3 min. de lectură

Reclamele care sparg tabuurile stimulează creșterea mărcii și atenția consumatorilor

Un raport recent al Effie UK și Ipsos arată că campaniile publicitare care încalcă tabuurile pot crește semnificativ atenția și pot promova creșterea brandului pe termen lung.

This article was translated for you by artificial intelligence
Reclamele care sparg tabuurile stimulează creșterea mărcii și atenția consumatorilor
Sursă: Depositphotos

Captarea atenției consumatorilor în rândul multor concurenți este o provocare nu numai în comerțul electronic. Raportul „Breaking Tabuos: How breaking convention payout” folosește date din baza de date de testare creativă a Ipsos pentru a ilustra eficiența reclamelor încărcate emoțional care depășesc limitele.

Analiza arată că reclamele care aleg să iasă de pe cărări bătătorite și să aducă teme neconvenționale pot crește atenția cu până la 21%.

Crearea de reclame încărcate emoțional poate aduce rezultate comerciale mai eficiente pentru mărci. Anunțurile pozitive care conțin aceste elemente au cu aproximativ 40% mai multe șanse să susțină creșterea mărcii pe termen lung și să reducă sensibilitatea la prețul mărcii.

Aceasta înseamnă că o abordare îndrăzneață în publicitate care încalcă convențiile nu numai că atrage imediat atenția, ci promovează și loialitatea clienților pe termen lung și puterea mărcii.

În ciuda acestor avantaje clare, unele mărci încă ezită să-și lase anunțurile să iasă din zona de confort. Desigur, fiecare monedă are două fețe. Când încercați să evocați emoții, trebuie să vă bazați pe faptul că acestea nu sunt întotdeauna doar pozitive.

Source: Depositphotos

Datele Ipsos arată o creștere cu 107% a preocupărilor legate de reacțiile negative la susținerea drepturilor femeilor. Această teamă este de înțeles într-o perioadă în care brandurile riscă să fie percepute ca insensibile sau să se confrunte cu așa-numita Cancel Culture.

Pentru brandurile de comerț electronic, aceste constatări evidențiază beneficiile potențiale ale împingerii cu îndrăzneală a limitelor în publicitate. Prin crearea de reclame cu rezonanță emoțională și neconvenționale, afacerile de comerț electronic pot capta atenția consumatorilor, pot încuraja loialitatea pe termen lung și, în cele din urmă, pot obține un succes comercial mai mare.

Ipsos a monitorizat 36 de campanii publicitare și a urmărit modul în care s-a vorbit despre acestea. Perspectivele au dezvăluit patru domenii care sporesc succesul și percepția pozitivă:

  1. Impactul cultural: Ipsos recomandă crearea de reclame care reflectă lumea reală. Pune o valoare mai mare pe nevoia de a spune ceva, nu de a vinde ceva.
  2. Creativitate îndrăzneață: Când aduci controverse, încearcă să le condimentezi puțin. Surprinderea publicului larg cu imagini neconvenționale, execuție sau copiere vă poate ajuta să îi transformați în clienți.
  3. Sentimente pozitive: Controversa campaniei atacă simțurile. Încercați să faceți impresia finală pozitivă.
  4. Creați controverse: Amintiți-vă că nu trebuie să mulțumiți pe toată lumea. Acesta este riscul controverselor, iar comentariile detractorilor confirmă faptul că ați atins cu adevărat o coardă sensibilă.
Distribuiți articolul
Articole similare
58% împărtășesc e-mailuri pentru reduceri, dar protejează datele sociale
3 min. de lectură

58% împărtășesc e-mailuri pentru reduceri, dar protejează datele sociale

Comercianții cu amănuntul constată că, în timp ce clienții adoră reducerile, aceștia sunt, de asemenea, preocupați de confidențialitatea lor atunci când împărtășesc informații personale. Potrivit unui studiu recent al companiei de consultanță în domeniul transformării digitale Daemon, ofertele promoționale și e-mailurile pentru reduceri rămân o atracție puternică pentru toate generațiile; generația Millennials conduce cu 67%, […]

Citiți articolul
Digital Wallet Passes: Stimulați-vă vânzările de comerț electronic cu cupoane mobile
5 min. de lectură

Digital Wallet Passes: Stimulați-vă vânzările de comerț electronic cu cupoane mobile

De la legitimații de îmbarcare de bază la instrumente de marketing eficiente, legitimațiile de portofel digitale au cunoscut o dezvoltare semnificativă. În cadrul aplicațiilor de portofel mobil precum Apple Wallet, Google Pay și Samsung Pay, aceste reprezentări digitale pot conține orice, de la permise de îmbarcare și bilete la carduri de membru, carduri de fidelitate […]

Citiți articolul
88% dintre cumpărători doresc Omnichannel: 5 strategii cheie pentru succesul comerțului cu amănuntul modern
6 min. de lectură

88% dintre cumpărători doresc Omnichannel: 5 strategii cheie pentru succesul comerțului cu amănuntul modern

Cel mai recent raport anual Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) aduce noi informații cu privire la direcția în care se îndreaptă așteptările cumpărătorilor actuali. Studiul a fost realizat pe un eșantion de peste 8 000 de clienți din țări precum SUA, Marea Britanie, Franța, Germania, Canada, Australia și India. De ce este omnichannel cuvântul la […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+