Studiul anual, care a intervievat peste 13.000 de adolescenți din SUA, arată că rețelele sociale și obiceiurile de vizionare video ale adolescenților se schimbă. TikTok este cea mai populară aplicație pentru distracție, dar Instagram este încă cea mai populară rețea socială din jur.
Când vine vorba de vizionarea videoclipurilor, Netflix abia depășește YouTube ca favorit zilnic. Împărțirea utilizării rețelelor sociale arată că:
- Instagram este cel mai popular
- urmat de TikTok (+5%)
- Snapchat (-3%) – a pierdut ceva teren în acest sondaj cel mai recent
Există, de asemenea, schimbări în ceea ce privește interesul adolescenților pe alte site-uri.
- Pinterest a obținut multă popularitate (+6%)
- Facebook a revenit (+2%)
- pe de altă parte, adolescenții folosesc aplicația X, care se numea Twitter mai puțin (-2%)
Din motive de planificare strategică, aceste informații susțin în mare parte modurile în care vizăm deja utilizatorii mai tineri. Dar mai mulți oameni sunt interesați de Pinterest, iar reclamele bazate pe inteligență artificială ale Facebook se îmbunătățesc, ceea ce ar putea însemna noi modalități de a intra în legătură cu tinerii.
Chiar și cu aceste schimbări, Instagram și TikTok sunt în continuare cele mai populare aplicații din această grupă de vârstă.