Est cu un plan care ar putea remodela întregul peisaj al […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Publicitatea Microsoft devine serioasă: actualizări majore care chiar contează
4 min. de lectură

Publicitatea Microsoft devine serioasă: actualizări majore care chiar contează

Microsoft Advertising tocmai a lansat cele mai importante actualizări din ultimele luni, abordând principalele probleme care au frustrat agenții de publicitate. Aceste schimbări ar putea face în sfârșit din platformă o alternativă serioasă la Google Ads. De la raportare revizuită la schimbări majore ale logicii Performance Max și importuri simplificate între platforme – iată ce […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+