4 min. de lectură

YouTube introduce trei funcții noi

YouTube a anunțat trei actualizări semnificative menite să rafineze interacțiunile dintre creatori și fani, să facă conținutul global mai accesibil și să ofere noi modalități de a răspunde la comentarii. Iată o prezentare generală a acestor noi caracteristici.

This article was translated for you by artificial intelligence
YouTube introduce trei funcții noi
Sursă: Depositphotos

Răspundeți cu voce

YouTube experimentează răspunsurile vocale, o caracteristică menită să adauge o notă personală interacțiunilor dintre creatori și fani. Creatorii vor putea răspunde la comentarii folosind mesaje vocale. Funcția este testată în prezent cu un mic grup de creatori din SUA prin intermediul aplicației YouTube iOS. Disponibilitatea pe scară mai largă va depinde de feedback.

Creatorii care fac parte din grupul de testare pot face clic pe pictograma undă sonoră de lângă un comentariu, pot înregistra un răspuns vocal și îl pot posta direct în secțiunea de comentarii.

Răspunsurile vocale introduc o nouă metodă de comunicare care este mai rapidă și mai personală decât răspunsurile text tradiționale. Ele permit creatorilor să adauge o dimensiune umană interacțiunilor cu fanii, consolidând sentimentul de apropiere și autenticitate.

Răspundeți cu scurtmetraje YouTube

O altă modalitate originală de a reacționa la comentariile video este de a răspunde cu Shorts. Această caracteristică deschide spațiu pentru răspunsuri mai creative, care pot implica mai bine spectatorii și le pot spori implicarea.

Atunci când creatorii răspund la un comentariu, ei pot înregistra pur și simplu un scurt videoclip folosind camera Shorts. Acest videoclip va apărea automat direct în secțiunea de comentarii, sub videoclipul original, îmbogățind interacțiunea cu o nouă dimensiune vizuală. Într-un fel, acest lucru imită răspunsurile TikTok.

Răspunsurile dinamice și atractive din punct de vedere vizual îi atrag în special pe adepții din generațiile tinere.

Rupeți barierele lingvistice cu dublarea automată

YouTube a decis să facă conținutul cât mai accesibil posibil pentru un public global. Cu ajutorul dublării automate, ar putea de fapt să realizeze acest lucru. Acest instrument poate crea automat dublaje în diferite limbi, făcând videoclipurile selectate accesibile unui public și mai larg.

Această funcție este disponibilă în prezent pentru sute de mii de canale din Programul de parteneriat YouTube, specializate în conținut educațional și informațional.

Cu toate acestea, există planuri de extindere a acesteia la alte tipuri de conținut în viitorul apropiat pentru a ajunge la o comunitate și mai largă de creatori. Există anumite limitări lingvistice. Conținutul în limba engleză poate fi dublat automat în franceză, germană, hindi, indoneziană, italiană, japoneză, portugheză și spaniolă. Clipurile video în aceste limbi pot fi dublate în limba engleză.

În colaborare cu Google DeepMind și Google Translate, se lucrează în prezent la îmbunătățirea acestei funcții, inclusiv la posibilitatea „vorbirii expresive” care surprinde mai bine tonul și emoțiile.

Pentru moment, creatorii au opțiunea de a-și verifica și gestiona videoclipurile dublate în YouTube Studio pentru a asigura calitatea și acuratețea înainte de publicare.

Ce înseamnă aceste actualizări pentru creatori și telespectatori

Aceste trei actualizări prezintă oportunități atât pentru creatori, cât și pentru mărci. Agenții de marketing beneficiază de un nou instrument pentru a-și consolida marca și pentru a aprofunda relațiile cu publicul.

Răspunsurile vocale vor fi apreciate în special de creatori și de brandurile construite în jurul unor persoane specifice. Acestea pun accentul pe comunicarea autentică care poate consolida încrederea și loialitatea clienților.

Răspunsurile prin intermediul Shorts deschid porțile interacțiunii creative care crește vizibilitatea și creează oportunități pentru conținutul viral. În cele din urmă, dublajul automat este un instrument care elimină barierele lingvistice și permite o acoperire globală cu costuri suplimentare minime.

Distribuiți articolul
Articole similare
Giganții chinezi ai comerțului electronic au picat testele de siguranță ale UE: 95% rată de eșec
5 min. de lectură

Giganții chinezi ai comerțului electronic au picat testele de siguranță ale UE: 95% rată de eșec

Potrivit unor investigații recente, dominația platformelor chineze de comerț electronic pe piețele europene a ridicat probleme serioase de siguranță. Potrivit autorităților europene de supraveghere a pieței, un procent surprinzător de 85-95% din produsele Shein, AliExpress și Temu nu respectă standardele de siguranță ale UE, după cum a raportat Ecommerce News.

Citiți articolul
O nouă cercetare relevă că: 47% dintre cumpărători își încep acum călătoria pe piețe
5 min. de lectură

O nouă cercetare relevă că: 47% dintre cumpărători își încep acum călătoria pe piețe

Marketplace Shopping Behaviour Report 2025 se bazează pe cercetarea efectuată de Sapio Research în octombrie 2024. Acesta a chestionat 4 500 de cumpărători online din cinci țări: Franța, Germania, Țările de Jos, Regatul Unit și SUA. Datele au fost colectate prin intermediul unui chestionar online și s-au axat exclusiv pe comportamentul clienților în piețe, inclusiv […]

Citiți articolul
Tendințe în marketingul mobil: Creșterea cu 64% a conversiilor marchează transformarea digitală a anului 2024
5 min. de lectură

Tendințe în marketingul mobil: Creșterea cu 64% a conversiilor marchează transformarea digitală a anului 2024

Conform celui mai recent raport AppsFlyer, marketingul mobil va atinge un prag istoric de 65 de miliarde de dolari în 2024, pe măsură ce atât tendințele de marketing al aplicațiilor mobile, cât și comportamentul consumatorilor vor suferi schimbări dramatice. De la o creștere de 64% a ratelor de conversie la strategii revoluționare de conectare profundă, […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+