1 min. de lectură

Ce este conținutul duplicat?

Termenul de conținut duplicat poate fi găsit în special în căutarea SEO. Se referă la conținut identic care poate fi găsit pe două sau mai multe site-uri web în același timp.

This article was translated for you by artificial intelligence

Termenul de conținut duplicat poate fi găsit în special în căutarea SEO. Se referă la conținut identic care poate fi găsit pe două sau mai multe site-uri web în același timp. Conținutul duplicat poate lua o varietate de forme, cum ar fi conținutul furat direct care a fost preluat de pe alte site-uri fără permisiune sau conținutul care a fost partajat cu permisiunea autorului, dar acest lucru trebuie configurat într-un mod evident pentru motoarele de căutare SEO. Problema care apare între duplicate poate fi, de asemenea, adresele URL identice sau similare.

 

Distribuiți articolul
Articole similare
Actualizare GTM Tag Loading: Modificări esențiale pentru urmărirea conversiilor în comerțul electronic
4 min. de lectură

Actualizare GTM Tag Loading: Modificări esențiale pentru urmărirea conversiilor în comerțul electronic

Ați primit un e-mail despre modificările aduse modului în care Google Tag Manager (GTM) va încărca etichetele Google Ads și Floodlight începând cu 10 aprilie 2025? Această actualizare poate afecta urmărirea conversiilor, remarketing-ul și modul în care gestionați etichetele în GTM. Ce anume se schimbă, de ce se întâmplă și ce ar trebui să faceți? […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
De la $25K la $175K venituri lunare: Studiu de caz privind strategia PPC pentru comerțul electronic de modă
9 min. de lectură

De la $25K la $175K venituri lunare: Studiu de caz privind strategia PPC pentru comerțul electronic de modă

Căutați inspirație despre cum să vă dezvoltați afacerea de comerț electronic prin intermediul publicității plătite? David Krumpar de la Lighthouse Media Solutions a pregătit acest studiu de caz excepțional care prezintă modul în care un brand de modă durabilă a obținut rezultate remarcabile. În doar șase luni, strategia lor PPC cuprinzătoare a transformat performanța digitală […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+