
Actualizarea YouTube Shorts: Schimbarea intră în vigoare în curând
YouTube va începe să numere vizualizările de fiecare dată când un scurtmetraj începe să ruleze sau este reluat pe 31 martie, în loc să solicite utilizatorilor să urmărească timp de o perioadă predeterminată înainte de a înregistra o vizualizare. În viitor, creatorii vor vedea probabil mai multe vizualizări ca urmare a acestei schimbări.
Modificarea a fost făcută ca răspuns la feedback-ul creatorilor care doreau să vadă mai multe informații despre frecvența cu care publicul vizualizează de fapt scurtmetrajele lor.
Cu ajutorul acestei metrici actualizate, producătorii de conținut vor putea să arate potențialilor parteneri de brand cât de mult ajung la ei și să ia decizii mai bune cu privire la strategia lor de conținut.
YouTube a păstrat aceste informații în rubrica „vizualizări angajate” din Modul avansat al YouTube Analytics pentru utilizatorii care doresc în continuare să monitorizeze metrica anterioară. Pentru a se asigura că schimbarea nu va afecta oportunitățile de monetizare, câștigurile creatorilor și eligibilitatea pentru Programul pentru parteneri YouTube se vor baza în continuare pe această măsurătoare originală.TikTok și Instagram Reels, care monitorizează deja vizualizările pe baza începerilor și a reluărilor videoclipurilor, sunt acum în conformitate cu analiza YouTube Shorts datorită acestei actualizări. Atunci când gestionează conținut pe diferite canale de social media, creatorii vor putea compara mai ușor măsurătorile de performanță datorită standardizării platformei. Această modificare oferă o înțelegere mai aprofundată a atingerii conținutului pentru companiile de comerț electronic care utilizează marketingul video de formă scurtă, ceea ce ar putea îmbunătăți măsurarea ROI pentru campaniile de marketing pe social media.