Articole și știri pe tema PPC

Rolul cercetării cuvintelor cheie în PPC
20 min. de lectură

Rolul cercetării cuvintelor cheie în PPC

În mediul concurențial actual al marketingului digital, cercetarea cuvintelor cheie PPC este un aspect esențial al derulării unor campanii Google Ads eficiente. Efectuarea unei analize cuprinzătoare a cuvintelor cheie permite identificarea celor mai de impact termeni de căutare și rafinează tacticile de licitare pentru a spori randamentul investițiilor (ROI). În acest articol, vom explora modul […]

Jakub Laurenčík Jakub Laurenčík
Online Marketing Specialist, SEOLINE
De la $25K la $175K venituri lunare: Studiu de caz privind strategia PPC pentru comerțul electronic de modă
9 min. de lectură

De la $25K la $175K venituri lunare: Studiu de caz privind strategia PPC pentru comerțul electronic de modă

Căutați inspirație despre cum să vă dezvoltați afacerea de comerț electronic prin intermediul publicității plătite? David Krumpar de la Lighthouse Media Solutions a pregătit acest studiu de caz excepțional care prezintă modul în care un brand de modă durabilă a obținut rezultate remarcabile. În doar șase luni, strategia lor PPC cuprinzătoare a transformat performanța digitală […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Elaborarea unei strategii PPC
6 min. de lectură

Elaborarea unei strategii PPC

Sunteți interesat să elaborați un plan PPC pentru compania dumneavoastră? Acest ghid detaliat prezintă etapele pentru stabilirea și supravegherea inițiativelor de marketing plătit pe diverse canale. De la definirea obiectivelor până la rafinarea tacticilor de ofertare, descoperiți cum să vă creșteți randamentul investițiilor prin atingerea publicului potrivit cu conținut personalizat cu Dávid Krumpár, Head of […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Înțelegerea publicității plătite în social media
16 min. de lectură

Înțelegerea publicității plătite în social media

Publicitatea plătită pe rețelele sociale a apărut ca un instrument puternic pentru întreprinderile care doresc să își consolideze prezența online și să se implice în mod eficient în relația cu publicul țintă. Spre deosebire de postările organice, anunțurile plătite permit mărcilor să profite de vasta acoperire a platformelor de social media pentru a transmite mesaje […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Înțelegerea publicității plătite în social media
16 min. de lectură

Înțelegerea publicității plătite în social media

Publicitatea plătită pe rețelele sociale a apărut ca un instrument puternic pentru întreprinderile care doresc să își consolideze prezența online și să se implice în mod eficient în relația cu publicul țintă. Spre deosebire de postările organice, anunțurile plătite permit mărcilor să profite de vasta acoperire a platformelor de social media pentru a transmite mesaje […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Care este viitorul PPC?
4 min. de lectură

Care este viitorul PPC?

Publicitatea Pay-Per-Click (PPC) a fost o piatră de temelie a marketingului digital timp de peste două decenii, miliarde de dolari fiind cheltuite anual pe platforme precum Google Ads și Facebook Ads. Pe măsură ce peisajul digital continuă să evolueze, este esențial să luăm în considerare ce rezervă viitorul pentru PPC și cum se pot adapta […]

Cum să devii un specialist PPC
19 min. de lectură

Cum să devii un specialist PPC

Dacă vă interesează marketingul, vă plac cifrele și vă place să le transpuneți în ceva care poate da rezultate pentru cineva și vă poate aduce bani, atunci un loc de muncă ca specialist PPC ar putea fi potrivit pentru dumneavoastră. Cu toate acestea, există o serie de capcane și greutăți pe parcurs și ar fi […]