4 min. de lectură

Boom-ul comerțului mobil transformă retailul global

Cumpărăturile online, care depind din ce în ce mai mult de dispozitivele mobile, au extins comerțul electronic mobil. Schimbarea comportamentului clienților a schimbat modul în care companiile interacționează cu sistemele de comerț electronic, astfel încât acestea să poată oferi experiențe de cumpărare simple și rapide.

This article was translated for you by artificial intelligence
Boom-ul comerțului mobil transformă retailul global
Sursă: Depositphotos

Marketingul de comerț electronic mobil cuprinde multe tipuri de tranzacții, inclusiv bilete mobile, servicii bancare mobile și plăți mobile. Clienții pot finaliza acum tranzacții în siguranță folosind portofele digitale precum Apple Pay și Google Pay, care au fost indispensabile pentru experiența de cumpărături mobile, doar o atingere a telefoanelor lor.

Piața plăților digitale din Europa este proiectată să ajungă la 2.194,00 miliarde USD în 2024, cu un CAGR de 8,81%, ajungând la 3.076,00 miliarde USD până în 2028, comerțul digital fiind cea mai mare piață, iar China având cea mai mare valoare cumulată a tranzacțiilor.

Sistemele de comerț electronic au fost mult schimbate de tehnologia mobilă; Tehnologii precum realitatea augmentată îmbunătățesc caracterul captivant și interactiv al experienței de cumpărături. Dacă companiile doresc să atragă consumatorii de smartphone-uri, trebuie să se concentreze pe crearea de site-uri web prietenoase cu dispozitivele mobile, aplicații mobile ușor de utilizat și un proces de plată sigur și simplu.

În timp ce recomandările personalizate, procesele simple de plată și navigarea ușoară definesc aplicații mobile ușor de utilizat, site-urile web prietenoase cu dispozitivele mobile ar trebui să aibă un aspect receptiv și ușor de utilizat. Upgrade-urile regulate sunt absolut necesare dacă cineva dorește să rămână fără erori și actualizat. În comerțul mobil, procesul de plată este un pas cheie care îi ajută pe utilizatori să finalizeze tranzacții în siguranță și rapid. Combinarea mai multor aplicații și tehnici de plată mobilă garantează o experiență de plată perfectă.

Comerțul mobil depinde în mod critic de măsuri puternice de securitate , deoarece acestea construiesc încrederea clienților și includ tehnologia SSL, tranzacțiile criptate și ecusoanele de securitate. Expunerea pe piața comerțului mobil depinde în mod critic de strategiile SEO mobile, care se concentrează pe cuvinte cheie relevante și oferă conținut cel mai potrivit pentru dispozitivele mobile.

Tendințe globale de cumpărături mobile

Europa asistă la o creștere semnificativă a plăților mobile, Marea Britanie devenind un lider mobil. În 2022, achizițiile mobile au reprezentat 55% din vânzările cu amănuntul online, în timp ce SUA au înregistrat 41%. Cu toate acestea, Polonia, în ciuda tehnologiei avansate, încă domină cu laptopuri și desktop-uri. Liderul mobil în Europa este Marea Britanie.

Tendințe privind cumpărăturile mobile: comportamentul utilizatorilor și performanța aplicațiilor

Creșterea comerțului mobil schimbă scena digitală de vânzare cu amănuntul din jur. În prezent, realizând un procent semnificativ de 47% din toate vânzările digitale din Statele Unite, aplicațiile mobile continuă să crească în importanță. Accesibilitatea îmbunătățită a aplicațiilor și interfețele ușor de utilizat determină această modificare a preferințelor utilizatorilor, precum și alți factori.

Utilizarea aplicațiilor mobile crește în special în preajma sărbătorilor. Potrivit Retail Dive, 55% dintre consumatorii de telefonie mobilă au descărcat cel puțin o aplicație nouă de cumpărături, fie în timpul, fie înainte de sezonul sărbătorilor. Această tendință subliniază nevoia de publicitate a aplicațiilor mobile în timpul sezoanelor aglomerate de cumpărături pentru a profita de o implicare mai mare a utilizatorilor.

Nu se poate sublinia necesitatea optimizării mobile pentru site-urile de comerț electronic. Conform datelor Google, chiar dacă vizitatorii se bucură de brand, 50% dintre ei ar vizita mai puțin un site web dacă nu este compatibil cu dispozitivele mobile. Mai șocant, dacă consumatorii nu pot localiza imediat ceea ce caută pe o platformă mobilă, 61% dintre ei vor migra rapid către un alt site.

Aceste cifre evidențiază marea cerință a companiilor care acordă prioritate experienței utilizatorilor mobili. De la design adaptabil la navigare simplă și timpi de încărcare rapizi, optimizarea pentru dispozitive mobile nu este doar o practică bună – este vitală pentru păstrarea consumatorilor și creșterea conversiilor în mediul de cumpărare mobil de astăzi.

 

Distribuiți articolul
Articole similare
Evoluția televiziunii: Schimbarea obiceiurilor de vizionare și implicațiile asupra mărcii
4 min. de lectură

Evoluția televiziunii: Schimbarea obiceiurilor de vizionare și implicațiile asupra mărcii

Cum urmăresc oamenii conținutul video astăzi? Ce consideră ei „televiziune” și unde funcționează cel mai bine publicitatea? CTV (Connected TV) nu este încă în centrul atenției pentru comerțul nostru electronic, dar evoluțiile din străinătate sugerează că acest lucru s-ar putea schimba în curând. Un nou studiu realizat de RTL AdAlliance oferă date clare și tendințe […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Meta Reels: Transformarea publicității cu date și practici cheie
3 min. de lectură

Meta Reels: Transformarea publicității cu date și practici cheie

În cel mai recent ghid Meta, descoperim modul în care brandurile pot utiliza eficient Meta Reels pentru a-și consolida campaniile de marketing și a obține rezultate reale. Iată un rezumat al celor mai importante fapte și recomandări pe care fiecare comerciant online ar trebui să le cunoască despre acest puternic format video.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Inteligența artificială și reputația mărcii: Cum inteligența artificială remodelează încrederea în mass-media
5 min. de lectură

Inteligența artificială și reputația mărcii: Cum inteligența artificială remodelează încrederea în mass-media

Odată cu creșterea inteligenței artificiale și cu explozia de conținut generat automat, modul în care brandurile își construiesc încrederea și vizibilitatea se schimbă fundamental. Pentru companiile de comerț electronic, schimbarea nu este doar o chestiune de tendință – este vorba despre modul în care produsele, valorile și reputația lor vor fi prezentate în căutări, care […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+