2 min. de lectură

YouTube Shorts actualizează sistemul de contorizare a vizualizărilor pentru creatorii de conținut

YouTube a dezvăluit o modificare importantă a modului în care sunt contabilizate vizualizările pe platforma sa video de format scurt, YouTube Shorts, care reprezintă o actualizare importantă pentru creatorii de conținut. Tech Crunch raportează că scopul actualizării YouTube Shorts este de a oferi producătorilor de conținut informații mai precise cu privire la performanțele și atingerea lucrărilor lor.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
This article was translated for you by artificial intelligence
YouTube Shorts actualizează sistemul de contorizare a vizualizărilor pentru creatorii de conținut
Sursă: Depositphotos

Actualizarea YouTube Shorts: Schimbarea intră în vigoare în curând

YouTube va începe să numere vizualizările de fiecare dată când un scurtmetraj începe să ruleze sau este reluat pe 31 martie, în loc să solicite utilizatorilor să urmărească timp de o perioadă predeterminată înainte de a înregistra o vizualizare. În viitor, creatorii vor vedea probabil mai multe vizualizări ca urmare a acestei schimbări.

Modificarea a fost făcută ca răspuns la feedback-ul creatorilor care doreau să vadă mai multe informații despre frecvența cu care publicul vizualizează de fapt scurtmetrajele lor.

Cu ajutorul acestei metrici actualizate, producătorii de conținut vor putea să arate potențialilor parteneri de brand cât de mult ajung la ei și să ia decizii mai bune cu privire la strategia lor de conținut.

YouTube a păstrat aceste informații în rubrica „vizualizări angajate” din Modul avansat al YouTube Analytics pentru utilizatorii care doresc în continuare să monitorizeze metrica anterioară. Pentru a se asigura că schimbarea nu va afecta oportunitățile de monetizare, câștigurile creatorilor și eligibilitatea pentru Programul pentru parteneri YouTube se vor baza în continuare pe această măsurătoare originală.TikTok și Instagram Reels, care monitorizează deja vizualizările pe baza începerilor și a reluărilor videoclipurilor, sunt acum în conformitate cu analiza YouTube Shorts datorită acestei actualizări. Atunci când gestionează conținut pe diferite canale de social media, creatorii vor putea compara mai ușor măsurătorile de performanță datorită standardizării platformei. Această modificare oferă o înțelegere mai aprofundată a atingerii conținutului pentru companiile de comerț electronic care utilizează marketingul video de formă scurtă, ceea ce ar putea îmbunătăți măsurarea ROI pentru campaniile de marketing pe social media.

Distribuiți articolul
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Articole similare
Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros
4 min. de lectură

Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros

În prezent, nicio tehnologie nu are un impact atât de profund asupra lumii afacerilor precum IA. Noi instrumente apar în mod constant și din ce în ce mai multe companii le integrează în procesele lor. Inteligența artificială face valuri și în comerțul electronic – de la crearea de conținut și recomandări de produse la îmbunătățirea […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Conținutul de învățare face ravagii în căutare
8 min. de lectură

Conținutul de învățare face ravagii în căutare

Până nu demult, introducerea de întrebări și interogări într-un motor de căutare era absolut naturală. Astăzi, situația s-a schimbat. Pe lângă intrarea AI în joc, oamenii caută din ce în ce mai mult răspunsuri direct pe rețelele sociale. În loc de Google, ei deschid TikTok sau Instagram și așteaptă explicații rapide și practice, în mod […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Cei mai buni retaileri de comerț electronic din lume vor ajunge la 6,56 trilioane de dolari în 2025
4 min. de lectură

Cei mai buni retaileri de comerț electronic din lume vor ajunge la 6,56 trilioane de dolari în 2025

Cel mai recent raport Retail Week oferă noi informații de piață cu privire la principalele companii de comerț electronic. Căutarea continuă de către consumatori a unor opțiuni de cumpărături rentabile a determinat comercianții cu amănuntul de top să dezvolte strategii digitale care îi readuc cu succes pe clienți în coșurile lor virtuale de cumpărături. Industria […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+