1 min. de lectură

Ce este CRO?

CRO înseamnă Optimizarea ratei de conversie. Acest termen reprezintă diversele activități implicate în optimizarea unui site web pentru a crește rata de conversie.

This article was translated for you by artificial intelligence

CRO înseamnă Optimizarea ratei de conversie. Acest termen reprezintă diversele activități implicate în optimizarea unui site web pentru a crește rata de conversie. Aceste modificări sunt legate de experiența utilizatorului, adică încercarea de a face site-ul mai ușor de utilizat și de succes. Este, de asemenea, legat de testarea site-urilor web, cum ar fi testarea A / B, care examinează ce formă de site web este mai atrăgătoare pentru client. O altă metodă poate fi cercetarea audienței, care are ca scop cunoașterea publicului țintă, astfel încât specialiștii în marketing să își poată adapta campaniile și vânzările online.

 

Distribuiți articolul
Articole similare
GPeC SUMMIT 2025: Sărbătorim 20 de ani de comerț electronic în București
3 min. de lectură

GPeC SUMMIT 2025: Sărbătorim 20 de ani de comerț electronic în București

GPeC SUMMIT, cel mai important eveniment de e-commerce și marketing online din România și Europa de Est, își va sărbători cea de-a 20-a aniversare în mai 2025 cu un program excepțional de două zile. Evenimentul este pregătit să atragă elita pieței digitale, inclusiv peste 800 de participanți de nivel C.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Beneficiile expansiunii globale: De ce ar trebui să o luați în considerare
16 min. de lectură

Beneficiile expansiunii globale: De ce ar trebui să o luați în considerare

Modul de a face afaceri trece printr-o schimbare constantă; acest lucru nu este surprinzător. Pe fondul interconectării din ce în ce mai mari, se pare că granițele dintre țări, dacă nu au dispărut, cel puțin au devenit mai puțin o barieră – mai mult simbolică decât reală atunci când vine vorba de creștere. Extinderea pe […]

Silvi Nuñez Silvi Nuñez
Managing Director, Optimational
Citiți articolul
Care sunt țările europene care se bazează cel mai mult pe comerțul electronic extern? O privire asupra comerțului transfrontalier în Europa
3 min. de lectură

Care sunt țările europene care se bazează cel mai mult pe comerțul electronic extern? O privire asupra comerțului transfrontalier în Europa

Constatările recente ale European Commerce Database (ECDB) relevă modele regionale uimitoare în ceea ce privește modul în care diferitele națiuni europene se angajează cu comercianții cu amănuntul online internaționali și care țări europene se bazează cel mai mult pe comerțul electronic străin. Această analiză explorează diferitele grade de adoptare a comerțului electronic transfrontalier pe întreg […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+