2 min. de lectură

Tendințe în rețelele sociale pentru adolescenți: Instagram conduce la utilizare, TikTok este în fruntea popularității

Tendințele social media pentru adolescenți arată o schimbare a preferințelor, potrivit celui mai recent studiu realizat de Piper Sandler. În timp ce TikTok este acum mai popular în rândul adolescenților decât Instagram în ceea ce privește divertismentul, Instagram este în continuare lider în utilizarea generală, câștigând cu 7% mai mulți utilizatori decât în ultimul sondaj.

This article was translated for you by artificial intelligence
Tendințe în rețelele sociale pentru adolescenți: Instagram conduce la utilizare, TikTok este în fruntea popularității
Sursă: Depositphotos

Studiul anual, care a intervievat peste 13.000 de adolescenți din SUA, arată că rețelele sociale și obiceiurile de vizionare video ale adolescenților se schimbă. TikTok este cea mai populară aplicație pentru distracție, dar Instagram este încă cea mai populară rețea socială din jur.

Când vine vorba de vizionarea videoclipurilor, Netflix abia depășește YouTube ca favorit zilnic. Împărțirea utilizării rețelelor sociale arată că:

  • Instagram este cel mai popular
  • urmat de TikTok (+5%)
  • Snapchat (-3%) – a pierdut ceva teren în acest sondaj cel mai recent

Există, de asemenea, schimbări în ceea ce privește interesul adolescenților pe alte site-uri.

  • Pinterest a obținut multă popularitate (+6%)
  • Facebook a revenit (+2%)
  • pe de altă parte, adolescenții folosesc aplicația X, care se numea Twitter mai puțin (-2%)

Popularitatea continuă a Instagram poate proveni din rețelele sociale și graficele stabilite de utilizatori în cadrul aplicației. Trecerea Meta la conținutul sugerat de AI a crescut timpul petrecut de utilizatori pe platformă, în ciuda reacțiilor mixte la această schimbare. Acest lucru se aliniază cu cel mai recent raport al Meta conform căruia 40 de milioane de tineri adulți din SUA și Canada folosesc aplicația Facebook în fiecare zi, cel mai mare număr din ultimii trei ani.

Din motive de planificare strategică, aceste informații susțin în mare parte modurile în care vizăm deja utilizatorii mai tineri. Dar mai mulți oameni sunt interesați de Pinterest, iar reclamele bazate pe inteligență artificială ale Facebook se îmbunătățesc, ceea ce ar putea însemna noi modalități de a intra în legătură cu tinerii.

Chiar și cu aceste schimbări, Instagram și TikTok sunt în continuare cele mai populare aplicații din această grupă de vârstă.

Distribuiți articolul
Articole similare
Instrumente și strategii de marketing social media de top pentru întreprinderile mici
9 min. de lectură

Instrumente și strategii de marketing social media de top pentru întreprinderile mici

Întreprinderile mici trebuie să creeze un plan strategic care să combine instrumentele și platformele potrivite cu formatele de conținut adecvate pentru a ajunge la publicul lor și a stimula vânzările. Acest ghid oferă informații practice despre instrumentele vitale de marketing pe social media, alături de strategii testate și exemple concrete pentru a vă ajuta brandul […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Înțelegerea publicității plătite în social media
16 min. de lectură

Înțelegerea publicității plătite în social media

Publicitatea plătită pe rețelele sociale a apărut ca un instrument puternic pentru întreprinderile care doresc să își consolideze prezența online și să se implice în mod eficient în relația cu publicul țintă. Spre deosebire de postările organice, anunțurile plătite permit mărcilor să profite de vasta acoperire a platformelor de social media pentru a transmite mesaje […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Înțelegerea publicității plătite în social media
16 min. de lectură

Înțelegerea publicității plătite în social media

Publicitatea plătită pe rețelele sociale a apărut ca un instrument puternic pentru întreprinderile care doresc să își consolideze prezența online și să se implice în mod eficient în relația cu publicul țintă. Spre deosebire de postările organice, anunțurile plătite permit mărcilor să profite de vasta acoperire a platformelor de social media pentru a transmite mesaje […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+