În lumea cumpărăturilor online, o pagină cu detalii despre produs (PDP) servește drept vitrină digitală pentru articole individuale. Este o pagină web dedicată pe o platformă de comerț electronic care acționează ca un agent de vânzări virtual, oferind o privire aprofundată asupra unui anumit produs. Când potențialii cumpărători fac clic pe un articol care le atrage atenția, sunt direcționați către această pagină, care își propune să ofere toate detaliile esențiale de care ar putea avea nevoie pentru a face o achiziție în cunoștință de cauză.
Shein devansează cele mai mari companii de modă din Europa cu o creștere de 48%, în timp ce Asos scade
Noi date arată un decalaj uriaș în retailul european de modă. Vânzările Shein au crescut cu 31,6% anual și au atins 48% numai în decembrie. Între timp, mărci consacrate precum H&M au rămas stabile, iar ASOS a scăzut cu 16,2%. Cifrele arată care sunt mărcile care câștigă bătălia pentru clienții europeni.