1 min. de lectură

Ce este plata pe vânzare (PPS)?

Model de comision în care afiliații sunt plătiți cu un procent din valoarea vânzării. Aceasta este cea mai comună structură de remunerare a afiliaților, recompensând direct partenerii pentru obținerea de venituri reale.

This article was translated for you by artificial intelligence

Model de comision în care afiliații sunt plătiți cu un procent din valoarea vânzării. Aceasta este cea mai comună structură de remunerare a afiliaților, recompensând direct partenerii pentru obținerea de venituri reale. Rata comisionului variază de obicei în funcție de categoria de produse, punctul de preț și marjele de profit. Comercianții beneficiază de un risc minim, deoarece plata are loc numai după confirmarea vânzărilor. Pentru afiliați, PPS oferă un potențial de câștiguri mai mari pentru produsele premium și achizițiile recurente. Acest model funcționează deosebit de bine pentru comerțul electronic, serviciile de abonament și produsele digitale, unde valorile tranzacțiilor și căile de conversie pot fi urmărite în mod clar.

Distribuiți articolul
Articole similare
Actualizare GTM Tag Loading: Modificări esențiale pentru urmărirea conversiilor în comerțul electronic
4 min. de lectură

Actualizare GTM Tag Loading: Modificări esențiale pentru urmărirea conversiilor în comerțul electronic

Ați primit un e-mail despre modificările aduse modului în care Google Tag Manager (GTM) va încărca etichetele Google Ads și Floodlight începând cu 10 aprilie 2025? Această actualizare poate afecta urmărirea conversiilor, remarketing-ul și modul în care gestionați etichetele în GTM. Ce anume se schimbă, de ce se întâmplă și ce ar trebui să faceți? […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
De la $25K la $175K venituri lunare: Studiu de caz privind strategia PPC pentru comerțul electronic de modă
9 min. de lectură

De la $25K la $175K venituri lunare: Studiu de caz privind strategia PPC pentru comerțul electronic de modă

Căutați inspirație despre cum să vă dezvoltați afacerea de comerț electronic prin intermediul publicității plătite? David Krumpar de la Lighthouse Media Solutions a pregătit acest studiu de caz excepțional care prezintă modul în care un brand de modă durabilă a obținut rezultate remarcabile. În doar șase luni, strategia lor PPC cuprinzătoare a transformat performanța digitală […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+