
Pentru a rămâne în centrul atenției, profesia are nevoie de o suprastructură sub forma a ceva ce AI nu poate oferi încă. Ce este acesta? Citatele oneste de la experți respectați în domeniu dau textului o ștampilă de credibilitate și îl ridică deasupra maselor de bloguri convenționale ușoare.
Vi s-a cerut să scrieți o copie interesantă?
Scrierea unei declarații lungi pe orice subiect nu este o problemă pentru AI. Dar crearea unui blog despre jucării, de exemplu, care nu este doar o serie fadă de linii pentru a umple spațiul, poate fi interesantă. Adresați-vă unui psiholog, unui educator și unei mame specifice și puneți informații în lume care sunt autentice, autentice și au un mesaj specific.
Scrii un blog pentru o companie care vinde panouri fotovoltaice? Luați legătura cu un eco-activist sau cu un expert în energie, astfel încât să puteți vorbi direct nu doar cu agentul de vânzări, ci și cu un anumit client mulțumit. Desigur, acest lucru va necesita mai mult timp și efort. Dar aceasta este o taxă pe calitate care trebuie luată în considerare. Calculul uscat al AI al beneficiilor instalării panourilor fotovoltaice va fi brusc inadecvat în comparație cu textul dvs.
Se pare că prezentul tânjește după o întoarcere la jurnalismul onest, când editorul a ieșit pe teren, a interacționat personal cu respondenții și și-a luat informațiile direct, nu de la Google. Textul ușor va fi lăsat în seama inteligenței artificiale, dar declarațiile „live” vor fi în continuare domeniul nostru, cel puțin pentru o vreme.