10 min. de lectură

Cum să creați un curs online de succes în 5 pași simpli?

Un curs online este modalitatea perfectă de a vă împărtăși experiența și de a vă crește bugetul. Cum creezi un curs de succes?

This article was translated for you by artificial intelligence
Cum să creați un curs online de succes în 5 pași simpli?
Sursă: Depositphotos

Pe lângă alegerea subiectului potrivit, este important să aveți o strategie și un plan. Cine este publicul tău țintă? Există interes pentru subiectul ales? Cum vă puteți vinde cursul? Cum îl puteți îmbunătăți și duce la nivelul următor? Dacă doriți să aflați mai multe, citiți acest articol acum.

Nu ezitați să vă creați propriul curs online

De obicei, nu aveți nevoie de un certificat, licență sau diplomă pentru a crea un curs online. Dar depinde de domeniul tău. Majoritatea cursurilor online sunt create de oameni care și-au dobândit cunoștințele prin învățare informală și auto-educație. Desigur, dacă doriți să adăugați o „ștampilă” de expertiză la cursul dvs., de exemplu cu un certificat sau alt document, acesta poate fi un avantaj pentru dvs.

Înainte de a începe să lucrați la cursul dvs. online, răspundeți la următoarele întrebări:

  • Am cunoștințe care ar putea fi utile altora?
  • Pot oferi oamenilor ceva ce ar putea dori să încerce?
  • Există și alte persoane interesate de acest subiect?
  • Am o abilitate pe care majoritatea oamenilor nu o au?

Dacă ați răspuns da la oricare dintre aceste întrebări, începeți să vă creați cursul online. Probabil că aveți ceva de oferit lumii.

1. Un subiect care nu numai că te interesează, ci și publicul tău

Alegeți un subiect de curs pe care îl cunoașteți sau vă place. Ești profesor de engleză sau programator? Creați un curs online de engleză sau programare.

În același timp, nu uitați să faceți subiectul interesant pentru publicul dvs. Trebuie să simți că subiectul ales va rezona cu ei. Acesta este singurul mod în care îl puteți face suficient de interesant pentru a menține oamenii interesați. Dacă alegeți un subiect care nu vă „atrage” atenția, acesta se va vedea în rezultatul general. De asemenea, probabil că te vei plictisi repede.

Împărtășiți-vă know-how-ul pe un subiect care vi se potrivește

Gândiți-vă la experiența, abilitățile și talentele voastre. Îți place să gătești? Începeți un curs de gătit online. Nu trebuie să fii expert în subiectul pe care îl alegi pentru cursul tău online. Important este să reușești. La urma urmei, subiectele cele mai de succes sunt de obicei cele care sunt considerate un hobby.

Amintiți-vă, dacă vă place subiectul, sunteți bun la el, aveți experiență în el și, de asemenea, îndeplinește o nevoie pentru altcineva, sunteți în cea mai bună poziție pentru a vă monetiza expertiza;

Discutați despre tendințele

Cursul tău online nu trebuie să fie despre hobby-ul tău. Puteți alege un subiect care rezonează în societate. Din nou, trebuie să aveți cunoștințe în domeniu și, cel mai important, să urmați tendințele. Aflați ce îi interesează pe oameni, ce caută și ce le lipsește. Împărtășește-ți cunoștințele cu ei.

Acest accent nu poate fi realizat fără o cercetare extinsă a resurselor legate de subiect. Trebuie să sapi adânc, să o înțelegi și să o poți comunica, având în același timp propria opinie sau experiență.

Vrei să reușești? Iată ce trebuie să știți

Indiferent de subiectul pe care îl alegeți, experiențele și poveștile personale vor fi un avantaj pentru curs. Cunoștințele și abilitățile dvs. în domeniu sunt, de asemenea, importante. Prezentarea dvs. ca expert va adăuga credibilitate cursului.

Pentru a vă face cursul atractiv, merită cu siguranță să veniți cu un titlu atrăgător. Titlul ar trebui să clarifice cât mai clar posibil pentru cine este cursul și ce vor învăța. Cu cât titlul este mai concis, cu atât este mai probabil ca persoanele interesate de subiect să se înscrie la curs.

2. Oferiți un curs?

Când alegeți un subiect pentru un curs online, verificați dacă există interes pentru acesta. Nimic nu te va dezamăgi mai mult decât să afli că ai petrecut ore întregi pregătind un curs pe care nimeni nu îl va urma.

Înainte de a începe, faceți câteva cercetări de piață pentru a vedea dacă există o cerere pentru subiectul dvs. Puneți-vă 3 întrebări de bază și aflați răspunsurile:

  • Subiectul dvs. este solicitat? Sunt oamenii interesați de asta? – Utilizați diverse instrumente pentru a afla cât de popular și de solicitat este subiectul dvs., explorați rețelele sociale și aflați ce fac oamenii cel mai mult legat de subiectul dvs.
  • Poate cursul dvs. online să umple un gol de pe piață? – Cercetați concurența în domeniul dvs. Ce au reușit oamenii să învețe și ce le puteți oferi?
  • Oamenii vor fi dispuși să plătească pentru cursul tău? – Aflați dacă soluția la problema pe care o oferiți în cursul dvs. este suficient de atractivă pentru ca oamenii să plătească pentru aceasta. De asemenea, încercați o formă de pre-vânzare a cursului dvs. pentru a vedea dacă merită să creați un curs. Nu uitați să vă uitați la competiție. Dacă oamenii sunt dispuși să le plătească, sunt șanse să te plătească.

Nu subestimați concurența

Înainte de a vă lansa cursul online fantastic în lumea online, aflați ce face concurența. Aflați ce oferă clienților, ce apreciază clienții și ce le lipsește, formatul și structura cursului sau publicul țintă pe care îl vizează. Nu vă închideți capul dacă descoperiți că industria dvs. este extrem de competitivă.

Încercați să găsiți o zonă pe care alții din industrie nu o acoperă. Acesta va fi „cârligul” tău pentru potențialii studenți. Faceți din această zonă punctul central al cursului dvs. Cu siguranță veți putea vinde cursuri de formare care oferă oamenilor ceva în plus, mai degrabă decât un curs care este la fel ca zeci sau sute de altele.

3. Cine este publicul tău țintă?

Cunoașterea publicului țintă este cheia succesului tău. Trebuie să știți cine este grupul dvs. de oameni care ar putea cumpăra cursul dvs.

Dacă știți pentru cine vă pregătiți cursul, va fi mult mai ușor să îl pregătiți. De ce?

  • Veți ști ce îi motivează să cumpere.
  • Veți ști ce probleme vor să rezolve.

Este important să vă cunoașteți publicul sau grupul țintă cât de mult puteți. Aceste cunoștințe vor face mai ușor să vă gândiți nu numai la conținut, ci și la formatul cursului, cum să îl promovați, publicul țintă, limba de comunicare etc.

Ce trebuie să știți despre publicul țintă?

  • Ce canale de comunicare folosesc (social media, TV, radio, print)?
  • Ce fac pentru a-și câștiga existența?
  • Ce îi interesează?
  • Care este vârsta lor?
  • Care este venitul lor mediu?
  • De ce ți-au ales cursul?
  • Cât ar fi dispuși să plătească pentru un astfel de curs?

4. Cum vă puteți vinde cursul online?

Dacă cursul dvs. online nu va fi gratuit, dar decideți să îl vindeți, trebuie să alegeți o platformă de vânzări care să se potrivească nevoilor dvs . și să fie ușoară și prietenoasă pentru clienții dvs.

Platforma de vânzări potrivită vă poate face vânzarea cursurilor online mult mai ușoară. Cum ar trebui să arate o platformă simplă și eficientă pentru vânzarea cursurilor online?

  • Este ușor de utilizat – nu numai pentru dvs., ci și pentru clienții dvs. Vă permite să configurați procesele pe care trebuie să le vindeți.
  • Nu scoate bani din buzunar inutil – plătiți o sumă rezonabilă pentru a-i rula. Dacă nu vindeți cursul, nu plătiți nimic. Dacă vindeți, comisionul este rezonabil.
  • Funcționează cu alte instrumente de afaceri – poate fi conectat la banca dvs., sistemul de facturare, instrumentele de e-mail etc.
  • Are asistență fiabilă pentru clienți – dacă nu sunteți sigur de ceva, platforma are asistență pentru clienți pentru a vă rezolva problema în cel mai scurt timp posibil și într-o limbă pe care o înțelegeți.

5. Povestește-ne despre proiectul tău și află cum merge

Nu ar fi păcat să petreceți ore întregi pregătindu-vă și apoi să pierdeți profiturile pentru că nu v-ați promovat suficient cursul online? Nu uitați să vă promovați proiectul în mod corespunzător. De aceea merită să înțelegeți peisajul de marketing. Marketingul este ceea ce aduce produsul dvs. în fața publicului țintă.

Cum vă puteți promova cursul?

  • Anunțați-i despre asta cu o campanie de marketing prin e-mail.
  • Promovați-l pe social media.
  • Faceți spațiu pentru acesta pe site-ul sau blogul dvs.
  • Implică-i pe influencerii potriviți în promovarea ta.
  • Oferiți-l într-o comunitate care reunește publicul țintă.

Cea mai eficientă promovare este cea care se potrivește cu publicul țintă. Gândiți-vă la canalele promoționale care îi atrag, tipul de tratament pe care îl preferă (grafică, videoclipuri, articole, povești etc.), limba pe care o vorbesc, rețelele sociale pe care se află etc. Dacă aveți bugetul, puteți plăti pentru publicitate pe Facebook sau căutare Google, de exemplu.

Feedback – mare ajutor

Dacă doriți să știți cum vă descurcați cu cursul dvs. online, ce faceți bine și ce pierd studenții dvs., merită să obțineți un feedback. În acest fel, veți putea utiliza datele pentru a vă îmbunătăți cursul și a-l duce la nivelul următor.

Puteți obține feedback în timpul cursului, dar și după curs. Pe lângă chestionarele online, puteți utiliza și instrumente pentru a colecta date din campaniile de marketing, de exemplu. Acestea includ Google Analytics, Facebook Insights și multe altele.

Amintiți-vă că un curs online de succes depinde nu numai de cunoștințele și abilitățile dvs., ci și de subiectul potrivit, cunoașterea publicului țintă, promovarea necesară și perspectivele din feedback.

Distribuiți articolul
Articole similare
Copywriting vs. Content Writing
4 min. de lectură

Copywriting vs. Content Writing

Orice companie de comerț electronic trebuie să înțeleagă diferențele dintre copywriting și content writing. Deși au utilizări diferite și aplică strategii diferite, ambele sunt esențiale în atragerea și implicarea clienților. Acest articol explică diferențele dintre aceste stiluri de scriere pentru a vă ajuta să luați decizii de marketing mai bune.

Citiți articolul
Google Trends primește o schimbare de look: noi funcții pentru a face un instrument SEO foarte util și mai bun
3 min. de lectură

Google Trends primește o schimbare de look: noi funcții pentru a face un instrument SEO foarte util și mai bun

Au fost făcute o mulțime de modificări la Google Trends, care este un instrument util pentru experții în marketing și SEO. Noua versiune are instrumente mai bune care vă oferă mai multe informații despre tendințele de căutare. Utilizatorii pot obține acum modificări ale datelor în timp real, ceea ce le permite să facă o analiză […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+