3 min. de lectură

Creșteți scorul de performanță al magazinului dvs. TikTok cu noi repere de categorie

Începând de ieri, 13 martie 2025, TikTok a finalizat o actualizare majoră a sistemului său Shop Performance Score. Noua abordare compară acum performanța dvs. de vânzător cu cea a altor vânzători din aceeași categorie de produse listate, mai degrabă decât cu piața în ansamblu.

This article was translated for you by artificial intelligence
Creșteți scorul de performanță al magazinului dvs. TikTok cu noi repere de categorie
Sursă: Depositphotos

Modificări importante descrise

Schimbarea înseamnă că „scorul dvs. va fi comparat cu alți vânzători din categoria dvs. de listare a produselor, în loc de întreaga piață, pentru a vă ajuta să obțineți o imagine mai exactă și sfaturi utile legate de afacerea dvs.”

Pașii implicați în procesul de implementare sunt următorii:

  • Fiecare măsurătoareShop Performance Score (SPS) este acum comparată cu punctele de referință care sunt relevante pentru categoria dvs. de produse specifică
  • Categoria de produse cu cele mai multe comenzi livrate în ultimele nouăzeci de zile servește drept punct de referință
  • Unii vânzători pot observa schimbări în SPS-ul lor general ca urmare a acestei ajustări

Implicații pentru vânzători

Vânzătorii nu trebuie să facă nimic; tranziția are loc de la sine. Aceste noi puncte de referință specifice categoriei au fost deja utilizate în calculele scorului de performanță al magazinului începând de ieri, 13 martie 2025. Trebuie doar să accesați tabloul de bord al performanței magazinului în Centrul Vânzătorului TikTok pentru a vedea cele mai recente detalii de calcul.

TikTok Shop launch product listing category-based benchmarks

Source: seller-uk.tiktok.com

Referitor la ratingul de performanță al magazinului

Pentru cei care nu sunt familiarizați cu ideea, Scorul de performanță al magazinului este un instrument care îi ajută pe proprietarii de magazine să își evalueze și să își îmbunătățească capacitatea de a interacționa cu clienții și de a-i păstra ca clienți fideli. Insigna Star Shop, accesul la marketing afiliat, campanii, transport gratuit cofinanțat, cadouri live și vizibilitate sporită pentru potențialii clienți sunt doar câteva dintre beneficiile care vin odată cu obținerea unui rating „Bun” sau mai mare.

Magazinele care au finalizat cel puțin 30 de comenzi în ultimele 90 de zile și nu au comenzi care au fost marcate ca fiind frauduloase sunt singurele eligibile pentru acest punctaj. Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați documentația pentru Centrul Vânzătorului TikTok Shop, care conține toate detaliile referitoare la aceste modificări.

Distribuiți articolul
Articole similare
WhatsApp unifică marketingul pe Facebook și Instagram
4 min. de lectură

WhatsApp unifică marketingul pe Facebook și Instagram

WhatsApp a anunțat actualizări majore pentru companii la conferința sa de la Miami, care integrează gestionarea marketingului pe WhatsApp, Facebook și Instagram. Companiile pot gestiona acum campanii pentru toate cele trei platforme prin intermediul unui singur tablou de bord Ads Manager.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reddit lansează Quality Score pentru campaniile publicitare
3 min. de lectură

Reddit lansează Quality Score pentru campaniile publicitare

Reddit tocmai a implementat ceva ce fiecare agent de publicitate va recunoaște – un sistem de scor de calitate pentru anunțuri, la fel ca cel al Google. Noul scor de optimizare evaluează configurarea contului dvs. și vă spune exact unde să vă îmbunătățiți, făcând publicitatea Reddit mai puțin un joc de ghicit.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge