6 min. de lectură

Elaborarea unei strategii PPC

Sunteți interesat să elaborați un plan PPC pentru compania dumneavoastră? Acest ghid detaliat prezintă etapele pentru stabilirea și supravegherea inițiativelor de marketing plătit pe diverse canale. De la definirea obiectivelor până la rafinarea tacticilor de ofertare, descoperiți cum să vă creșteți randamentul investițiilor prin atingerea publicului potrivit cu conținut personalizat cu Dávid Krumpár, Head of Performance la Lighthouse Media Solutions.

Dávid Krumpár
Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
This article was translated for you by artificial intelligence
Elaborarea unei strategii PPC
Sursă: Depositphotos

Ce este o strategie PPC?

O trategie PPC este un plan pentru crearea și gestionarea campaniilor publicitare plătite pe mai multe platforme, cum ar fi Google Ads, Bing Ads și social media. O strategie bine definită ajută afacerea să crească vizibilitatea, traficul și veniturile. Cu următoarea optimizare, acestea sunt capabile să își maximizeze ROI prin direcționarea către publicul potrivit cu mesajul potrivit.

Cum să creați o strategie PPC eficientă în 7 pași

✔️Define Obiectivele dvs. PPC

Este esențial să stabiliți obiective clare atunci când lansați o campanie PPC. Cele mai comune obiective PPC includ traficul web, generarea de clienți potențiali, stimularea vânzărilor și creșterea notorietății mărcii.

✔️Analyze Concurența dvs.

Efectuați o analiză a concurenței pentru a vă înțelege adversarii din industrie.

  • Pe ce cuvinte-cheie țintă licitează aceștia?
  • Ce comunică ei?
  • Care sunt propunerile lor unice de vânzare?

Mulți dintre concurenți v-ar căuta fraza și ar încerca să vizeze practic fiecare cuvânt cheie din domeniu, așa că, la început, încercați să vă concentrați pe aspectele cele mai performante.

💡Utilizați cele mai bune și mai unice propuneri de vânzare pe care le aveți, nu comunicați beneficii vagi ale afacerii dvs.

PPC Strategy

Source: Depositphotos

✔️Perform Cercetarea cuvintelor-cheie

Cercetarea cuvintelor cheie este o necesitate atunci când creați o strategie PPC de succes. Puteți utiliza instrumente gratuite precum Google Keyword Planner sau instrumente plătite precum SEMrush sau Ahrefs. Principala diferență este abordarea și cantitatea de date care vă vor fi furnizate. La început, Google Keyword Planner vă va oferi o perspectivă bună asupra a ceea ce aveți de gând să anunțați. Concentrați-vă pe cuvinte cheie de mare intensitate și adăugați câteva cuvinte cheie cu coadă lungă pentru o targetare mai de nișă. Acest lucru vă va oferi un mix bun de performanță la început.

Pe de altă parte, cuvintele cheie negative vă vor ajuta să excludeți traficul irelevant.

✔️Create Anunțurile dvs.

Textul anunțului dvs. trebuie să fie simplu, convingător și cât se poate de relevant. Urmați cele mai bune practici, cum ar fi

  • apel puternic la acțiune
  • evidențiați propunerile dvs. unice de vânzare (transport gratuit, stoc disponibil, …)
  • aliniați mesajul anunțului cu pagina de destinație

Este foarte important să comunicați același lucru pe pagina de destinație ca și în anunț, astfel încât o persoană să nu fie confuză chiar de la început. Adăugați toate extensiile posibile, dacă sunteți în măsură să afișați prețurile, orele de funcționare, stocul disponibil etc.

Configurați targetarea audienței

De la campania de căutare de bază până la performanța avansată max, este foarte important să vă definiți audiența.

Puteți începe cu un segment de bază folosind

  • date demografice (vârstă/gender/venit casnic)
  • geografic (local, național, global)
  • comportamentul online (interacțiuni, interese)

Acest lucru vă va oferi un bun început pentru a lucra cu propriile date, cum ar fi retargetarea, adăugarea la coșuri, achizițiile și reactivarea.

✔️Choose Strategia dvs. de licitare

Strategia dvs. de licitare PPC are un impact asupra performanței, plasării și costului anunțului dvs. De la început, începeți cu CPC manual, unde aveți control deplin asupra ofertelor. Acest lucru vă va oferi un feedback imediat cu privire la costul pieței în care operați. Puteți ajusta ofertele pentru ca anunțul dvs. să fie mai mare pentru a fi mai vizibil sau mai mic pentru a reduce costul. După ce obțineți câteva date și, eventual, conversii, vă calificați pentru a schimba CPC manual cu CPC îmbunătățit sau cu CPA țintă sau ROAS țintă, unde Google vă va ajuta să vă ajustați prețurile în funcție de conversii. Acest lucru pare un truc de viață, dar fiți foarte atenți, deoarece Google va cheltui cel mai probabil întregul buget, dacă sistemul este lipsit de date și de conversii. Această strategie este folosită mai mult peste un anumit număr de conversii.

PPC strategy

Source: Depositphotos

✔️Track, ajustați și modificați campania dvs. PPC

Cu o strategie PPC bună trebuie, de asemenea, să monitorizați date foarte de bază, cum ar fi:

  • rata de click-through
  • conversii îmbunătățite
  • costul per clic
  • posibila rentabilitate a cheltuielilor publicitare

Acestea sunt metrici foarte de bază pentru a începe în lumea PPC și pentru a optimiza și îmbunătăți performanța anunțurilor dvs. în general. Dacă strategia dvs. vă oferă un număr bun de conversii la un cost rezonabil, puteți crește bugetul pentru a vedea dacă veți obține un număr semnificativ mai mare de conversii sau dacă doar cheltuielile pentru anunțuri vor crește.

❗ Țineți cont de faptul că Google va încerca să ofere cele mai multe impresii și clicuri posibile, chiar dacă aceasta înseamnă că veți obține mai multe conversii sau chiar conversii mai scumpe.

Cele mai bune practici pentru anunțuri PPC cu performanțe ridicate

Un retailer de modă de renume a început cu anunțurile de căutare și a depus mult efort în cuvintele cheie negative. După o anumită perioadă de timp, a descoperit că traficul și conversiile sunt generate de doar 2 cuvinte cheie principale, pe care trebuie să le poziționeze pe prima poziție de cele mai multe ori. Acest lucru, împreună cu o combinație de anunțuri de cumpărături și anunțuri de afișare pentru retargetare, aduce o performanță solidă în cele 4 țări, iar comportamentul clienților din fiecare țară este foarte similar. Acest lucru le permite să își extindă afacerea într-o altă țară folosind aceeași strategie.

Concluzie

O strategie PPC eficientă necesită obiective clare, o cercetare detaliată a cuvintelor cheie, un buget decent, segmentarea audienței și licitații strategice.Optimizarea continuă este cheia succesului, există doar câteva dintre care funcționează peste așteptări încă de la început.

FAQ

Source: Depositphotos

Întrebări frecvente

Ce este publicitatea PPC?

Publicitatea PPC este un model de marketing digital prin care agenții de publicitate plătesc o taxă de fiecare dată când se face clic pe anunțul lor.

Care sunt tipurile de publicitate PPC?

Cele mai comune tipuri de publicitate PPC sunt anunțurile de căutare, anunțurile de afișare, anunțurile de cumpărături, anunțurile video.

Cât te-ar costa să optezi pentru gestionarea Amazon PPC?

Costurile variază în funcție de concurență, categorie și strategia de licitație.

Ce este managementul PPC?

Gestionarea PPC presupune optimizarea campaniilor publicitare pentru a crește rezultatele sau a reduce costurile.

Cum să creez cel mai bun anunț posibil pentru produsul meu și cum să fac campanie pentru el?

Utilizați imagini de înaltă calitate și texte relevante. Vizați cuvinte-cheie cu performanțe ridicate, optimizați ofertele și bugetele.

[newsletter

Distribuiți articolul
Dávid Krumpár
Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Lighthouse Media Solutions
Acest articol vă este oferit de

Lighthouse Media Solutions

Lighthouse Media Solutions is a creative digital marketing agency specializing in web analytics and performance marketing. Thanks to its years of experience, it ranks among the leading web analytics consultants in Bratislava.

Articole similare
De la $25K la $175K venituri lunare: Studiu de caz privind strategia PPC pentru comerțul electronic de modă
9 min. de lectură

De la $25K la $175K venituri lunare: Studiu de caz privind strategia PPC pentru comerțul electronic de modă

Căutați inspirație despre cum să vă dezvoltați afacerea de comerț electronic prin intermediul publicității plătite? David Krumpar de la Lighthouse Media Solutions a pregătit acest studiu de caz excepțional care prezintă modul în care un brand de modă durabilă a obținut rezultate remarcabile. În doar șase luni, strategia lor PPC cuprinzătoare a transformat performanța digitală […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Citiți articolul
Înțelegerea publicității plătite în social media
16 min. de lectură

Înțelegerea publicității plătite în social media

Publicitatea plătită pe rețelele sociale a apărut ca un instrument puternic pentru întreprinderile care doresc să își consolideze prezența online și să se implice în mod eficient în relația cu publicul țintă. Spre deosebire de postările organice, anunțurile plătite permit mărcilor să profite de vasta acoperire a platformelor de social media pentru a transmite mesaje […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Citiți articolul
Înțelegerea publicității plătite în social media
16 min. de lectură

Înțelegerea publicității plătite în social media

Publicitatea plătită pe rețelele sociale a apărut ca un instrument puternic pentru întreprinderile care doresc să își consolideze prezența online și să se implice în mod eficient în relația cu publicul țintă. Spre deosebire de postările organice, anunțurile plătite permit mărcilor să profite de vasta acoperire a platformelor de social media pentru a transmite mesaje […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+