2 min. de lectură

De ce este important să citați experți atunci când scrieți bloguri?

Situația actuală a pieței nu este cea mai roz datorită utilizării AI pentru copywriteri. Fiecare companie se va gândi de două ori dacă merită să investească într-o copie de calitate de la un expert sau dacă copia generată de AI va fi suficientă.

This article was translated for you by artificial intelligence
De ce este important să citați experți atunci când scrieți bloguri?
Sursă: Depositphotos

Pentru a rămâne în centrul atenției, profesia are nevoie de o suprastructură sub forma a ceva ce AI nu poate oferi încă. Ce este acesta? Citatele oneste de la experți respectați în domeniu dau textului o ștampilă de credibilitate și îl ridică deasupra maselor de bloguri convenționale ușoare.

Vi s-a cerut să scrieți o copie interesantă?

Scrierea unei declarații lungi pe orice subiect nu este o problemă pentru AI. Dar crearea unui blog despre jucării, de exemplu, care nu este doar o serie fadă de linii pentru a umple spațiul, poate fi interesantă. Adresați-vă unui psiholog, unui educator și unei mame specifice și puneți informații în lume care sunt autentice, autentice și au un mesaj specific.

Scrii un blog pentru o companie care vinde panouri fotovoltaice? Luați legătura cu un eco-activist sau cu un expert în energie, astfel încât să puteți vorbi direct nu doar cu agentul de vânzări, ci și cu un anumit client mulțumit. Desigur, acest lucru va necesita mai mult timp și efort. Dar aceasta este o taxă pe calitate care trebuie luată în considerare. Calculul uscat al AI al beneficiilor instalării panourilor fotovoltaice va fi brusc inadecvat în comparație cu textul dvs.

Se pare că prezentul tânjește după o întoarcere la jurnalismul onest, când editorul a ieșit pe teren, a interacționat personal cu respondenții și și-a luat informațiile direct, nu de la Google. Textul ușor va fi lăsat în seama inteligenței artificiale, dar declarațiile „live” vor fi în continuare domeniul nostru, cel puțin pentru o vreme.

Distribuiți articolul
Articole similare
Strategii de localizare a conținutului pentru comerțul electronic global
32 min. de lectură

Strategii de localizare a conținutului pentru comerțul electronic global

Localizarea conținutului face companiile să aibă de 3 ori mai multe șanse de a crește vânzările globale, conform unui studiu realizat în 2024 de Common Sense Advisory. Vă vom arăta cinci metode practice de localizare care funcționează chiar acum în comerțul electronic global. Aceste metode se concentrează pe calitatea traducerii, adaptarea culturală și SEO specific […]

Alexandra Bukovčanová Alexandra Bukovčanová
Chief Marketing Officer, Translata
Citiți articolul
Copywriting vs. Content Writing
4 min. de lectură

Copywriting vs. Content Writing

Orice companie de comerț electronic trebuie să înțeleagă diferențele dintre copywriting și content writing. Deși au utilizări diferite și aplică strategii diferite, ambele sunt esențiale în atragerea și implicarea clienților. Acest articol explică diferențele dintre aceste stiluri de scriere pentru a vă ajuta să luați decizii de marketing mai bune.

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+