8 min. de lectură

Cum să faci un text bun excelent? 9 sfaturi pentru redactorii avansați

De mult timp sa spus că nu există copywriter ca un copywriter și, și în acest caz, calitatea depășește cu mult cantitatea. Citiți mai departe pentru câteva sfaturi simple pentru redactorii avansați, care vă vor face munca mai eficientă și textul rezultat să arate mai ușor.

This article was translated for you by artificial intelligence
Cum să faci un text bun excelent? 9 sfaturi pentru redactorii avansați
Sursă: Depositphotos

Calitatea copywriting-ului dvs. este un factor „faceți-l sau rupeți-l” atunci când vine vorba de implicarea publicului. Cei mai buni copywriteri vorbesc de la sine. Ei au propriul lor scris de mână, un fel de detaliu imaginar al mărcii lor pe care ochiul discernător îl poate detecta în copia care vine din stiloul lor. Rezultatul este adesea un text perfect construit, cu conținut semnificativ, fără a distrage atenția sau chiar a fi siropos.

Cel mai important, poate angaja cititorul. În al doilea rând, și mai important, reușește să mențină atenția cititorului până la sfârșit. În centrul oricărei scrieri se află o idee de bază, pe care scriitorul ar trebui să o respecte și să o transmită într-o formă frumoasă, dar lizibilă și ușor de înțeles. Cum scrii un articol clasic fără a folosi vată textuală? Aceste câteva puncte vă vor duce redactarea la nivelul următor.

1. Poți fi un intelectual, dar ține cont de obiectiv

Vrei să-ți convingi cititorii de ceva. Pentru a face acest lucru cel mai eficient, nu trebuie să sune fantezist. Ceea ce este important este să rămâi la informațiile de bază și să le livrezi într-un limbaj pe care cititorul nu va trebui să-l traducă. Limbajul prea înflorit și cuvintele pe care cititorul mediu ar trebui să le traducă sau să le caute într-un dicționar de cuvinte străine pot ascunde ideea și pot distrage atenția în altă parte.

2. Evitați declarațiile vagi

Ați citit vreodată cuvinte precum semnificativ, imens, uimitor … Dar nu vă puteți imagina ce înseamnă? Asta pentru că copywriterul a folosit termeni vagi, greu de înțeles. Aceste afirmații discreditează involuntar valoarea copiei dvs. Este ușor să le înlocuiți cu fapte și cifre reale. Ele sunt mai convingătoare și conferă textului mai multă plasticitate.

Sfat: încercați să includeți anumite cifre în text și nu uitați să citați sursa. Nu sună mai convingător expresia „veți obține rezultate cu 80% mai bune în medie”?

3. Jurnalismul de marcă – ce este și de ce să rămâi cu el?

Fiecare copywriter este un pic jurnalist. De aceea, termenul de jurnalism de brand a fost inventat și ar trebui adoptat de cei care lucrează cu copy. Jurnaliștii de marcă ar trebui, de asemenea, să furnizeze informații verificate și veridice. Acestea ar trebui să ajute cititorii să înțeleagă anumite probleme, în mod ideal cele importante din punct de vedere social sau cultural. Copia unui copywriter nu ar trebui să fie doar despre vânzare. Ar trebui să adauge valoare și ar trebui să fii mai informat după ce îl citești.

Source: Depositphotos

4. Studiați mai multe surse

Când scrii o copie, nu te baza doar pe propria imaginație. Face diferența dacă clientul vă cere să revizuiți un anumit produs după ce l-ați încercat. Dar, în oricare dintre numărul infinit de alte cazuri, ar trebui să citați în mod ideal mai multe surse. Amintiți-vă că, dacă utilizați informații dintr-o sursă secundară, ar trebui să căutați și sursa originală a informațiilor.

Sfat: un text în care citați mai multe surse, date specifice, statistici sau afirmații este mult mai credibil. Evitați vata și oferiți în schimb date specifice.

5. Cuvintele cheie sunt foarte importante

Găsirea cuvintelor cheie potrivite poate să nu fie cea mai interesantă activitate pentru un copywriter, dar este o parte esențială a creării unei copii de calitate. Știind ce tastă de fapt publicul țintă în Google este jumătate din bătălie. Ce este în tendințe pe piața dvs.? Ce nu a funcționat de ceva vreme? Ce cuvinte ar trebui să folosesc pentru a mă clasa mai sus?

Există mai multe motoare de căutare de cuvinte cheie acolo. Pentru mine, motorul de căutare Key Word Magic de la SEMRUSH s-a dovedit a fi cel mai bun. Pur și simplu introduc țara și cuvântul cheie și pot naviga prin rezultatele cu cel mai mare număr de căutări. Instrumentul vă permite chiar să filtrați rezultatele după mai multe criterii, ceea ce vă apropie și mai mult de rezultatul dorit.

Sfat: coloana din stânga din acest instrument permite utilizatorilor să consulte grupuri de cuvinte cheie similare.

6. Meta descrierea excelentă vă va recompensa

Când căutați, titlul și meta descrierea unui articol sunt primele lucruri pe care un cititor le va vedea despre textul dvs. Ar trebui să aveți grijă în formularea lor. Respectarea regulilor atunci când le creați, precum și în editarea generală atextului, este alfa și omega. Separați peroxusul vizual, utilizați cuvinte cheie în titluri și subpoziții, evidențiați părți ale textului cu caractere aldine sau cursive. Ori de câte ori puteți, încheiați o propoziție și nu folosiți o conjuncție. Concentrați-vă pe orice metadate care pot crește rata organică de clic a textului dvs. și pe a face Yoast (indicatorul de accesibilitate / lizibilitate a textului) să strălucească verde atunci când este finalizat.

7. Dă-ți textele suflet

Pur și simplu, utilizați o voce activă în textul dvs. Acesta este unul dintre motivele pentru care Yoast vă va avertiza atunci când introduceți text pe web. Propozițiile pasive sună prea formal. În schimb, verbele active fac textul să pară captivant și conversațional. Nu vă fie frică să puneți cititorului o întrebare și să-l faceți să se gândească la textul dvs.

8. Cheamă-i la acțiune!

Unul dintre obiectivele principale ale redactării este de a muta cititorul textului mai departe – de obicei la un anumit produs. Dacă cititorii dvs. au ajuns la pagină deoarece căutau informații, ar putea fi interesați să facă clic pe un anumit produs. Până acum, nu am venit cu o modalitate mai bună decât un apel la acțiune (CTA).

Din punct de vedere al redactării, acest lucru poate îmbunătăți rata de conversie a copiei și rentabilitatea investiției pentru conținutul dvs. Din perspectiva SEO, vă poate îmbunătăți vizualizările de pagină, vă poate reduce rata de respingere imediată și poate trimite semnale pozitive de interacțiune către Google.

9. Verificați competiția

Și, în sfârșit, al nouălea punct – verificați dacă ceva similar cu aceeași valoare informațională a fost deja publicat pe blogul concurenților dvs. Dacă da, încercați să o luați ca pe o provocare și să abordați textul mai creativ și cu o idee nouă. S-ar putea să vă surprindeți plăcut de calitatea textului pe care îl puteți produce.

Știați că…?

  • Textul este crucial pentru vânzări. Social media ajută la conștientizarea mărcii și conduce cu siguranță traficul către o pagină, dar aveți nevoie de text pentru a vinde produse. În articol, scris de Steve Coombes de la Awai.com, se afirmă că noua copie poate crește conversiile cu până la 64%. Potrivit acestuia, rata de click de la campaniile de email la text și apoi la produs este de peste 14% pentru fiecare newsletter.
  • Un apel la acțiune personalizat (CTA) este cu 202% mai eficient decât unul generic. Prin urmare, un copywriter ar trebui să-și cunoască publicul în mod intim. Pe baza acestui fapt, el sau ea va adapta textul la așteptările și nevoile lor (HubSpot).
  • Până la 74% dintre cititori acordă o atenție deosebită virgulelor și gramaticii. Dacă ai crezut că virgulele nu contează, trebuie să te dezamăgesc. Aproape 3/4 din toate persoanele la care ajunge textul dvs. vor acorda o atenție deosebită dacă utilizați un termen greșit sau faceți greșeli în punctuație și vorbire directă adecvată. (RealBusiness)
  • Cititorii absorb de fapt doar 20% din textul dvs. Conform acestui șablon, asta ar însemna că din cele 1140 de cuvinte din textul meu, doar 228 vor ajunge la tine. De aceea este esențial să evidențiați părțile importante ale textului cu caractere aldine. (Grupul Nielson Norman)

Surse care m-au inspirat: Danieldoan.net, Assit-o.com, Semrush.com, Alysonlex.com Carminemastropierro.com

Distribuiți articolul
Articole similare
Copywriting vs. Content Writing
4 min. de lectură

Copywriting vs. Content Writing

Orice companie de comerț electronic trebuie să înțeleagă diferențele dintre copywriting și content writing. Deși au utilizări diferite și aplică strategii diferite, ambele sunt esențiale în atragerea și implicarea clienților. Acest articol explică diferențele dintre aceste stiluri de scriere pentru a vă ajuta să luați decizii de marketing mai bune.

Citiți articolul
Beneficiile experților în copywriting externalizați
4 min. de lectură

Beneficiile experților în copywriting externalizați

Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la scris. Delegați crearea de conținut, cum ar fi articole, bloguri, site-uri web, materiale de marketing și alte texte scriitorilor externi. Veți obține conținut de calitate de la profesioniști cu experiență. Acest lucru va aduce o serie de beneficii afacerii dvs.

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+