3 min. de lectură

Generația Z și milenialii sar în timpul ecranului la Jocurile Olimpice

Rezultatele recente ale unui studiu la nivel de recensământ evidențiază o tendință în creștere: generațiile mai tinere își sporesc semnificativ implicarea în social media în timpul evenimentelor populare, cum ar fi Jocurile Olimpice și emisiunile TV de realitate.

This article was translated for you by artificial intelligence
Generația Z și milenialii sar în timpul ecranului la Jocurile Olimpice
Sursă: Depositphotos

Sondajul, care a chestionat 2.005 respondenți britanici, a dezvăluit modele izbitoare. Un procent impresionant de 62% dintre persoanele cu vârste cuprinse între 25 și 34 de ani au raportat o activitate sporită pe rețelele sociale în timpul acestor ocazii de profil înalt. În mod similar, 53% dintre cei din categoria de vârstă 16-24 de ani au indicat o utilizare crescută a platformei în timpul unor astfel de evenimente.

Insula Iubirii, în special, a avut un impact notabil. Studiul a constatat că 45% dintre respondenții din grupa de vârstă 25-34 de ani și 44% dintre cei cu vârste cuprinse între 16 și 24 de ani au întâlnit mai mult conținut legat de Insula Iubirii în această vară, comparativ cu anii precedenți. În plus, peste o cincime (22%) dintre toți participanții au exprimat o probabilitate mai mare de a urmări concurenții după expunerea la conținut similar.

În timp ce aceste cifre sunt substanțiale, ele sugerează, de asemenea, că social media nu a devenit încă singurul mediu de implicare în timpul acestor evenimente. Cu toate acestea, această tendință prezintă o oportunitate valoroasă pentru marketeri de a se conecta cu demografia mai tânără prin strategii de social media direcționate.

Source: Depositphotos

Cercetarea a oferit, de asemenea, informații importante pentru întreprinderile de comerț electronic:

1. Implicarea în social media influențează semnificativ comportamentul de cumpărare, în special în rândul consumatorilor mai tineri. În special, 31% dintre toți respondenții au indicat că sunt mai înclinați să cumpere de la mărcile cu care interacționează pe platformele sociale.
2. Aproximativ 32% dintre participanții la sondaj au fost de acord că conținutul mărcii le îmbunătățește experiența de vizionare sau urmărire a evenimentelor majore, făcând aceste ocazii mai plăcute și mai captivante.

Tom Stone, co-fondator al Re:act, a subliniat importanța acestor constatări:

„Evenimentele culturale majore din social media oferă brandurilor o oportunitate excelentă de a implica Gen Z și Millennials. Aceste ocazii sunt rare, astfel încât brandurile trebuie să se pregătească cu mult timp înainte pentru a-și maximiza eficiența campaniei.

Pentru companiile care doresc să atragă consumatorii din generația Z și mileniali în timpul evenimentelor de profil înalt, aceste constatări evidențiază importanța critică a unei abordări bine concepute a rețelelor sociale. Deoarece evenimentele majore oferă oportunități unice de implicare, mărcile care valorifică în mod eficient aceste momente vor câștiga o tracțiune considerabilă în rândul publicului mai tânăr.

Distribuiți articolul
Articole similare
58% împărtășesc e-mailuri pentru reduceri, dar protejează datele sociale
3 min. de lectură

58% împărtășesc e-mailuri pentru reduceri, dar protejează datele sociale

Comercianții cu amănuntul constată că, în timp ce clienții adoră reducerile, aceștia sunt, de asemenea, preocupați de confidențialitatea lor atunci când împărtășesc informații personale. Potrivit unui studiu recent al companiei de consultanță în domeniul transformării digitale Daemon, ofertele promoționale și e-mailurile pentru reduceri rămân o atracție puternică pentru toate generațiile; generația Millennials conduce cu 67%, […]

Citiți articolul
Digital Wallet Passes: Stimulați-vă vânzările de comerț electronic cu cupoane mobile
5 min. de lectură

Digital Wallet Passes: Stimulați-vă vânzările de comerț electronic cu cupoane mobile

De la legitimații de îmbarcare de bază la instrumente de marketing eficiente, legitimațiile de portofel digitale au cunoscut o dezvoltare semnificativă. În cadrul aplicațiilor de portofel mobil precum Apple Wallet, Google Pay și Samsung Pay, aceste reprezentări digitale pot conține orice, de la permise de îmbarcare și bilete la carduri de membru, carduri de fidelitate […]

Citiți articolul
88% dintre cumpărători doresc Omnichannel: 5 strategii cheie pentru succesul comerțului cu amănuntul modern
6 min. de lectură

88% dintre cumpărători doresc Omnichannel: 5 strategii cheie pentru succesul comerțului cu amănuntul modern

Cel mai recent raport anual Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) aduce noi informații cu privire la direcția în care se îndreaptă așteptările cumpărătorilor actuali. Studiul a fost realizat pe un eșantion de peste 8 000 de clienți din țări precum SUA, Marea Britanie, Franța, Germania, Canada, Australia și India. De ce este omnichannel cuvântul la […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+