2 min. de lectură

Adobe Express cu TikTok Symphony simplifică crearea de conținut captivant

Știți exercițiul - videoclipurile virale cu muzică captivantă devin atât de populare în societate încât melodia începe să apară peste tot. Un exemplu recent este Pedro, care și-a făcut drum de la TikTok la radio.

This article was translated for you by artificial intelligence
Adobe Express cu TikTok Symphony simplifică crearea de conținut captivant
Sursă: TikTok

Adobe Express este un program de editat fotografii și video. Este folosit în principal pentru a crea imagini pentru social media , deoarece poate crește calitatea imaginii, poate modifica culorile și poate adăuga efecte, printre altele. Suplimentul TikTok Symphony Assistant este acum inclus în program, oferind acces la peste un milion de melodii aprobate din catalogul muzical comercial TikTok.

Suplimentul Symphony Assistant oferă clienților Adobe Express acces la biblioteca muzicală comercială TikTok (CML), facilitând încorporarea muzicii în filmele TikTok. Această conexiune oferă utilizatorilor o gamă variată de melodii și sunete, facilitând încorporarea muzicii populare în videoclipul TikTok.

Managerii platformelor de socializare ar prefera acest lucru:

Acces la o bibliotecă muzicală masivă
Cu peste un milion de melodii de la artiști în creștere și renumiți, puteți alege cu ușurință piesa perfectă pentru a vă îmbunătăți postările TikTok.

Licență simplificată
Vă permite să utilizați muzică în videoclipuri într-un mod rapid și legal.

Instrumente creative avansate
Pe lângă muzică, suplimentul Symphony Assistant include șabloane creative, filme și fotografii Adobe Stock și o serie de instrumente de editare.

Ghid introductiv TikTok

Symphony Assistant oferă îndrumări cu privire la cele mai bune practici și sfaturi pentru succes pe TikTok. Utilizatorii pot descoperi muzică la modă și tendințe creative relevante pentru regiunea sau piața lor, ceea ce îi poate ajuta să creeze conținut captivant și relevant.

Cercetare și informații

Expertul analizează cele mai de succes anunțuri și hashtag-uri. Acest lucru vă poate ajuta să vă optimizați strategia de conținut. De exemplu, Pedro menționat mai sus ar apărea probabil în recomandări.

Inspirație creativă

Această funcție vă poate ajuta să generați idei de conținut bazate pe tendințele actuale pentru a depăși blocajele creative.

Mișcarea marchează, de asemenea, recunoașterea oficială a Adobe ca partener creativ al TikTok, consolidând colaborarea dintre TikTok și Adobe pentru a oferi creatorilor instrumente robuste de creare a conținutului.

Distribuiți articolul
Articole similare
Evoluția televiziunii: Schimbarea obiceiurilor de vizionare și implicațiile asupra mărcii
4 min. de lectură

Evoluția televiziunii: Schimbarea obiceiurilor de vizionare și implicațiile asupra mărcii

Cum urmăresc oamenii conținutul video astăzi? Ce consideră ei „televiziune” și unde funcționează cel mai bine publicitatea? CTV (Connected TV) nu este încă în centrul atenției pentru comerțul nostru electronic, dar evoluțiile din străinătate sugerează că acest lucru s-ar putea schimba în curând. Un nou studiu realizat de RTL AdAlliance oferă date clare și tendințe […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Meta Reels: Transformarea publicității cu date și practici cheie
3 min. de lectură

Meta Reels: Transformarea publicității cu date și practici cheie

În cel mai recent ghid Meta, descoperim modul în care brandurile pot utiliza eficient Meta Reels pentru a-și consolida campaniile de marketing și a obține rezultate reale. Iată un rezumat al celor mai importante fapte și recomandări pe care fiecare comerciant online ar trebui să le cunoască despre acest puternic format video.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Inteligența artificială și reputația mărcii: Cum inteligența artificială remodelează încrederea în mass-media
5 min. de lectură

Inteligența artificială și reputația mărcii: Cum inteligența artificială remodelează încrederea în mass-media

Odată cu creșterea inteligenței artificiale și cu explozia de conținut generat automat, modul în care brandurile își construiesc încrederea și vizibilitatea se schimbă fundamental. Pentru companiile de comerț electronic, schimbarea nu este doar o chestiune de tendință – este vorba despre modul în care produsele, valorile și reputația lor vor fi prezentate în căutări, care […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+