3 min. de lectură

Creșteți scorul de performanță al magazinului dvs. TikTok cu noi repere de categorie

Începând de ieri, 13 martie 2025, TikTok a finalizat o actualizare majoră a sistemului său Shop Performance Score. Noua abordare compară acum performanța dvs. de vânzător cu cea a altor vânzători din aceeași categorie de produse listate, mai degrabă decât cu piața în ansamblu.

This article was translated for you by artificial intelligence
Creșteți scorul de performanță al magazinului dvs. TikTok cu noi repere de categorie
Sursă: Depositphotos

Modificări importante descrise

Schimbarea înseamnă că „scorul dvs. va fi comparat cu alți vânzători din categoria dvs. de listare a produselor, în loc de întreaga piață, pentru a vă ajuta să obțineți o imagine mai exactă și sfaturi utile legate de afacerea dvs.”

Pașii implicați în procesul de implementare sunt următorii:

  • Fiecare măsurătoareShop Performance Score (SPS) este acum comparată cu punctele de referință care sunt relevante pentru categoria dvs. de produse specifică
  • Categoria de produse cu cele mai multe comenzi livrate în ultimele nouăzeci de zile servește drept punct de referință
  • Unii vânzători pot observa schimbări în SPS-ul lor general ca urmare a acestei ajustări

Implicații pentru vânzători

Vânzătorii nu trebuie să facă nimic; tranziția are loc de la sine. Aceste noi puncte de referință specifice categoriei au fost deja utilizate în calculele scorului de performanță al magazinului începând de ieri, 13 martie 2025. Trebuie doar să accesați tabloul de bord al performanței magazinului în Centrul Vânzătorului TikTok pentru a vedea cele mai recente detalii de calcul.

TikTok Shop launch product listing category-based benchmarks

Source: seller-uk.tiktok.com

Referitor la ratingul de performanță al magazinului

Pentru cei care nu sunt familiarizați cu ideea, Scorul de performanță al magazinului este un instrument care îi ajută pe proprietarii de magazine să își evalueze și să își îmbunătățească capacitatea de a interacționa cu clienții și de a-i păstra ca clienți fideli. Insigna Star Shop, accesul la marketing afiliat, campanii, transport gratuit cofinanțat, cadouri live și vizibilitate sporită pentru potențialii clienți sunt doar câteva dintre beneficiile care vin odată cu obținerea unui rating „Bun” sau mai mare.

Magazinele care au finalizat cel puțin 30 de comenzi în ultimele 90 de zile și nu au comenzi care au fost marcate ca fiind frauduloase sunt singurele eligibile pentru acest punctaj. Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați documentația pentru Centrul Vânzătorului TikTok Shop, care conține toate detaliile referitoare la aceste modificări.

Distribuiți articolul
Articole similare
Shein devansează cele mai mari companii de modă din Europa cu o creștere de 48%, în timp ce Asos scade
4 min. de lectură

Shein devansează cele mai mari companii de modă din Europa cu o creștere de 48%, în timp ce Asos scade

Noi date arată un decalaj uriaș în retailul european de modă. Vânzările Shein au crescut cu 31,6% anual și au atins 48% numai în decembrie. Între timp, mărci consacrate precum H&M au rămas stabile, iar ASOS a scăzut cu 16,2%. Cifrele arată care sunt mărcile care câștigă bătălia pentru clienții europeni.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
UE vizează importurile online ieftine: 12 milioane de colete zilnice se confruntă cu noi reguli
4 min. de lectură

UE vizează importurile online ieftine: 12 milioane de colete zilnice se confruntă cu noi reguli

În fiecare zi, 12 milioane de pachete mici ajung în Europa de la magazine online din afara UE. Majoritatea sunt subevaluate în mod deliberat pentru a scăpa de taxe, iar multe conțin produse nesigure. Acum, Parlamentul European vrea să schimbe regulile jocului cu noi norme care ar putea remodela modul în care facem cumpărături online.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Bye Bye E-commerce? 70% vor face cumpărături de pe TikTok până în 2030
3 min. de lectură

Bye Bye E-commerce? 70% vor face cumpărături de pe TikTok până în 2030

Cifrele sunt uluitoare. Un nou studiu realizat pe 24 000 de cumpărători din întreaga lume arată că 70% dintre aceștia se așteaptă ca, până în 2030, majoritatea cumpărăturilor lor să fie făcute prin intermediul rețelelor sociale. Aceasta înseamnă că site-urile de comerț electronic de tip Amazon care domină în prezent ar putea deveni relicve în […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU