Articole și știri pe tema Marketing mobil

Motivul ascuns pentru care aplicațiile bazate pe loialitate zdrobesc magazinele exclusiv web
11 min. de lectură

Motivul ascuns pentru care aplicațiile bazate pe loialitate zdrobesc magazinele exclusiv web

În comerțul cu amănuntul se întâmplă ceva ce majoritatea mărcilor nu văd. Cumpărătorii mobili care încearcă aplicațiile bazate pe loialitate se întorc rareori la cumpărăturile de pe site. Dar iată ce este cu adevărat șocant – nu este vorba despre confort sau viteză. Este vorba despre ceva mult mai profund. Ceva ce magazinele web pur […]

Petar Saravakov Petar Saravakov
COO, Redina
Aplicațiile mobile pentru cumpărături: Avantajul strategic pe care brandurile nu îl pot ignora
12 min. de lectură

Aplicațiile mobile pentru cumpărături: Avantajul strategic pe care brandurile nu îl pot ignora

Aplicațiile mobile de cumpărături au devenit instrumente puternice pentru companiile de comerț electronic, oferind mai mult decât confort. Acestea permit relații mai profunde cu clienții, personalizare în timp real și strategii de fidelizare mai inteligente, simplificând în același timp operațiunile din spatele scenei. Pe măsură ce utilizarea dispozitivelor mobile devine o regulă, aplicațiile redefinesc modul […]

Petar Saravakov Petar Saravakov
COO, Redina
Cele mai bune strategii de marketing mobil pentru IMM-uri
4 min. de lectură

Cele mai bune strategii de marketing mobil pentru IMM-uri

Cumpărăturile online sunt în plină expansiune, iar dacă conduceți o afacere mică sau mijlocie, nu vă puteți permite să ratați revoluția mobilă. Din ce în ce mai mulți oameni apelează la telefoanele lor pentru a naviga și a cumpăra, așa că este timpul să deveniți inteligenți în ceea ce privește strategiile de marketing mobil. Nu […]

Provocări de conversie pentru comerțul mobil
2 min. de lectură

Provocări de conversie pentru comerțul mobil

O nouă cercetare de la Quantum Metric, instrumentul de design continuu al produsului, dezvăluie o discrepanță surprinzătoare în comerțul mobil. Deși doar unul din cinci consumatori face în mod obișnuit achiziții de pe telefoanele mobile, 73% din traficul lunar de comerț electronic provine de pe dispozitive mobile.

Generația Z și milenialii sar în timpul ecranului la Jocurile Olimpice
3 min. de lectură

Generația Z și milenialii sar în timpul ecranului la Jocurile Olimpice

Rezultatele recente ale unui studiu la nivel de recensământ evidențiază o tendință în creștere: generațiile mai tinere își sporesc semnificativ implicarea în social media în timpul evenimentelor populare, cum ar fi Jocurile Olimpice și emisiunile TV de realitate.