
Modificări importante descrise
Schimbarea înseamnă că „scorul dvs. va fi comparat cu alți vânzători din categoria dvs. de listare a produselor, în loc de întreaga piață, pentru a vă ajuta să obțineți o imagine mai exactă și sfaturi utile legate de afacerea dvs.”
Pașii implicați în procesul de implementare sunt următorii:
- Fiecare măsurătoareShop Performance Score (SPS) este acum comparată cu punctele de referință care sunt relevante pentru categoria dvs. de produse specifică
- Categoria de produse cu cele mai multe comenzi livrate în ultimele nouăzeci de zile servește drept punct de referință
- Unii vânzători pot observa schimbări în SPS-ul lor general ca urmare a acestei ajustări
Implicații pentru vânzători
Vânzătorii nu trebuie să facă nimic; tranziția are loc de la sine. Aceste noi puncte de referință specifice categoriei au fost deja utilizate în calculele scorului de performanță al magazinului începând de ieri, 13 martie 2025. Trebuie doar să accesați tabloul de bord al performanței magazinului în Centrul Vânzătorului TikTok pentru a vedea cele mai recente detalii de calcul.

Source: seller-uk.tiktok.com
Referitor la ratingul de performanță al magazinului
Pentru cei care nu sunt familiarizați cu ideea, Scorul de performanță al magazinului este un instrument care îi ajută pe proprietarii de magazine să își evalueze și să își îmbunătățească capacitatea de a interacționa cu clienții și de a-i păstra ca clienți fideli. Insigna Star Shop, accesul la marketing afiliat, campanii, transport gratuit cofinanțat, cadouri live și vizibilitate sporită pentru potențialii clienți sunt doar câteva dintre beneficiile care vin odată cu obținerea unui rating „Bun” sau mai mare.
Magazinele care au finalizat cel puțin 30 de comenzi în ultimele 90 de zile și nu au comenzi care au fost marcate ca fiind frauduloase sunt singurele eligibile pentru acest punctaj. Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați documentația pentru Centrul Vânzătorului TikTok Shop, care conține toate detaliile referitoare la aceste modificări.