3 min. de lectură

YouTube lansează Advanced Analytics: Insights mai rapide pentru creatorii de conținut

Creatorii YouTube petrec prea mult timp configurând aceleași vizualizări analitice la nesfârșit. Noua actualizare Advanced Mode a platformei rezolvă în sfârșit această problemă cu funcții care ar putea schimba modul în care urmăriți performanța video.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
This article was translated for you by artificial intelligence
YouTube lansează Advanced Analytics: Insights mai rapide pentru creatorii de conținut
Sursă: Depositphotos: Photo by AllaSerebrina (edited in Canva Pro)

Cea mai vizibilă schimbare este noua interfață cu o bară laterală care simplifică semnificativ lucrul cu datele. Aceasta eficientizează filtrarea și defalcarea datelor în funcție de tipul de conținut, regiune, durata videoclipului, data publicării sau sursele de venit. Există, de asemenea, opțiunea de a afișa mai multe măsurători simultan pentru o mai bună comparare.

Acest panou va fi accesibil din orice pagină de analiză, ceea ce va accelera semnificativ navigarea datelor.

Rapoarte salvate și planificare mai eficientă

Una dintre cele mai practice caracteristici noi este posibilitatea de a vă salva configurațiile rapoartelor – inclusiv filtrele și metricile selectate. Dacă monitorizați în mod regulat, de exemplu, performanța videoclipurilor despre produse în primele 24 de ore sau impactul acestora asupra piețelor individuale, puteți salva aceste setări și le puteți reutiliza.

Noile vizualizări predefinite, cum ar fi Primele 24 de ore, Păstrarea audienței sau Grupurile demografice simplifică monitorizarea performanței conținutului fără a fi nevoie să configurați manual fiecare segment de date.

Cum poate ajuta noul YouTube Analytics magazinele electronice și echipele de marketing

  • Comparație între listele de redare și tipurile de conținut: Puteți testa dacă unboxing-urile scurte sau recenziile detaliate funcționează mai bine și vă puteți optimiza planul video în consecință.
  • Analiza regională: Dacă vindeți pe mai multe piețe, noile filtre vă vor arăta unde videoclipurile au cea mai mare acoperire și cum diferă implicarea între țări.
  • Prezentare generală a veniturilor: Sursele de venituri (de exemplu, reclame vs. YouTube Shopping) pot fi analizate separat și mai precis.

Actualizarea este lansată treptat, deci dacă nu o vedeți încă, va fi disponibilă în următoarele săptămâni. Cu toate acestea, puteți începe deja să vă gândiți la metricile și vizualizările pe care le utilizați cel mai frecvent și la modul în care noua interfață vă poate simplifica munca.

Încercați să vă gândiți cum să utilizați cel mai bine această nouă caracteristică

  • Care sunt metricile pe care le monitorizați în mod regulat? De exemplu, conversiile, vizualizările sau timpul mediu de vizionare?
  • Care sunt filtrele pe care le utilizați cel mai frecvent? Tipul de videoclip, regiunea, data publicării?
  • Ce sinteze doriți să aveți la îndemână? Acestea ar putea fi modele pentru comparații lunare, urmărirea performanței Shorts sau, de exemplu, o prezentare generală a videoclipurilor în primele 24 de ore de la publicare.

Gândirea la aceste puncte de bază vă va ajuta să profitați la maximum de noile analize încă de la început, fără a fi nevoit să începeți de la zero de fiecare dată când deschideți YouTube Studio.

Distribuiți articolul
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Articole similare
Shein devansează cele mai mari companii de modă din Europa cu o creștere de 48%, în timp ce Asos scade
4 min. de lectură

Shein devansează cele mai mari companii de modă din Europa cu o creștere de 48%, în timp ce Asos scade

Noi date arată un decalaj uriaș în retailul european de modă. Vânzările Shein au crescut cu 31,6% anual și au atins 48% numai în decembrie. Între timp, mărci consacrate precum H&M au rămas stabile, iar ASOS a scăzut cu 16,2%. Cifrele arată care sunt mărcile care câștigă bătălia pentru clienții europeni.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
UE vizează importurile online ieftine: 12 milioane de colete zilnice se confruntă cu noi reguli
4 min. de lectură

UE vizează importurile online ieftine: 12 milioane de colete zilnice se confruntă cu noi reguli

În fiecare zi, 12 milioane de pachete mici ajung în Europa de la magazine online din afara UE. Majoritatea sunt subevaluate în mod deliberat pentru a scăpa de taxe, iar multe conțin produse nesigure. Acum, Parlamentul European vrea să schimbe regulile jocului cu noi norme care ar putea remodela modul în care facem cumpărături online.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Bye Bye E-commerce? 70% vor face cumpărături de pe TikTok până în 2030
3 min. de lectură

Bye Bye E-commerce? 70% vor face cumpărături de pe TikTok până în 2030

Cifrele sunt uluitoare. Un nou studiu realizat pe 24 000 de cumpărători din întreaga lume arată că 70% dintre aceștia se așteaptă ca, până în 2030, majoritatea cumpărăturilor lor să fie făcute prin intermediul rețelelor sociale. Aceasta înseamnă că site-urile de comerț electronic de tip Amazon care domină în prezent ar putea deveni relicve în […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU