Articole și știri pe tema Copywriting

Copywriting vs. Content Writing
4 min. de lectură

Copywriting vs. Content Writing

Orice companie de comerț electronic trebuie să înțeleagă diferențele dintre copywriting și content writing. Deși au utilizări diferite și aplică strategii diferite, ambele sunt esențiale în atragerea și implicarea clienților. Acest articol explică diferențele dintre aceste stiluri de scriere pentru a vă ajuta să luați decizii de marketing mai bune.

10 apeluri la acțiune (CTA) care vă vor stimula conversiile
4 min. de lectură

10 apeluri la acțiune (CTA) care vă vor stimula conversiile

Cunoașteți sentimentul de a citi un articol interesant, de a privi o imagine atrăgătoare, de a derula prin tot conținutul și… de a pleca după un timp? Aceasta este o realitate comună pe internetul de astăzi, unde suntem bombardați cu informații. Dar dacă ar putea fi altfel? Dacă am putea transforma vizitatorii pasivi în participanți […]

Cum să faci un text bun excelent? 9 sfaturi pentru redactorii avansați
8 min. de lectură

Cum să faci un text bun excelent? 9 sfaturi pentru redactorii avansați

De mult timp sa spus că nu există copywriter ca un copywriter și, și în acest caz, calitatea depășește cu mult cantitatea. Citiți mai departe pentru câteva sfaturi simple pentru redactorii avansați, care vă vor face munca mai eficientă și textul rezultat să arate mai ușor.

Beneficiile experților în copywriting externalizați
4 min. de lectură

Beneficiile experților în copywriting externalizați

Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la scris. Delegați crearea de conținut, cum ar fi articole, bloguri, site-uri web, materiale de marketing și alte texte scriitorilor externi. Veți obține conținut de calitate de la profesioniști cu experiență. Acest lucru va aduce o serie de beneficii afacerii dvs.